فیلم کامل خواستگاری امیر نوری و حامد آهنگی در وسط برنامه شب آهنگی

فیلم کامل خواستگاری امیر نوری و حامد آهنگی در وسط برنامه شب آهنگی

فیلم کامل خواستگاری امیر نوری و حامد آهنگی در وسط برنامه شب آهنگی

فیلم کامل خواستگاری امیر نوری و حامد آهنگی در وسط برنامه شب آهنگی همراه با ماجرای رژیم لاغری امیر نوری را در این صفحه ببینید.

فیلم کامل خواستگاری امیر نوری و حامد آهنگی

دانلود کامل شب آهنگی با حضور امیر نوری

روز گذشته امیر نوری در برنامه حامد آهنگی حضور پیدا کرد و گپ و گفت صمیمانه داشت.

امیر نوری درباره لاغری خود گفت که به دلیل عمل های جراحی که برای دیسک های کمر خود انجام داده به توصیه پزشک تصمیم گرفته که وزن خود را کاهش دهد و به همین منظور بیش از ۲۰ کیلو کاهش وزن داشته است .

همچنین در قسمت هایی از صحبت‌های خود درباره زندگی شخصی و هنری اش گفتگو کرد.

اما قسمتی جذاب و جالب این برنامه قسمتی بود که حامد آهنگی از امیر نوری خواست تا به او پیشنهاد ازدواج بدهد و از او خواستگاری کند که مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.

امیر نوری سعی کرد به عنوان نقش خواستگار حامد آهنگی ظاهر شود و حامد آهنگی نیز با عشوه گری تلاش کرد که لحظات بسیار خوشی را برای مخاطبان خود خلق کند.

سپس حامد آهنگی از امیر نوری خواستگاری کرد که نحوه صحبت کردن امیر نوری هم در نوع خود بسیار بامزه بود که در این ویدیو مشاهده میکنید.

«امیر نوری» از جمله بازیگران طنز ایران است که با وجود سن کم نامش در وادی طنز ایران به یادگار خواهد ماند. هنوز خیلی از ایرانی‌ها بازی‌هایی که وی در نوجوانی ایفا می‌کرد را به یاد دارند. به قول خودش عمر چقدر زود می‌گذرد. شاید هنوز خیلی‌ها امیر را در کوچه و خیابان می‌بینند تصورشان از او همان نوجوان ۱۴، ۱۵ ساله سریال‌های تلویزیونی است، اما حالا امیر از لحاظ بازیگری بسیار پخته‌تر شده و همچنین با مطالعات زیادی که داشته، سعی کرده نقش خود را بهتر از قبل ایفا کند که همین‌طور هم شده است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *