داستان سریال خون سرد درباره چیست؟

داستان سریال خون سرد درباره چیست؟

داستان سریال خون سرد درباره چیست؟

داستان سریال خون سرد درباره چیست؟ مجموعه خون سرد یک مجموعه‌ی ایرانی ساخته امیرحسین ترابی و همچنین به تهیه کنندگی بهمن کامیار ساخته شده است.

مجموعه خونسرد تولید شده سال ۱۴۰۱ با کارگردانی امیرحسین ترابی و به تهیه کنندگی بهمن کامیار در مضمون پلیسی_ جنایی و در ۲۶ قسمت ساخته شده است.

داستان سریال خون سرد

در خلاصه ی سریال خون سرد آمده است: سرگرد امیرعلی طلوعی (شهرام حقیقت دوست) در حال پیگیری پرونده گروهی از قاچاقچیان اعضای بدن است که به اسم امیر شهسواری (امیررضا دلاوری) می‌رسد و از دوستش دکتر کسری کیا (امیر آقایی) که در پزشکی قانونی کار می‌کند کمک می‌گیرد، اما دکتر کیا روش خاص خود را برای برخورد با جنایت‌کاران دارد… .

به هیچ عنوان به دلیل دشواری هایی که کشیده ای ناراحت نباش آنها تنها نمایانگر این می باشند، که تو از هر چیزی که می خواسته به تو ضربه وارد کند قدرتمندتر بوده ای بنابراین خونسرد باش…..

مجموعه خون سرد از تاریخ ۲۸ مرداد ماه سال جاری هر هفته جمعه ها ساعت ۱۲ ظهر به صورت اختصاصی از فیلم نت روی آنتن خواهد رفت.

دیگر عوامل مجموعه خونسرد از جمله:

نویسنده ها :علیرضا عطا اله تبریزی، محمد مهدی عزیز محمدی، احسان ابراهیمی و امین فرشادمهر

تهیه کننده: بهمن کامیار

کارگردان: امیرحسین ترابی.

پخش این مجموعه به طور اختصاصی از فیلم نت انتشار خواهد شد.

چهره های این مجموعه از قبیل:
شهرام حقیقت دوست
امیر اقایی
سارا بهرامی
سارا رسول زاده
بهار قاسمی
نیما شعبان نژاد
و با هنرمندی امیررضا دلاوری، احسان عباسی،
با حضور افتخاری
فرخ نعمتی، حسن زارعی، نادر فلاح، حسین سحرخیز، جلال فاطمی و نیلوفر کوخانی هنرمندانی می‌باشند، که در این مجموعه ایفای نقش می نمایند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *