جهانبخش هنرمندی فرد کودک آزار ملایری کیست؟

جهانبخش هنرمندی فرد کودک آزار ملایری کیست؟ جزپیات کودک آزاری او را در این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

جهانبخش هنرمندی فرد کودک آزار ملایری کیست؟

این شخص در اینستاگرامش عکسی را به اشتراک گذاشت که مورد حمله کاربران شبکه های اجتماعی و رسانه قرار گرفت.

او با تسیبح اقدام به حلق آویز کردن یک کودک (برادرزاده اش) کرده بود که مورد خشم کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفت و بسیاری از هنرمندان و همچنین حامیان کودکان از او به خاطر این اقدام غیراخلاقی اش شکایت کردند و در نهایت توسط پلیس فتا شناسایی و دستگیر شد.

 

این شخص اهل ملایر میباشد و بعد از گزارش های مکرر مردم توسط پلیس فتا تحت پیگرد قرار گرفت و در 6 بهمن ماه دستگیرشد.

در ایران طبق ماده ۱۱ «لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان» هر کس مرتکب قتل عمد یا ضرب و جرح عمدی کودک یا نوجوان شود و به هر علتی قصاص نشود، علاوه بر پرداخت دیه طبق مقررات، حسب مورد به بیش از دو سوم حداکثر مجازات مقرر قانونی محکوم خواهد شد.

همچنین ببینید: ماجرای کودک آزاری مهلا مادر مشهدی چیست ؟

برای کمک‌گرفتن از متخصصان و سازمان‌های مسئول در مورد کودک‌آزاری می‌توان با اورژانس اجتماعی ۱۲۳، یا صدای یارا (خط تلفنی انجمن حمایت از حقوق کودکان) یا سازمان بهزیستی یا دادستانی استان‌ها تماس گرفت.

به اعتقاد برخی روانشناسان بایستی کودکان را متناسب با سن آن‌ها در زمینه سوءاستفاده جنسی آگاه کرد. تجربه سوءاستفاده جنسی از کودکان در دوره کودکی اتفاق ناخوشایندی است که می‌تواند نتایج آن تا بزرگسالی تداوم پیدا کند و ممکن است در زمان ازدواج و به شکل اختلالات جنسی خود را نشان دهد. آنان معتقدند وجود رفت و آمد‌های خانوادگی و اجتماعی، فرزندان را در برقراری روابط بین فردی تقویت می‌کند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *