بیوگرافی بازیگران سریال خون سرد با نقش + اسامی و خلاصه داستان و عکس

بیوگرافی بازیگران سریال خون سرد با نقش +اسامی و خلاصه داستان و عکس

بیوگرافی بازیگران سریال خون سرد با نقش با اسامی و خلاصه داستان و عکس و تصاویر بازیگران سریال خون سرد را در این صفحه ببینید.

  • کارگردان : امیرحسین ترابی
  • نویسندگان : علیرضا عطاالله تبریزی، محمدمهدی عزیزمحمدی، احسان ابراهیمی و امین فرشادمهر
  • تهیه‌کننده : بهمن کامیار
  • تدوین‌گر : نیما جعفری جوزانی
  • فیلمبردار : محمد رسولی
  • بازیگران : شهرام حقیقت دوست ، امیر آقایی ، سارا بهرامی ، سارا رسول زاده ، بهاره قاسمی ، نیما شعبان نژاد ، لیندا کیانی

سریال خون سرد جدیدترین کار اقای امیرحسین ترابی کارگردان سرشناس بوده که با تیمی از بازیگران سرشناس داستان بسیار جذابی را روایت میکند این سریال مورد توجه مردمم قرار گرفته است و قسمت اول آن دانلود بسیار زیادی شده است حضور چهره های شاخص سینما و تلویزیون به جذابیت این سریال افزوده است.

بیوگرافی بازیگران سریال خون سرد با نقش + اسامی و خلاصه داستان و عکس

اسامی بازیگران

بازیگر نقش
امیر آقایی کسری کیا
شهرام حقیقت‌دوست امیرعلی طلوعی
سارا بهرامی
سارا رسول‌زاده سارا کیا
نیما شعبان‌نژاد سروش
بهار قاسمی مهرنوش
لیندا کیانی لیلا کریمی
امیررضا دلاوری امیر شاهسواری
احسان عباسی آیدین
فرخ نعمتی
حسن زارعی
حسین سحرخیز
جلال فاطمی
مهدی محرابی قیاسی
پیام اینالویی امید
نیلوفر کوخانی
مرتضی تقی‌زاده نویدی
امیرحسین شام‌بیاتی
الهام ایمانی
عارفه معماریان
مرتضی علی‌آبادی
باسط رضایی
سارا امیری

بیوگرافی بازیگران سریال خون سرد

سریال خون سرد به کارگردانی امیرحسین ترابی از طریق شبکه نمایش خانگی و پلتفرم فیلم نت از می‌شود در این سریال بازیگرانی همچون شهرام حقیقت دوست و امیر آقایی و سارا بهرامی و سارا رسول زاده و بهاره قاسمی و نیما شعبان نژاد و لیندا کیانی حضور دارند داستان این سریال جنایی پلیسی بوده و توسط بهمن کامیار تهیه کنندگی شده است.

بیوگرافی امیر اقایی بازیگران سریال خون سرد با نقش + اسامی و خلاصه داستان و عکس

 

بیوگرافی امیر آقایی

آقای امیر آقایی که بعد از سریال آقازاده دیگه در شبکه نمایش خانگی دیده نشد حالا با سریال خون سرد گام دیگر را در این عرصه برداشته است امیر آقایی متولد ۱۰ مرداد ۱۳۵۴ در ارومیه بوده و دارای سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای فیلم شنای پروانه است ازز سال ۱۳۸۰ تا کنون در عرصه بازیگری فعالیت حرفه‌ای دارد و از چهره‌های شناخته شده کشورمان محسوب می شود.

بیوگرافی بازیگران سریال خون سرد با نقش + اسامی و خلاصه داستان و عکس

بیوگرافی شهرام حقیقت دوست

شهرام حقیقت دوست از دیگر بازیگران سینما و تلویزیون کشورمان بوده که در سریال خون سرد به ایفای نقش پرداخته است ایشان متولد ۲۷ اسفند ۱۳۵۱ در رشت بوده و در رشته تئاتر تاثیر کرده است شهرام حقیقت دوست با سریال خط قرمز با نقش ناصر به شهرت رسید جالب است بدانید که در سن ۲۲ سالگی با نمایش نام خود را در عرصه بازیگری برداشته است و مجموعه مهرخوبان وارد دنیای بازیگری در تلویزیون شد.

سارا رسول زاده بیوگرافی بازیگران سریال خون سرد با نقش + اسامی و خلاصه داستان و عکس

بیوگرافی سارا رسول زاده از بازیگران سریال خون سرد

خانم سارا رسول زاده در سریال خون سرد بازی کرده که او را با سریال نجوا می شناسیم و در این سریال نقش کلیدی و اصلی را برعهده داشت

حالا با سریال خونسرد گام دیگر را در بازیگری برداشت از این متولد ۱۸ شهریور ۱۳۶۸ در تهران بود و در رشته مدیریت صنعتی تحصیل کرده است او کار خود را با تئاتر عروسکی شروع کرد و زمانی که ۲۱ سال سن داشت در ورد شاپ دکتر علی رفیعی انتخاب شد.

بیوگرافی سارا بهرامی بیوگرافی بازیگران سریال خون سرد با نقش + اسامی و خلاصه داستان و عکس

بیوگرافی سارا بهرامی

خانم سارا بهرامی دیگر بازیگر سریال خونسرد می باشد او متولد ۱۳۶۱ در اصفهان بوده و سال ها است که در بازیگری فعالیت دارد رشته تحصیلی او تئاتر بوده و بعد از پایان دانشگاه وارد موسسه بازیگری شده است و مدرک خود را از پرویز پرستویی و حبیب رضایی دریافت کرده است در سال ۱۳۹۲ با درخشش در سریال پروانه به کارگردانی جلیل سامان مورد توجه قرار گرفت سارا بهرامی در سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن را برای بازی در فیلم ایتالیا ایتالیا به دست آورد.

لیندا کیانی بیوگرافی بازیگران سریال خون سرد با نقش + اسامی و خلاصه داستان و عکس

بیوگرافی لیندا کیانی از بازیگران سریال خون سرد

خانم لیندا کیانی دیگر بازیگر سریال خونسرد بود که متولد بیست و سوم شهریور ۱۳۵۹ در آبادان است او دارای فوق لیسانس فلسفه بوده و کار خود را با حضور در کلاس های بازیگری محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان استارت زده است او بعد از پایان این کلاسها با شرکت در دوره های فن بیان و بدن استاد سمندریان و مهتاب نصیرپور گام های دیگر خود را برداشت در سال ۱۳۸۶ محمدرضا شریفی نیا و او را برای بازی در سریال ساعت شنی بهرام بهرامیان معرفی کرد و نقش مهتاب بر عهده او گذاشته شد.

بیوگرافی نیما شعبان نژاد بیوگرافی بازیگران سریال خون سرد با نقش + اسامی و خلاصه داستان و عکس

بیوگرافی نیما شعبان نژاد

نیما شعبان نژاد از بازیگران سریال خون سرد است او را که با برنامه خندوانه میشناسییم و به عنوان بازیگر طنز شناخته می شود.

حالا در جدیدترین فعالیت خود در عرصه بازیگری تجربه متفاوتی را کسب کرده است نی.

ما شعبان نژاد متولد ۱۳۶۶ در شهر کلن آلمان می باشد زمانی که چهار سال سن داشت به همراه خانواده به ایران آمده و در عرصه بازیگری فعالیت خود را آغاز کرد شعبان نژاد در رشته کارگردانی تئاتر تحصیل کرده و از سال ۱۳۸۳ به صورت حرفه‌ای کار تئاتر آغاز کرده است

بیوگرافی بازیگران سریال خون سرد با نقش + اسامی و خلاصه داستان و عکس

بیوگرافی امیررضا دلاوری

امیر رضا دلاوری متولد ۱۷ مرداد ۱۳۵۵ در تهران، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون است که کار خود را با فیلم متولد ماه مهر آغاز کرد. وی متاهل است و نام همسرش الهام مرادی است . ثمره ازدواج او یک دختر ( دیار دلاوری ) است.

وی می گوید: فرزندم در خانه بیشتر با من بازی می کند تا با همسرم. بعضی وقت ها هم ساز تمرین می کنیم و خوانیم. جالب است بدانید که من برای تمرین یکی از برای یکی از نقش هایم در اتاقم آهنگ کردی می خواندم و دیار بدون اینکه در اتاق حضور داشته باشد این آهنگ را حفظ کرده بود و می خواند.

امیررضا دلاوری : دیار در خانه بیشتر با من بازی می‌کند تا مادرش. بعضی وقت‌ها با هم ساز می‌زنیم و می‌خوانیم. جالب اینکه من برای تمرین یکی از نقش‌هایم مدتی در اتاقم آهنگی کردی را می‌خواندم و دیار بدون آنکه کنار من حضور داشته باشد این آهنگ را یاد گرفته بود و می‌خواند.

دکستر ایرانی عنوانی بود که در روزهای اولیه خبر ساخت سریال خون سرد توجه‌ها را به خود جلب کرد و باعث شد که این اثر جز موردانتظارترین آثار شبکه نمایش خانگی شناخته شود. ظاهرا کارگردان‌های ایرانی قصد دارند این بار پس از سال‌ها سکوت و نادیده گرفتن مسئله زنان و آزارهایی که اجتماع مسموم به آن‌ها می‌رساند به سراغ آن‌ها بروند و این بار برخلاف زاویه دید نکوهش گر آثاری جنجالی همچون عنکبوت و عنکبوت مقدس، قضیه را از چشم کسی ببینیم که آزاردهندگان زنان را مجازات خواهد کرد.

چندی پیش خبر ساخت سریالی جدید که ظاهرا ژانری پلیسی، جنایی و معمایی داشت در شبکه نمایش خانگی به گوش رسید. این اثر جدید نمایش خانگی که با حضور امیر آقایی حسابی مورد انتظار است به کارگردانی امیرحسین ترابی ساخته شد. این سریال به زودی در شبکه نمایش خانگی و بستر فیلم نت پخش خواهد شد.

زمان پخش سریال ایرانی خون سرد

اگر شما نیز کنجکاو هستید که سریال خون سرد از چه شبکه ای پخش می شود و زمان پخش آن کی است؟ باید به شما بگوییم که این اثر نمایش خانگی از 28 مرداد 1401 راس ساعت 12 ظهر در بستر فیلم نت پخش خواهد شد.

امیرحسین ترابی کارگردان و نویسنده ایرانی متولد سال 1356 است. او در مقطع کارشناسی کارگردانی سینما فارغ‌التحصیل شد و پس از آن مقطع فوق لیسانس را در رشته پژوهش هنر دنبال کرد. این کارگردان از دهه 70 به عنوان دستیار کارگردان وارد فضای هنری شد و تا دهه 80 به این کار مشغول بود. او سپس کارگردانی را شروع کرد و تاکنون چندین تبلیغ تلویزیونی، تله فیلم، 13 فیلم کوتاه و چندین برنامه تلویزیونی ساخته. یکی از سریال‌هایی که او کارگردانی سری اول آن را برعهده داشت سریال مناسبتی «شاید برای شما هم اتفاق بیافتد» بود. او در سال 1397 نویسندگی و کارگردانی «هزارتو» را برعهده داشت.

خلاصه داستان

در خلاصه سریال خون سرد آمده است که این مجموعه نمایش خانگی درباره قاتلی است که قصد کشتن افرادی را دارد که زنان را آزار داده‌اند. یک قاتل سریالی پیدا شده و نیروهای پلیس را درگیر خود کرده است. با زیاد شدن قتل‌ها پلیس پی می‌برد که هدف قاتل، کشتن عاملین پرونده آزار زنان است. با فهمیدن داستان کلی این ساخته جدید شبکه نمایش خانگی به یاد سریالی همچون دکستر می‌افتیم که قاتل در پی مجازات جنایتکارانی خاص است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *