بیوگرافی داوران مسابقه خوانندگی mbc persia صدای برتر (The Voice) + مجری

بیوگرافی داوران مسابقه خوانندگی (د ویس پرشیا) صدای برتر The Voice mbc persia

د ویس پرشیا mbc persia صدای برتر The Voice یکی از مسابقات خوانندگی فارسی زبان در خارج از کشور است که از یکی از شبکه های ماهواره ای پخش میشود که به تقلید از یک مسابقه خوانندگی خارجی کپی شده است.

بیوگرافی لیلا فروهر، بیژن مرتضوی، کامیار و سوگند داوران مسابقه خوانندگی (د ویس پرشیا) ام بی سی پرشیا داوران مسابقه خوانندگی شبکه ماهواره ام بی سی پرشیا (mbc persia) مسابقه صدای برتر (The Voice) را در ادامه بخوانید.

مسابقه ای که برای انتخاب خواننده های با استعداد خارج از کشور ساخته شده است و چهار خواننده خارج نشین از جمله لیلا فروهر ، بیژن مرتضوی ، کامیار و سوگند به عنوان داور و مربی در این مسابقه حضور دارند مسابقه ای که ضعیف های زیادی دارد اما به هر حال برای یک شبکه ماهواره ای هزینه های زیادی در بر داشته است و سعی کرده که همچون مسابقات خوانندگی در سایر کشورهای جهان ساخته شود.

برنامه The Voice mbc persia

برنامه The Voice mbc persia به تقلید از برنامه امریکایی بوده که در همه کشورهای جهان اجرا و پخش میشود و حالا یک شبکه ماهواره ای فارسی زبان تصمیم به برگزاری چنین مسابقه ای کرده است و از ایرانی های سراسر جهان دعوت کرده تا در این مسابقه شرکت کنند ضبط این مسابقه سال گذشته صورت گرفته است و حالا پخش میشود.

شبکه mbc persia که یکی از شبکه های معاند و ضد انقلاب است و با بودجه رژیم آل سعود حمایت میشود این روزها در حال تلاش برای جذب مخاطب میباشد و در همین راستا به سراغ تولید برنامه های جذاب رفته است.

با استفاده از چهره‌های سرشناس و مجری های پرطرفدار به دنبال به ثمر نشستن اهداف خود هستند

یکی از برنامه های این شبکه در حال اجرای آن می باشد مسابقه صدای برتر (The Voice) بوده که به دنبال کشف استعداد خوانندگی هستند.

البته استقبال مردم از این مسابقه بسیار کم بوده چرا که این برنامه در خارج از کشور اجرا شده و ایرانی‌های کمی در این مسابقه می توانند شرکت کنند.

بیوگرافی داوران مسابقه استعدادیابی پرشین گات تلنت

حامد نیک پی مجری مسابقه است

حامد نیک‌ پی متولد ۲۰ مهر ۱۳۵۶در تهران بوده و آهنگساز، نوازنده و خواننده سبک تلفیقی ایرانی مقیم آمریکا است.

سال ها برای محمدرضا شاه به عنوان خواننده دربار فعالیت داشت فارغ التحصیل لیسانس رشته موسیقی از دانشگاه سوره است، کارش را با نوازندگ در ایران شروع کرد، چهره اش با داوری در شبکه من وتو در برنامه ای شو استعداد یابی بنام استیج stage به شهرت رسید. بعضی وقت ها در آهنگ هایی که به صورت تصنیف نوشته می شود، تکنیک هایی بوده که فی البداهه اتفاق افتاده، من بعدا روی آنها فکر کرده ام و سروسامانی به آنها داده ام سعی کرده ام منسجم تر در آن آهنگ استفاده کنم یک بار با شعر زنده یاد مشیری، یک بار با صدای پای آب سهراب سپهری … بوده که مثلا با دو تحریر مختلف اجرا کرده ام.

بیوگرافی داوران مسابقه خوانندگی mbc persia صدای برتر (The Voice) + مجری

یکی از داورانی بوده که در مسابقه استعدادیابی پرشین گات تلنت حضور دارد

ایشان متولد ۲۹ خرداد ۱۳۶۸ در تهران بوده که بعد از انقلاب به لس آنجلس مهاجرت می کند و فعالیت های خود را در آمریکا ادامه می‌دهد این خواننده پدرش اراکی و مادرش اهل کلاک است

بیوگرافی بیژن مرتضوی

بیژن مرتضوی در ساری در ۲۵ آبان ۱۳۳۶ دیده به جهان گشود. خانواده ی او پنج نفره هستند. او دارای برادری به اسم فرهاد و خواهرانی به نام های آذر و آرزو می باشد. وی چند روز پس از این که به دنیا آمد با خانواده اش به تهران مهاجرت کردند.

بیوگرافی داوران مسابقه خوانندگی mbc persia صدای برتر (The Voice) + مجری

بعد از این که مقطع دبیرستان بیژن مرتضوی به پایان رسید، او به انگلستان سفر کرد و تحصیلات دانشگاهی خود را در انگلستان در رشته مهندسی و نقشه کشی شهری ادامه داد. وی همچنین به کارهای دیگری همچون اجرای موسیقی و یادگیری ویولن مشغول شد. او در سال ۱۹۷۹ میلادی به آمریکا رفت و در دانشگاه ایالت تگزاس به تحصیل در رشته موسیقی مشغول شد.

بیوگرافی لیلا فروهر

لیلا فروهر متولد 4 اسفند 1337 در اصفهان است بازیگر و خواننده ایرانی سبک موسیقی پاپ است.

بیوگرافی داوران مسابقه خوانندگی mbc persia صدای برتر (The Voice) + مجری

او پس از انقلاب ایران، به دلیل ممنوعیت خوانندگی زنان، در لس آنجلس زندگی و کار می‌کند. او فرزند جهانگیر فروهر یکی از هنرپیشگان پیشین سینمای ایران است. مادرش فرنگیس فرحزادی نیز از بازیگران سینمای ایران به شمار می‌رود. وی از سن ۳ سالگی بر روی صحنهٔ تئاتر به همراه پدر و مادر خود نقش آفرینی می‌کرد و در اکثر تئاترها با هنرمند بزرگ تئاتر ارحام صدر نقش آفرینی می‌کرد.

بیوگرافی سوگند

سوگند سهیلی رپر زن ایرانی در تاریخ ۲۲ مرداد ۱۳۶۶ در اصفهان به دنیا آمده است. سوگند متاهل است و به همراه همسر و فرزندش در لندن زندگی می‌کند. در این مقاله با بیوگرافی سوگند آشنا خواهید شد.

بیوگرافی سوگند خواننده +طلاق ها و حواشی و عکس

وی از ۵ سالگی در آلمان زندگی کرده و پس از آن به ایران بازگشته و برای مدت ۳ سال در کیش ساکن می‌شود. همچنین سوگند تحصیل کرده رشته طراحی داخلی در آلمان است. این خواننده جوان، اخیرا مادرش را از دست داده و در حال حاضر ساکن شهر لندن است. او همچنان به فعالیت خود در زمینه موسیقی رپ ادامه می‌دهد و آخرین آلبومش به نام مهربون در سال ۲۰۲۰ منتشر شده است.

بیوگرافی کامیار

کامیار احمدزاده ملقب به کامیار خواننده ایرانی متولد 7 آذر سال 1357 در شهر تهران است. اصلیت کامیار کرد مهابادی است.

بیوگرافی داوران مسابقه خوانندگی mbc persia صدای برتر (The Voice) + مجری

کامیار در سال 1359 و در دو سالگی با خانواده به کشور فرانسه و سپس به پاریس مهاجرت کردند و در آنجا بزرگ شد.

کامیار به مدت 8 سال به مدرسه هنرستان موسیقی رفت و پیانو را به عنوان ساز اصلی انتخاب کرد. در طول این مدت او تمرکز در تلفیق موسیقی سنتی خاورمیانه و آرند اند بی داشت. قبل از اینکه در موسیقی حرفه ای شود، برای مطالعه انگلیسی به دانشگاه Sorbonne Nouvelle در پاریس حضور پیدا می‌کرد.

کامیار در سن 18 سالگی متوجه شور و شوق خود برای خوانندگی در سبک های آر اند بی، موسیقی سول و فانک تحت تاثیر استودیو واندر شد.

آرش لباف

یکی دیگر از داوران این مسابقه آرش لباف خواننده لس آنجلسی بوده که در زمینه ترانه سرایی و بازیگری نیز فعالیت دارد

آرش متولد ۳ اردیبهشت ۱۳۵۶ در تهران می باشد زمانی که ۱۰ سال سن داشت به همراه خانواده از تهران به اروپا مهاجرت کرد و راهی سوئد شد در سال ۲۰۱۶ به همراه خانواده‌اش به امارات آمد و در دبی مستقر شدند

او به رشته موسیقی رفت و بعد از مدتی با چند خواننده ایرانی آشنا می شود که باعث تغییر مسیر به سمت خوانندگی شد

مهناز افشار از داوران مسابقه استعدادیابی پرشین گات تلنت

مهناز افشار را می توان به عنوان مهمترین چهره این مسابقه نام برد

مهناز افشار داور پرشین گات تلنت

بازیگری که به عنوان سوپراستار در سینمای ایران سالها بازی کرد و در نهایت تصمیم گرفت راهی خارج از کشور بشود

مهناز افشار در ۲۱ خرداد ۱۳۵۶ به دنیا آمده است و در سال ۱۳۷۴ وارد دنیای بازیگری شد و اولین تجربه بازیگری خود را با تئاتر آغاز کرد اما به صورت حرفه‌ای در سال ۱۳۷۷ در مقابل دوربین ظاهر شد و در فیلم سینمایی دوستان به کارگردانی علی شاه حاتمی و اولین گام خود را در سینمای ایران برداشت

مهناز افشار با محمدرضا گلزار یک زوج هنری را تشکیل دادند و در بسیاری از فیلم هایی که بازی کرده با محمدرضا گلزار همبازی بوده است

خانم افشار از بازیگران جنجالی به شمار می‌آید شبکه‌های اجتماعی همیشه در مقابل جریان های سیاسی جبهه گرفته و با اظهارنظرهای خود خبرساز بوده است.

محل برگزاری

پخش این مسابقه که در زمینه ی خوانندگی است، از روز پنجشنبه ۱۳ بهمن ماه آغاز شده است.

این برنامه سال گذشته ضبط شده و ثبت نام متقاضیان شرکت در مسابقه نیز پس از انتشار یک فراخوان در همان زمان صورت گرفته، به همین دلیل تا پایان فصل اول مسابقه امکان ثبت نام در آن وجود ندارد.

مسابقه صدای برتر که در کشور امارات ضبط شده، نسخه فارسی مسابقه The Voice است که پیش از این در آمریکا، انگلیس و بسیاری از دیگر کشورهای دنیا نیز ساخته شده است.

شبکه اِم‌بی‌سی پرشیا در سال ۹۸ نیز یک مسابقه خوانندگی به نام Persia’s Got Talent به روی آنتن برده بود که آن هم نسخه ی فارسی مسابقه استعدادیابی مشهور America’s Got Talent بود. مهناز افشار، ابراهیم حامدی معروف به ابی و آرش لباف معروف به آرش، از داوران این مسابقه بودند.

اِم‌بی‌سی پرشیا یک شبکه ماهواره ای فارسی‌ زبان از گروه تلویزیونی اِم‌بی‌سی با مالکیت مرکز پخش خاورمیانه است که مقر آن در شهر دبی قرار دارد.

مراحل و جایزه مسابقه صدای برتر

در مرحله ی اول، داوران نشسته بر صندلی و پشت به شرکت کننده، اجرای او را مورد ارزیابی قرار می دهند. هر داوری که اجرای شرکت کننده را بپسندد با زدن یک دکمه صندلی خود را به سمت او می چرخاند.

اگر تنها یکی از داوران صندلی خود را بچرخاند، همان داور، مربی آن شرکت کننده خواهد بود، اما اگر تعداد داورهایی که صندلی خود را می چرخانند بیش از یکی باشد، شرکت کننده می تواند یکی از آن ها را به عنوان مربی خود انتخاب کند.

مربی ها بعد از تکمیل تیم شاگردان شان، آموزش آن ها را شروع کرده و شاگردان خود را آماده ی ورود به مراحل بعدی مسابقه می کنند.

این رقابت هفته ها به طول می انجامد و در هر مرحله از آن تعدادی از شرکت کنندگان حذف می شود. در نهایت بهترین نفرات تیم های مربیان به فینال مسابقه می رسند که از میان آن ها نیز صدای برتر مسابقه انتخاب خواهد شد.

طبق اعلام قبلی، جایزه نفر اول این مسابقه معادل یک میلیون دلار خواهد بود.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

2 نظر

  1. باوتاوذاوسا

    مسئول فتوشاپ سایتتون آدم بی‌استعدادیه

  2. چرا اطلاعات اشتباه ميدين؟
    ابي متولد ١٣٢٨ هشت نه ١٣٦٨

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *