خلاصه داستان فیلم برادران لیلا و اسامی و بیوگرافی بازیگران برادران لیلا

داستان فیلم برادران لیلا

در این فیلم شاهد صحنه ای عجیب بودیم از سیلی زدن دختر به پدر بودیم! شرب خمر در عروسی به صراحت دیده شد و همچنین رقصیدن بازیگران در یک فیلم ایرانی از نکات عجیب برادران لیلا بود!

یکی دیگر از عجایب این فیلم سیمایی فرار با پاسپورت جعلی بود که کاراکتر پیمان معادی در پایان فیلم توانست از گیت فرودگاه عبور کند و پلیس نتانست تشخیط بدهد که پاسپورت او جعلی است! در فیلم برادران لیلا تابوشکنی های زیادی شده است که هییچ فیلم ایرانی تا به حال رخ نداده است.

داستان فیلم برادران لیلا درباره آسیب های اقتصادی ناشی از التهابات بازار طلا بوده و درباره پدری است که مقدار زیادی سکه را برای روزهای مبادا خریداری و مخفی کرده است و فقط لیلا دختر این پیرمرد از مخفیگاه سکه ها خبر دارد

فیلم «برادران لیلا» بر محوریت دختری به نام لیلا با بازی ترانه علیدوستی و چهار برادرش است که هر کدام از آن‌ها شکل و شخصیت متفاوتی دارند. در ابتدای فیلم، یکی از برادران لیلا به نام علیرضا با بازی نوید محمدزاده از شغل کارگری خودش اخراج می‌شود. در سکانسی مهیج، با یورش پلیس ضدشورش به یک کارخانه، تعداد زیادی از کارگران فرار می‌کنند و در همین حین نیز ما متوجه می‌شویم که رئیس شرکت تمام درآمدها را اختلاس کرده است.

سه برادر دیگر لیلا نیز شامل منوچهر با بازی پیمان معادی، فرهاد با بازی محمد علی‌محمدی و پرویز با بازی فرهاد اصلانی است. منوچهر فردی آسیب‌پذیر است؛ فرهاد به شغل راننده تاکسی مشغول است که بدنسازی نیز انجام می‌دهد و پرویز نیز سرایداری چاق و اهل خانواده است.

پدر آن‌ها نیز اسماعیل با بازی سعید پورصمیمی است که می‌خواهد بچه‌هایش و همچنین خانواده و طایفه‌اش به او احترام بگذارند، به خصوص پس از اینکه پدرسالار پیر این خاندان از دنیا می‌رود و همین باعث می‌شود تا اسماعیل خودش را فرد مناسبی برای جایگاه او ببیند.

از سوی دیگر، لیلا تنها کسی است که در این خانواده درآمدی واقعی دارد و همین منجر به شکل گیری داستانی می‌شود که در آن، تمام افراد و اعضای خانواده مدام در حال کنش و واکنش با یکدیگر هستند. همه می‌خواهند پیشرفت کنند اما برای انجام این کار باید به طور اجتناب‌ناپذیری روی شخص دیگری پا بگذارند، حال آن فرد می‌خواهد برادر و خواهر یا پدر و همسایه باشد؛ علاوه بر این، در این دنیای نادرست بدون متوسل شدن به فریبکاری نمی‌توان به جایی رسید.

خلاصه داستان فیلم برادران لیلا و اسامی و بیوگرافی بازیگران برادران لیلا

فیلم سینمایی برادران لیلا یکی از جدیدترین کارهای آقای سعید روستایی بوده که که موفق شده داستان بسیار جذابی را به تصویر بکشد.

برادران‌ لیلا که نقدی است بر آسیب های اقتصادی ناشی از التهابات بازار طلا، درباره پدری است که مقادیری سکه را برای روز مبادا مخفی کرده و فقط لیلا دختر این پیرمرد از مخفیگاه سکه ها خبر دارد…

نوروزبیگی در ۹ دی اعلام کرد که برادران لیلا به‌دلیل ادامه فیلم‌برداری نمی‌تواند در چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور پیدا کند.

آقای سعید روستایی که در کارنامه خود فیلم‌هایی همچون ابد و یک روز و متری شیش و نیم و سدمعبر را در کارنامه دارد  با فیلم برادران لیلا گامی بسیار بلند به سوی جشنواره فیلم کن ۲۰۲۲ برداشته است.

خلاصه داستان فیلم برادران لیلا و اسامی و بیوگرافی بازیگران برادران لیلا

فیلم سینمایی برادران لیلا با حضور نوید محمدزاده و پیمان معادی و ترانه علیدوستی و فرهاد اصلانی به جشنواره فیلم کن ۲۰۲۲ راه پیدا کرده است.

آقای روستایی که علاقه زیادی به بازیگرانی همچون نوید محمدزاده و پیمان بادی و فرهاد اصلانی دارد در اکثر فیلم های خود از این بازیگران استفاده کرده است.

خلاصه داستان فیلم برادران لیلا و اسامی و بیوگرافی بازیگران برادران لیلا

راه یابی به جشنواره کن 2022

آغاز پیش تولید برادران لیلا. با برگشت پیمان معادی به ایران و پیوستن او به گروه بازیگران، دور خوانی فیلمنامه «برادران لیلا» آغاز شده و دیگر مراحل پیش تولید این فیلم، چون گریم و لباس هم آغاز شده است. / 15 شهریور 1400 «برادران لیلا» به بخش اصلی جشنواره کن راه یافت! | با اعلام فهرست فیلم‌ های هفتاد و پنجمین جشنواره فیلم کن، این فیلم به عنوان یکی از فیلم‌ های بخش اصلی در جشنواره به نمایش درمی‌ آید.

فیلم «برادران لیلا» همانند رمانی بزرگ و قرن نوزدهمی نوشته زولا یا دیکنز احساس می‌شود که در داستانی سه ساعته متراکم شده است. این فیلم داستان پنج خواهر و برادر را دنبال می‌کند که سعی دارند در وضعیت اقتصادی دشوار زندگی خود را مدیریت کنند. بازی برجسته بازیگران که برخی از آن‌ها در فیلم «متری شش و نیم» نیز بازی کرده‌اند از جمله نقاط قوت فیلم به شمار می‌رود. فیلم «برادران لیلا» ثابت کرد که سعید روستایی فیلم‌سازی برجسته و ماهر است.

اصغر فرهادی یکی دیگر از کارگردان‌های برجسته ایرانی به شمار می‌رود که همانند سعید روستایی، با پیمان معادی که یکی از بهترین بازیگران ایران محسوب می‌شود، همکاری زیادی داشته است. اصغر فرهادی در فیلم‌هایش بیشتر تمایل دارد تا جستجوگرانه و اشاره‌کننده باشد اما سعید روستایی همه چیز را به شیوه‌هایی بسیار جسورانه به نمایش می‌گذارد و در یکی از همین صحنه‌ها نیز صدها نفر به تصویر کشیده می‌شوند که وسعت آن بسیار شبیه به فیلم‌های سیسیل بی دمیل (Cecil B. DeMille) است. فیلم‌های روستایی، درام‌هایی منکوب‌کننده و پر تکاپو هستند و واقعا جای شگفتی دارد که او چطور موفق شده این چنین اثر خوبی خلق کند.

خلاصه داستان فیلم برادران لیلا و اسامی و بیوگرافی بازیگران برادران لیلا

سعید روستا میخواهد ادای اصغر فرهادی را دربیاورد

سینمای سعید روستایی، سینمایی حراف، پرگو و سخنران است؛ نه فقط به این معنا که شخصیت‌های فیلم‌هایش زیاد حرف می‌زنند، جر و بحث می‌کنند یا مدام توی حرف هم می‌پرند، بلکه به این معنا که خودش هم انگار تا دغدغه‌اش را به مخاطب نقبولاند و خیالش راحت نشود که تماشاگر منظور او را از سیر اتفاقات یک بخش یا یک سکانس فهمیده، دست‌بردار نیست و مدام روی مضمون مورد نظرش تاکید می‌کند. به همین دلیل هم موقعیت‌هایی در فیلم‌هایش وجود دارند که در آن‌ها انگار روابط علت و معلولی داستان و هم‌چنین بده و بستان شخصیت‌ها از حالت ارگانیک خارج می‌شوند و روستایی فیلمش را رو به تماشاگر و خطاب به او می‌سازد. این عارضه در «ابد و یک روز» و «متری شش و نیم» وجود داشت اما متاسفانه چنان در این اثر تازه از کنترل خارج شده که انگار فیلم‌ساز در حال سخنرانی و خواندن خطابه رو به ما است.

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

‫2 دیدگاه ها

  1. متری شیش و نیم به نفع حکومت بود و به ضرر مردم. موادفروش اعدام شد و کاملا مخالفم. ادامه افتضاح ابد و یک روز بود. ندیدم برادران لیلارو، ولی بنظرم خواسته جبران کنه و به نفع مردم بشه.

  2. لعنت به هرکس که لجن خیانت به خانواده و انسانیت وجودش رو احاطه کرده حالا هرکی هست در هر لباسی
    چه یه کارگردانِ مطرح چه یه استاد دانشگاه چه یه وزیر و حتی چه یه پیک موتوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا