فیلم / حجاب عجیب صبا راد در کنسرت آرمین زارعی (2AFM) در برج میلاد

فیلم / حجاب عجیب صبا راد در کنسرت آرمین زارعی (2AFM) در برج میلاد

فیلم / حجاب عجیب صبا راد در کنسرت آرمین زارعی (2AFM) در برج میلاد

کنسرت آرمین زارعی روز گذشته در برج میلاد تهران برگزار شد که در این کنسرت برخی از چهره ای سرشناس حضور پیدا کرده بودند یکی از این چهره ها صبا راد بوده که با پوشش خاص در کنسرت آرمین زارعی حاضر شده بود و توجه مردم را به خود جلب کرد.

کنسرت آرمین زارعی بیشتر از 8 هزار نفر تماشاگر داشت که بلیط های کنسرت او در کمتر از یک ساعت فروخته شده و او اولین خواننده رپ است که توانسته با سیاست سکوت و بی حاشیه پیش برود و مجوز دریافت کند.

حجاب عجیب صبا راد در کنسرت آرمین زارعی

اینکه 8000 نفر برای 4 جلسه کنسرت آرمین در کمتر از یک ساعت بلیت می خرند پیام بزرگی است. مردم جای خالی این نوع صدا و سبک کار را در موسیقی کانتری می بینند و بنابراین طبیعی است که چنین واکنشی به این اجرا داشته باشیم.

اینکه 8000 تماشاگر بدون هیچ محرک بیرونی در طول 4 اجرا از خواننده و آهنگ هایش استقبال کردند، نشان دهنده نیاز بالای آنها به این نوع کار در فضای موسیقی است. بنابراین کاملاً طبیعی است که با میدان دادن به خوانندگان قانونی ژانرهای کمتر مطالعه شده مانند رپ و . . می توان بازاری رنگارنگ و متنوع در عرصه موسیقی کشور ایجاد کرد که علاوه بر گام برداشتن در جهت حرفه ای شدن، طیف وسیع تری از مخاطبان موسیقی را وارد این عرصه کند و علاوه بر توجه جدی به مقوله اقتصاد موسیقی، هنرمندان بیشتری را در مسیر فعالیت حرفه ای رونمایی خواهد کرد. از مهاجرت و فعالیت آنها در خارج از کشور جلوگیری کرد.

 

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *