دانلود قسمت هفدهم سریال راز بقا قسمت ۱۷ ( قسمت 17 ) کامل

دانلود سریال راز بقا قسمت چهاردهم ۱۴ ( قسمت 14 ) کامل

دانلود سریال راز بقا قسمت چهاردهم ۱۴ ( قسمت 14 ) کامل با حضور نیما شعبانژاد و بهرام افشاری و داستان قسمت ششم را در این صفحه ببینید.

  • نام سریال : راز بقا
  • فصل اول
  • قسمت 14
  • ژانر : طنز
  • تاریخ انتشار : 23 خرداد 1401
  • کارگردان : سعید آقاخانی
  • بازیگر اصلی : بهرام افشاری و نیما شعبانژاد و سعید اقاخانی
  • دانلود با لینک مستقیم و کیفیت اصلی

دانلود سریال راز بقا قسمت چهاردهم ۱۴ ( قسمت 14 ) کامل

دانلود سریال راز بقا قسمت چهاردهم

سریال راز بقا از سریالهای جدید آقای سعید آقاخانی با درخشش نیما شعبان نژاد و بهرام افشاری بوده که استقبال زیادی از آن صورت گرفته است سعید آقاخانی سعی کرده از بازیگران نون خ برای این پروژه خود استفاده کند و بهرام افشاری را به عنوان بازیگر نقش اول برگزیند سعید آقاخانی خیلی خوب نشان داده که می‌تواند  مخاطبانش را راضی نگه دارد و با داستان جذاب و طنز لحظات بسیار خوشی را برای آن‌ها خلق کند سریال راز بقا درباره بازی گوشی های رحیم و رحمان بوده که بهرام افشاری نقش رحیم را برعهده دارد رحیم دارای قابلیتی است که هیچ چیزی بر روی او اثر ندارد و نمی میرد عاشق یکی از دختران قاچاقچیان می‌شود که برایش دردسر های زیادی به وجود می‌آورد در قسمت ششمین سریال پیشنهاد می کنیم که ادامه را دنبال کرده و در این صفحه دانلود کنید.

✅دانلود همه قسمت های سریال راز بقا

سعید آقاخانی فیلم‌نامه نویس، بازیگر و کارگردان کمدی و طنز کشورمان است. اصولا آقاخانی پرقدرت بوده و است! برایش مهم نیست طراح فیلم‌نامه (خانه به‌ دوش)، بازیگردان (پیامک از دیار باقی)، کارگردان (زن بابا) باشد یا بازیگر (نون خ)، او در همه ابعاد بهترین عملکرد را دارد. سعید آقاخانی از سال ۱۳۷۲ تاکنون در هنر این سرزمین فعالیت می‌کند. حال این‌بار پس از ساخت سه فصل موفق از نون خ، با بازیگرانی مشابه، سریال راز بقا را ساخته است.

فهرست بازیگران اصلی سریال راز بقا عبارت است از: بهرام افشاری، حسن معجونی، نیما شعبان نژاد، سعید آقاخانی، فریبا جدیکار، هدیه بازوند، سیروس میمنت، یدالله شادمانی، صدرالدین حجازی و کاظم نوربخش.

فیلمبرداری سریال راز بقا به تهیه کنندگی سید مصطفی احمدی در سال ۱۴۰۰ در سکوت خبری آغاز شد و تا اوایل سال ۱۴۰۱ ادامه یافت.

داستان سریال راز بقا از زمانی آغاز می شود که دو برادر به نام رحمان (حسن معجونی) و رحیم (بهرام افشاری) را می بینید. حاتم مردی درمانده است که آرزو نمی کند موقعیت داشته باشد. در مقابل رحیم ، مردم به هر معنا از کلمه آزار و اذیت می کنند! رحیم اکنون با یک سازمان جنایتکار آشنا است و به نظر می رسد که او باعث ایجاد مشکل می شود که از خانواده خود دست نخواهد کشید. در این سریال ، سعید آگاخانی نقش یک روحانی را که قبلاً با رحیم دوست بود قبل از مرگش ایفا می کند و اکنون در تلاش است تا به رحیم کمک کند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *