دانلود سریال سقوط قسمت ششم ۶ با لینک مستقیم و کیفیت اصلی

دانلود سریال سقوط قسمت ششم ۶ با لینک مستقیم و کیفیت اصلی

دانلود سریال سقوط قسمت ششم ۶ با لینک مستقیم و کیفیت اصلی

قسمت ششم سریال سقوط رسید سریال جذاب که در سلکه نمایش خانگی و پلتفرم فیلیمو عرضه میشود این سریال درباره سقوط داعش بوده که یک داستان واقعی را روایت میکند داستانی که بدون شک دلهره زیادی به کاراکترهای داستان وارد کرده است.

قسمت ششم سریال سقوط

برای دانلود قسمت 6 سقوط اینجا ضربه بزنید

دانلود قسمت های قبلی سریال سقوط

دختر جوانی که همسرش به داعش پیوسته و به اجبار به عراق میرود و در انجا شوهرش کشته میشود و حالا باید به نکاح داعشی ها دربیاید او حاضر نیست که این اتفاق بیافتد تصمیم میگیرد خودکشی کند اما درنهایت منتظر میماند نیروهای مبارز ایرانی او را نجات دهد پیس اتفاقاتی رخ میدهد که داستان سریال جذاب و مهیج خواهد شد.

سقوط داعش

سریال سقوط تنها سریالی است که درباره داعش ساخته می شود قبلا نیز سریال پایتخت در چند قسمت به موضوع داعش پرداخته بود اما سقوط به صورت کامل به موضوع داعش و احکام من‌درآوردی می پردازد.

با اینکه گفته میشود سریال سقوط مجوزهای لازم را از ساترا دریافت نکرده است اما در نهایت از طریق پلتفرم فیلیمو و عرضه می‌شود.

جالب است بدانید که صدا و سیما خواستار فیلتر شدن پلتفرم فیلیمو بوده است و معتقد است که سریال های بدون مجوز را عرضه می کند مسابقه ای بین صدا و سیما با شبکه نمایش خانگی بسیار مهیج شده است. سریال سقوط یکی از سریالهای پرحاشیه در شبکه نمایش خانگی به شمار می آید از سویی حضور حمید فرخ نژاد به عنوان مامور امنیتی بسیار حاشیه ساز شده است بازیگری که این روزها در آمریکا به عنوان یکی از برند آز ها شناخته می شود.

داستان قسمت 6 سقوط

قسمت جدید سریال سقوط میبینید که آیسان در در حال مکالمه با نیروی امنیتی بود که ناگهان به زن داعشی پشت سر او ظاهر می‌شود و متوجه می‌شود که موبایل دارد و در حال صحبت کردن با دشمن شان است در قسمت جدید میتوانید ادامه داستان را ببینید.

بر کسی پوشیده نیست که جنسی از بی حوصلگی و محافظه کاری در انتخاب سوژه ها و ایده های داستانی در نگارش متن و تولید فیلم ها و سریال های ایرانی وجود داشته و دارد. بخشی از این مسئله به محدودیت ها و ممیزی ها و سخت گیری های اطراف پرداختن به موضوعات مرتبط است، که خب در این بخش ماجرا نمی توان نویسندگان و کارگردان ها را مقصر دانست و ایراد از جایی دیگر است اما در دل همین فضا، کم نیستند سوژه ها و ایده هایی که پرداختن به آنها هم از نظر تاریخی و سیاسی و ملی ضرورت دارد، و هم از منظر سینمایی پرکشش است و مواد داستانی و تصویری خوبی در اختیار فیلمسازان قرار می دهد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *