خانه پدری جلال آل احمد میوه فروشی شد آبرو ریزی فرهنگی را ببینید

خانه پدری جلال آل احمد میوه فروشی شد آبرو ریزی را ببینید

خانه پدری جلال آل احمد از اساتید داستان نویس کشورمان به میوه فروشی تبدیل شده است و این باعث شده که واکنش های کاربران شبکه‌های اجتماعی را همراه داشته باشد .خانه پدری جلال آل احمد که در آنجا بزرگ شده و به یکی از نویسنده ها و داستان نویس های تاریخی ایران تبدیل شد حالا تبدیل به میوه فروشی شده است که نشان دهنده ضعف مدیریت سازمان میراث فرهنگی می باشد .

خانه پدری جلال آل احمد

خبرگزاری همشهری آنلاین در مقاله‌ای نوشت خیابان خیام کوچه شهید کارکن اساسی گذر قلی سابق یکی از بناهای تاریخی و فرهنگی دوره احمد شاهی بوده و منزل آیت الله حاج سید احمد طالقانی آل احمد و پدر جلال آل احمد بوده است عملکرد دستگاه های مسئول حفظ میراث فرهنگی آنقدر ضعیف بوده که برخی از اماکن فرهنگی و تاریخی کشورمان سرنوشت فاجعه آمیز پیدا کرده اند.

خانه پدری جلال آل احمد میوه فروشی شد آبرو ریزی فرهنگی را ببینید

در حالی که تاکید شده بود مسئولان میراث فرهنگی این خانه را به نحو شایسته ای حفاظت کند اما در حال حاضر وضعیت اسفناکی پیرامون این خانه به وجود آمده است.

میراث فرهنگی کشور ابتدا نام و نشانی این خانه را در فهرست آثار ملی و بناهای تاریخی ثبت کرد و سپس به سراغ مالکان رفتند تا آنها را مجبور کنند خانه را به دولت واگذار کنند بعد از این اتفاق حالا این خانه تبدیل به میوه فروشی شده است و چه بسا اگر خانه را از مالک آن نمی‌گرفتند شرایط بهتری داشت

خانه پدری جلال آل احمد میوه فروشی شد آبرو ریزی فرهنگی را ببینید

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *