فیلم کامل حواشی کنسرت گوگوش در استرالیا با شعار بی شرف آبرویش رفت

فیلم کامل اعتراض در کنسرت گوگوش در استرالیا با شعار بی شرف آبرویش رفت فائقه آتشین معروف گوگوش در استرالیا اقدام برگزاری کنسرت کرد که حواشی زیادی را به همراه داشت.

فیلم کامل حواشی کنسرت گوگوش در استرالیا با شعار بی شرف آبرویش رفت

فیلم کامل اعتراض در کنسرت گوگوش

این خواننده حین ورود به سالن مورد حمله مردم قرار گرفتند که از او می‌خواستند کنسرت خود را لغو کنند اما گوگوش به آنها پاسخ داد به توچه این واکنش گوگوش بازتاب گسترده ای را به همراه داشت.

در حالی که این خواننده خود را طرفدار معترضان و مردم ایران می داند در روزهای اخیر با توجه به حوادثی که در کشورمان به وقوع پیوسته از او انتظار میرفت که اقدام به برگزاری کنسرت نکند اما این خواننده نشان داد که صرفاً وضعیت مالی و منافع شخصی شان نسبت به امور دیگر مهمتر است.

در روزهای اخیر گوگوش بسیاری از کسبه ها را تشویق به بستن مغازه ها و اعتصاب سراسری می‌کرد در حالی که خود حتی برای منافع شخصی حاضر نبود کنسرت خود را لغو کند اما از مردم و کسبه ها میخواهد که کسب و کار خود را به نشانه اعتراض تعطیل کنند.

او در 15 اردیبهشت ماه سال 1329 در تهران زاده شد. اما شناسنامه او نشان می‌دهد که تاریخ تولد گوگوش 18 بهمن سال 1329 متولد شده است. او بر طبق گفته مادرش، بر این باور است که در اردیبهشت ماه همان سال متولد گردیده است. دانشگاه بریتانیکا نیز از 15 اردیبهشت سال 1329 به عنوان تاریخ تولد گوگوش نام برده است. اصالت خانواده او به آذربایجان بازمی‌گشت. در حقیقت خانواده او با آذربایجانی‌هایی بودند که از آذربایجان شوروی به ایران مهاجرت کرده اند. پدر گوگوش به منطقه سراب آذربایجان تعلق داشت. هنگامی که فائقه آتشین دو سال بیشتر نداشت، خانواده وی از هم جدا شدند

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *