داستان مستند همه زیبایی و خونریزی چیست؟

داستان مستند همه زیبایی و خونریزی چیست؟

داستان مستند همه زیبایی و خونریزی چیست؟  «همه زیبایی و خونریزی» به کارگردانی لورا پویتراس روز شنبه از سوی هیئت داوران مسابقه به ریاست جولیان مور، جایزه شیر طلایی بهترین فیلم هفتاد و نهمین جشنواره بین المللی فیلم ونیز را دریافت کرد.

داستان مستند همه زیبایی و خونریزی چیست؟

داستان مستند همه زیبایی و خونریزی چیست؟

این فیلم که در مورد عکاس نان گلدین است، مستند نادری بود که برنده شیر طلایی شد و رقبای قدرتمندی داشت.

داستان مستند همه زیبایی و خونریزی چیست؟

پویتراس در سخنرانی پذیرش خود گفت: “من هرگز کسی مانند نان را ندیده ام.” این فیلم به بررسی هنر، زندگی و فعالیت گلدین در اعتراض به خانواده و پوردو فارما برای نقش‌شان در بحران مواد افیونی می‌پردازد. پوتراس که فیلم «همشهری چهار» در سال 2014 برنده اسکار بهترین مستند شد، از جشنواره به خاطر تشخیص اینکه «مستند جزوی از سینماست» تشکر کرد.

پوتراس همچنین خواستار آزادی جعفر پناهی، کارگردان زندانی فیلم «بدون خرس» شد که برای اولین بار در این جشنواره به نمایش درآمد. او همچنین از خاطره مدیر اجرایی تاثیرگذار فقید مستند، دایان وایرمن صحبت کرد.

هفتاد و نهمین دوره جشنواره با «صدای سفید» نوآ بامباخ، اقتباسی از رمان دون دلیلو با بازی آدام درایور و گرتا گرویگ آغاز شد.

داستان مستند

این فیلم به بررسیِ زندگی و حرفهٔ عکاس و کنشگر نن گلدین و تلاش‌های او برای مسئول‌دانستن صنایع داروسازی پوردو متعلق به خانواده سکلر برای اپیدمی مواد افیونی می‌پردازد. گلدین، عکاس مشهوری که آثارش اغلب خرده‌فرهنگ‌های ال‌جی‌بی‌تی و بحران اچ‌آی‌وی/ایدز را مستند می‌کرد، در سال ۲۰۱۷ پس از اعتیاد خودش به اکسی‌کدون، گروه حمایتی «پین» (P.A.I.N؛ مخففِ «Prescription Addiction Intervention Now») را تأسیس کرد.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *