حمله به شادمهر عقیلی برای برگزاری کنسرت آبروی شادمهر را بردند

حمله به شادمهر عقیلی برای برگزاری کنسرت آبروی شادمهر را بردند

حمله به شادمهر عقیلی برای برگزاری کنسرت که حسابی جنجال ساز شده است شادمهر عقیلی یکی از خواننده های خارج از کشور چند روز است که تبلیغ کنسرت جدیدش را می کند که با واکنش ها و انتقادات بسیار زیادی همراه شده است.

حمله به شادمهر عقیلی برای برگزاری کنسرت آبروی شادمهر را بردند

حمله به شادمهر عقیلی برای برگزاری کنسرت

بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی به صفحه اینستاگرام شادمهر رفته و به او فحاشی کردند نکته جالب اینکه تعدادی از کاربران او را معتاد خطاب کرده بودند که با واکنش شادمهرعقیلی همراه شد برخی از کاربران فضای مجازی در اینستاگرام شادمهر عقیلی مدعی بودند که این خواننده موادمخدر مصرف می‌کند و اعتیاد دارد شادمهر برای اینکه نشان بدهد ادعای آنها نادرست است تصویری از خود بدون لباس به اشتراک گذاشت و نوشت که یک معتاد آیا بدنش ورزشکاری است.

خواننده هایی که کنسرت گذاشتند

در روزهای گذشته بسیاری از خواننده ها جرات برگزاری کنسرت نداشتند امید جهان و زانکو از خواننده هایی بوده که در روزهای گذشته کنسرت برگزار کردند که هر کدام از آنها مورد حمله کاربران فضای مجازی قرار گرفت حال اینکه شادمهر عقیلی در ایران نیست و قرار است کنسرت برگزار کند حواشی زیادی را به وجود آورده است شادمهر از جمله خواننده هایی بوده که از اعتراضات چند ماه گذشته حمایت کرده بود.

حمله به شادمهر عقیلی برای برگزاری کنسرت آبروی شادمهر را بردند

لازم به ذکر است شادمهر عقیلی درسال 1376 از هنرستان موسیقی به اتفاق یک گروه به واحد موسیقی صداوسیما رفت. فواد حجازی هم جزو آن گروه بود. در همانجا بود که با خشایار اعتمادی و علیرضا عصار آشنا شد نخستین آلبوم بدون کلام او به نام بهار من درسال 76 که تنظیمی جدید از قطعات قدیمی بود مورد استقبال قرار گرفت و هم زمان همکاری خودرا با صداوسیما آغاز کرد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *