بیوگرافی خاتون دختر رویا نونهالی (خاتون حیدری فاروقی) +تصاویر

بیوگرافی خاتون دختر رویا نونهالی (خاتون حیدری فاروقی) +تصاویر

بیوگرافی خاتون دختر رویا نونهالی (خاتون حیدری فاروقی) +تصاویر خانوادگی او را در ادامه این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی خاتون دختر خوانده رویا نونهالی

وی متولد دهه هفتاد بوده و نامادرش رویا نونهالی بازیگر معرف سینما و تلویزیون و پدرش رامین حیدری فاروقی مستندساز مطرح کشورمان میباشد.

بیوگرافی خاتون دختر رویا نونهالی (خاتون حیدری فاروقی) +تصاویر

این دختر جوان در زمینه تدوین و فیلم سازی فعالیت دارد البته اطلاعاتی درباره او در رسانه ها وجود ندارد و تنها اطلاعاتی که درباره فعالیت این خانم در رسانه ها منتشر شده سینماپرس : نشست خبری چهاردهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه دانشجویی «نهال» میباشد که در 30خرداد ماه 1396 با حضور خاتون حیدری فاروقی به عنوان دبیر و نگار خسروی روابط عمومی جشنواره در ساختمان معاونت فرهنگی دانشگاه هنر برگزار شده است

اگر از ایشان اطلاعات بیشتری دارید میتوانید در قسمت دیدگاه های پایین همین صفحه برای ما ارسال کنید تا به جامع شدن بیوگرافی این خانم هنرمند کمک کرده باشید.

بیوگرافی خاتون دختر رویا نونهالی (خاتون حیدری فاروقی) +تصاویر

لازم به ذکر است که خانم رویا نونهالی نامادری وی از سال ۱۳۶۶ با حضور در فیلم سینمایی «یار در خانه و…» به کارگردانی خسرو سینایی وارد دنیای بازیگر شده است، اما بعد ها با بازی مجموعه تلویزیونی «خواب و بیدار» به کارگردانی مهدی فخیم زاده در سال ۱۳۸۱ به شهرت رسید.

پدرش نیز رامین حیدری تاکنون در زمینه های مسنتدسازی و بازیگری فعالیت داشته و در کنار کارگردانی، تیزر های تبلیغاتی نیز می سازد

بیوگرافی و عکس های خاتون حیدری فاروقی دختر رویا نونهالی

علاوه بر فعالیت های ذکر شده فیلم نامه نویسی و تدریس در دانشگاه و همکاری با چندین نشریه نیز از مشاغل او هستند.
از جمله آثار او فیلم سینمایی «ترانزیت» ؛ مستند تلویزیونی خشت بهشت در ۱۳۹۷، نمایش اسوره می‌شوم در سال ۱۳۹۶ و برنامه گاراژ ۸۸۸ در سال ۱۳۹۶ و .‌‌‌.. می باشد.

رویا نونهالی نامادری اش بعنوان نخستین کار بازیگری اش در فیلم « یار در خانه و …» بازی کرد و اینکار بعنوان نخستین کار بازیگری در کارنامه رویا نونهالی بـه ثبت رسید. بازیگری تلوزیون را نیز از بازی در « خواب و بیدار » آغاز کرد. وی همچنین قبل از شروع کار بازیگری در سینما و تلوزیون، بازیگری تئاتر نیز انجام داده اسـت.

بیوگرافی خاتون دختر رویا نونهالی (خاتون حیدری فاروقی) +تصاویر

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

2 نظر

  1. چرا چرت و پرت میگید!!!
    کی گفته نا مادریشه،اگر خانم نونهالی اینو ببینه خیلی شاکی میشه،چرا با این حرف ها دردسر و حرف و حدیث برای مردم درست میکنید،بس کنید این مفتش بازی ها و شایعه ساختن هاتون رو
    فقط نشستید غلط دارید میخورید
    خجالت بکشید

  2. خدای چطور به این میگین زیبا این قیافش ۱۰ سال حبس داره با این دماغش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *