خرید فالوور غیرفعال چه اهمیتی برای کسب و کارها دارد؟

اگر شما محصول و یا خدماتی برای فروش داشته باشید، یکی از بهترین مکان‌ها برای فروش، اینستاگرام است. شما با ایجاد یک صفحه و قرار دادن عکس و ویدیوهای محصولاتتان در آن، می‌توانید فروش خوبی داشته باشید. اما مساله تنها به این موضوع ختم نمی‌شود، بلکه کارهای دیگری همچون افزایش فالوور را نیز باید انجام دهید. اگر با اصول جذب فالوور در اینستاگرام آشنا باشید، جذب مخاطب کار آسانی خواهد بود. به همین خاطر در این نوشته قصد داریم به این موضوع بپردازیم که چطور با جذب فالوور، کسب و کار خود را در اینستاگرام رشد دهیم.

خرید فالوور غیرفعال چه اهمیتی برای کسب و کارها دارد؟

بهتر است بدانید یکی از راه‌های افزایش فالوور در اینستاگرام، خرید فالوور است. فالوور نشانه اعتبار یک پیج بوده و هر چه تعداد آن بیشتر باشد، افراد بیشتر به برند شما اعتماد می‌کنند. اما در خرید فالوور باید دقت داشته باشید که هر فالووری برای پیج شما مناسب نیست. مثلا خرید فالوور غیرفعال برعکس فالوور ایرانی باعث بالا رفتن تعامل پیج نمی‌شود. اما می‌تواند تعداد فالوورهای شما را بیشتر نشان دهد.

آیا خرید فالوور می‌تواند در جذب مشتری کمک کند؟

در جواب باید بگوییم بله. اینستاگرام برای اینکه فضای مناسبی برای کاربران درست کند، الگوریتم‌های مختلفی را درست کرده است. یکی از این الگوریتم‌ها، تعامل است. وقتی که تعداد بازدید، لایک، کامنت، شیر و سیو پست‌ها بیشتر می‌شود، اینستاگرام متوجه می‌شود که این پست محبوبیت بیشتری دارد. به همین خاطر آن را به دیگر کاربران نیز توصیه می‌کند. چرا که هدف اینستاگرام سرگرم کردن کاربران است و یک پست محبوب می‌تواند برای کاربران جذاب باشد.

خرید فالوور غیرفعال چه اهمیتی برای کسب و کارها دارد؟

با خرید فالوور واقعی اینستاگرام وقتی که پست جدیدی منتشر می‌کنید، لایک و کامت پست به شدت بالا می‌رود. اگر این کار چند دفعه پشت سرهم اتفاق بیفتد، به زودی به صفحه اکسپلور و هوم راه پیدا می‌کنید. در آنجا افراد زیادی پست شما را می‌بینند و اگر برای آن‌ها جالب باشد، به پیج شما سر زده و احتمالا آن را دنبال می‌کنند.

آیا خرید فالوور غیر فعال برای پیج من ضرر دارد؟

مواردی که در عنوان قبلی گفتیم در صورتی است که فالوور واقعی و ایرانی خریداری کرده باشید. اما اگر اقدام به خرید فالوور غیر فعال کنید، ممکن است به این هدف دست پیدا نکنید. البته دقت داشته باشید خرید فالوور غیر فعال یا خرید فالوور فیک همیشه بد نیست. برخی از کسب و کارها هستند که هدف آن‌ها در ابتدا فقط بالا بردن عدد فالوور است.

به طور مثال برخی از افراد در ابتدا چند کا فالوور غیر فعال می‌خرند تا ظاهر پیج را خوب نشان دهند. بعد با انجام تبلیغات برای سایت، فالوور هدفمند جذب کنند. اینکار به این علت است که معمولا افراد تمایل زیادی به دنبال کردن پیج‌هایی دارند که تعداد فالوور آن‌ها بیشتر باشد.

خرید فالوور غیرفعال چه اهمیتی برای کسب و کارها دارد؟

پس در واقع می‌توان گفت که فالوور غیر فعال نه خوب است و نه بد، بستگی به هدف شما دارد. دقت داشته باشید که داشتن تعداد خیلی زیادی فالوور غیرفعال در پیج، می‌تواند پیج شما را نابود کند. فقط زمانی از این نوع فالوور استفاده کنید که هدف خاصی داشته باشید. در غیر اینصورت بهتر است فالوور واقعی و با کیفیت خریداری کنید.

افزایش فالوور به چه صورت انجام می‌گیرد؟

برای افزایش فالوور در وهله اول باید محتواهای قوی و باکیفیت درست کنید. چرا که پیج خالی را هیچکس فالو نمی‌کند. همچنین باید به صورت مستمر در پیج فعالیت داشته باشید تا افرادی که به پیج می‌آیند متوجه شوند که پیج فعال است. بعد می‌توانید از خرید فالوور که یکی از راه‌های سریع و تضمینی افزایش فالوور است، استفاده کنید.

بنابراین اگر تصمیم به خرید فالوور گرفته‌اید، می‌توانید با مراجعه به وب سایت آپ فالو از خدمات متنوع این سایت در زمینه افزایش فالوور استفاده کنید. خرید فالوور از آپ فالو بسیار راحت بوده و در کمترین زمان و با ارزان‌ترین قیمت می‌توانید فالوور واقعی و با کیفیت دریافت کنید.

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا