دانلود سریال جیران قسمت بیست و ششم قسمت 26 (قسمت ۲۶ سریال جیران)

دانلود سریال جیران قسمت بیست و ششم قسمت 26 (قسمت ۲۶ سریال جیران)

دانلود سریال جیران قسمت بیست و ششم قسمت 26 (قسمت ۲۶ سریال جیران) همراه با لینک مستقیم و کیفیت اصلی را در این صفحه ببینید.

دانلود سریال جیران قسمت بیست و ششم قسمت 26 (قسمت ۲۶ سریال جیران)

دانلود سریال جیران قسمت بیست و ششم

دانلود قسمت 26 سریال جیران

.

دانلود قسمت های قبلی جیران

سریال جیران از سریال های جنجالی شبکه نمایش خانگی ناصرالدین شاه را به تصویر میکشد.

حسن فتحی که تخصص زیادی در ساخت سریال های تاریخی و عاشقانه است این بار به سراغ زندگی ناصرالدین شاه رفته و تیمی از بازیگران جوان و محبوب سینما و تلویزیون داستان عاشقانه را به تصویر کشیده است.

سریال جیران بازیگران مطرحی همچون بهرام رادان و پریناز ایزدیار و مریلا زارعی و امیرجعفری موفق شده مخاطبان بسیار زیادی را کسب کند مهم‌ترین مسئله درباره این سریال ماجرای توقیف آن بود که سازندگان سریال تلویزیونی آهوی من مارال معتقد بودند طرح سریال جیران از آنها کپی شده است.

فیلیمو برای چند ماه توقیف شد عوامل سریال آهوی من مارال شاکی خصوصی سریال جیران اعلام کردند که با دریافت مبلغی با عوامل سریال جیران سازش خواهند کرد حالا سریال جیران مجددا از پلتفرم فیلیمو پخش شده و تا حالا قسمت ۲۶ آن را می توانید در این صفحه مشاهده کنید.

عوامل آهوی من مارال با انتشار بیانیه‌ای خواستار این شدند تا با دریافت مبلغی به عنوان وجه‌المصالحه با عوامل جیران سازش کنند.[۳۱] پس از این بیانیه جمعی از بازیگران آهوی من مارال با انتشار بیانیه‌ای در فضای مجازی، اعلام کردند که در جریان بیانیه‌هایی که به نام «عوامل» این سریال منتشرشده، نیستند.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *