داماد شمخانی کیست؟ بیوگرافی حسن میرمحمدعلی داماد شمخانی و دختر شمخانی + ویلا

داماد شمخانی کیست؟ بیوگرافی حسن میرمحمدعلی داماد شمخانی

میرمحمدعلی داماد شمخانی کیست؟ در ادامه این بخش از مجله شبونه به معرفی او و جنجالهایش میپردازیم

علی شمخانی یکی از چهره های عالی رتبه سیاسی کشورمان بوده که سوابق اجرایی مهمی را در کارنامه فعالیت های خود دارد او فرماندهی نیروهای دریایی و زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران را در کارنامه خود دارد.

داماد شمخانی کیست؟ بیوگرافی حسن میرمحمدعلی داماد شمخانی و دختر شمخانی + ویلا

میرمحمدعلی داماد شمخانی کیست؟

این روزها تخریب ویلای دامادش مورد بحث بسیاری از رسانه های خبری قرار گرفته است و همچنین اظهار نظری جنجالی که دامادش اقای حسن میرمحمدعلی انجام داده به یکی از سوژه های داغ شبکه های اجتماعی تبدیل شده است او در یک اظهار نظر جنجالی گفته است که هزار متر خلاف ساختم و ۶ میلیارد جریمه‌ اش را پرداخت کرده ام!

همچنین ببینید:

این صحبت های او بازتاب گسترده ای را در رسانه های کشورمان داشته است و مورد انتقاد تند قرار گرفته است.

ماجرای تخریب ویلای انها

برخی ها بحث آقازادگی و نفوذ را مطرح کرده اند و آن را سواستفاده از جایگاه و اسم و رسم خانواده دانسته اند و حتی نوک پیکان انتقادات را به سوی آقای علی شمخانی نیز گرفته اند.

داماد شمخانی کیست؟ بیوگرافی حسن میرمحمدعلی داماد علی شمخانی و دختر شمخانی + ویلا

روزنامه فرهیختگان نوشت: روز گذشته یک منبع آگاه در دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی به «فرهیختگان» اطلاع داد که با وجود رابطه فامیلی میان حسن میرمحمدعلی و شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی، این مهم باعث بروز تخلفات نبوده است و آقای شمخانی هم علاوه بر اینکه اجازه چنین سوءاستفاده‌هایی را نمی‌دهند، خود ناراضی هستند و درحال پیگیری موضوع از مجاری قانونی‌اند، بنابراین رابطه‌ای بین نسب فامیلی و خانوادگی و تخلفات وجود ندارد.

خبرگزاری دانشجو نوشت: کمیسیون ماده صد حکم به «تخریب» اضافه طبقات و اضافه‌بنای پلاک‌ثبتی ۱۹.۷۹۷ لواسان، متعلق به حسن میرمحمدعلی داماد شمخانی داده‌است!

فیلم صحبت های جنجالی

پس از کش و قوس‌های فراوان درمورد اجرای حکم تخریب ویلای «شبنم نعمت‌زاده» و عدم اجرای کامل آن حکم تا حال حاضر، باید دید شهرداری و حوزه قضایی لواسان برای اجرای این حکم تخریب جدید چه اقدامی انجام خواهند داد.

داماد شمخاني کیست؟ ویلا سازی حسن میرمحمدعلی داماد شمخانی و دختر شمخانی + ویلا

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. آقای شمخانی فرمانده‌ نیروی دریایی ارتش‌ شد ایشان فرمانده‌ نیروی زمینی ارتش‌ نیود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *