بیوگرافی سوگند خواننده و همسرش و فرزندان +طلاق ها و حواشی و عکس

بیوگرافی سوگند خواننده و همسرش و فرزندان +طلاق و حواشی و عکس

سوگند خواننده با نام اصلی سوگند سهیلی متولد ۲۲ مرداد ۱۳۶۶ در اصفهان است او سال 96 با امرعلی زخمی (خواننده) ازدواج کرد و داری یک دختر به نام میراث است.

بیوگرافی سوگند خواننده

سوگند سهیلی متولد ۲۲ مرداد ۱۳۶۶ در اصفهان است او سال 96 با امرعلی زخمی (خواننده) ازدواج کرد و داری یک دختر به نام میراث است.

بیوگرافی سوگند خواننده و همسرش و فرزندان +طلاق ها و حواشی و عکس

از کودکی تا موسیقی

سوگند در کودکی به همراه خانواده به اروپا مهاجرت کرد. سپس در آلمان به تحصیل در رشته طراحی داخلی پرداخت. او فعالیت های هنری خود را با سبک رپ آغاز کرد و اکنون در کنار رپ به سبک های موسیقی آر اند بی و فانک می پردازد. او با وجود اینکه فعالیت های او در خارج از ایران است، شهرت و محبوبیت زیادی در بین ایرانیان دارد.

سوگند تاکنون آهنگ های زیادی منتشر کرده است او سبک های پاپ و سنتی، رپ و هیپ هاپ را تجربه کرد و از آنجایی که علاوه بر خوانندگی و خوانندگی به اجرا نیز علاقه زیادی داشت، سازهای پیانو و گیتار را آموخت و به خوبی می نوازد. او برای اینکه بیشتر در بین مردم سوگند شناخته شود ابتدا با دو خواننده رپ معروف به نام های لیتو و رضا فرائو شروع به همکاری کرد.

 

سوگند برخی از آثار خود را در خارج از کشور ضبط و منتشر کرد. او همچنین برخی از آثار خود را در ایران منتشر کرد. راستی در سفرش به ایران چند اتفاق برایش افتاد که در ادامه این مطلب به شما خواهیم گفت. این خواننده معروف و پرطرفدار که متاهل هم هست حالا صاحب فرزندی به نام لگاسی شده است.

مادر شدن

بارداری این خواننده رپ او را مجبور کرد برای مدتی از کار بازنشسته شود. همین سوال باعث شد کمتر وارد فعالیت های هنری و موسیقایی شود. اما پس از به دنیا آمدن پسرش هرست مانند گذشته فعالیت خود را از سر گرفت و با تلاش فراوان ترانه های بسیار زیبایی را نیز منتشر می کند. تمامی آهنگ های این خواننده زیبا بسیار پرطرفدار و پرطرفدار است و دلیل این محبوبیت نیز اشعار زیبای آهنگ های وی است که باعث محبوبیت تمامی آهنگ های وی شده است.

بیوگرافی سوگند خواننده +طلاق ها و حواشی و عکس

مهاجرت به آلمان و شروع به کار حرفه ای

هنگامی که سوگند تنها پنج سال داشت، در سال 1971 به همراه خانواده اش به آلمان مهاجرت کرد و در سن 9 سالگی از پدرش شروع به یادگیری موسیقی کرد. سوگند سهیلی زاده در اصفهان به دنیا آمد و سپس از تهران به آلمان و سرانجام به انگلستان مهاجرت کرد. البته سوگند در این مدت به ایران، آلمان و انگلیس سفر کرد و با هنرمندان مختلف ایرانی و غیرایرانی تعاملات زیادی داشت.

بیوگرافی سوگند خواننده +طلاق ها و حواشی و عکس

سوگوند که در خانواده ای نوازنده بزرگ شده است، انواع سبک ها را می شناسد. پدرش به سبک موسیقی سنتی ایرانی تسلط کامل داشت و در عرصه موسیقی ملی ایران بسیار فعال بود. بنابراین سوگند به خوبی با موسیقی ایرانی آشناست.

همچنین ببینید:

بیوگرافی شروین حاجی پور خواننده و همسرش

بیوگرافی بابک جهانبخش خواننده پاپ

بیماری شهرام ناظری خواننده

بیوگرافی حامد نیک پی

سوگند اکنون بیشتر بر سبک های هیپ هاپ و رپ تمرکز کرده و توانسته صدای خود را پیدا کند و در دنیای موسیقی پیشرفت کند. او با خواننده های مختلف رپ در داخل و خارج از کشور همکاری های زیادی داشته و هم اکنون یکی از محبوب ترین خوانندگان ایرانی است.

بیوگرافی سوگند خواننده +طلاق ها و حواشی و عکس
به تازگی شبکه mbc پرشیا پخش یک مسابقه استعدادیابی در زمینه خوانندگی را شروع کرده که توجه برخی مخاطبان را به خودش جلب کرده، مساله‌ای که باعث شده این مسابقه استعدادیابی کمی متمایز با نسخه‌های مشابهش به نظر برسد، کیفیت شرکت‌کنندگان آن است، شاید فیلترهای موثرتر باعث شده نفرات مستعدتری مقابل دوربین بیایند و کیفیت کار بالا برود.

داوران این برنامه لیلا فروهر، سوگند، کامیار و بیژن مرتضوی هستند و اجرای برنامه را هم حامد نیک‌پی بر عهده دارد، نیک‌‌پی البته پیش از این در برنامه «استیج» شبکه من و تو خودش جزو هیات ژوری بود در کنار رضا روحانی، سندی و بابک سعیدی ، حالا اما اینجا مجری است. این قِسم استعدادیابی‌ها را احتمالا شبکه تی‌وی پرشیا در میان فارسی‌زبانان شروع کرد، برنامه‌ای که از لحاظ کیفی ایرادات پرشماری داشت و هنوز هم بریده‌هایی از آن برنامه در میان مخاطبان اینستاگرام سوژه خنده و تفریح است، بعدتر من و تو وارد این کارزار شد و کمی نمایشی‌تر و کارگردانی‌تر شده پیش رفت. پس از آن بود که حتی صداوسیما هم نسخه‌ای از این برنامه‌ها را ارائه کرد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به «عصرجدید» به تهیه‌کنندگی احسان علیخانی و شب کوک اشاره کرد. یک نمونه هم در پلتفرم فیلم‌نت داشتیم .

آن روزها که میان صداوسیما و mbc یک رقابت مستقیم شکل گرفته بود موفقیت برنامه «عصر جدید»، زمینه بروز پویش برنامه‌ای موازی با عنوان «پرشین گات تلنت» (Persain Got Talent) در شبکه MBC persia را فراهم کرد تا فصل دوم برنامه «عصر جدید» را تحت الشعاع قرار دهد. «پرشین گات تلنت» نیز از یک طرف داوران مشهور و محبوبی را با خود همراه کرده بود و از طرفی به دلیل زیرمجموعه بودن در برنامه گات تلنت جهانی مورد توجه مضاعف قرار گرفته بود. البته نباید حضور ابی و مهناز افشار و حواشی آن روزهایشان را در جلب توجهات به این برنامه نادیده گرفت.

سبک فعالیت

سوگند عقیده دارد مردان ایرانی همه چیز را در برخورد با خانم ها با منظور می گیرند که در رابطه هایش با مردان در محیط کاری و اجتماعی اش این را کاملا تجربه کرده است. او وقتی با خواننده های مرد آهنگ فیت داد ، از بازخوردهای مردم بسیار ناراحت بود به دلیل این که سوگند را به رابطه با خواننده های همکارش از جمله عرفان ، رضا پیشرو و پایا متهم می کردند ، به نظر سوگند جلوی ذهنیت مردم را نمی توان گرفت اما او تلاش می کند در این زمینه ها فرهنگ سازی کند و در جهت بهبود افکار مردم و پیش داوری و قضاوت ها قدم بردارد. سوگند انتقاد پذیر است اما چشمش را روی تمامی این حاشیه ها بسته و به کارش ادامه می دهد.

او در نوجوانی در نخستین برنامهٔ استعدادیابی خوانندگی در کانال IPN شرکت کرد و اول شد. البته جایزهٔ آن فقط ساخت یک کلیپ به هزینهٔ این کانال بود. در سن ۱۵ سالگی شروع به کار با گروهی به نام R&M که در آلمان مشغول آهنگ‌سازی به سبک R&B بودند کارش را شروع کرد. بعد از ۲ سال تصمیم گرفت که هیپ هاپ ایرانی را به عنوان یک دختر شروع کند که گروه «انتقام» با فریناز تشکیل شد، به علت یک سری از مشکلات از هم جدا شدند و هرکس به کار خودش ادامه داد اما بعد از یک مدت کوتاه فریناز از خوانندگی خداحافظی کرد. همچنین او جزو اولین هیپ هاپ خوان‌های زن ایرانی است. او پس از دو سال در اسفندماه ۱۳۹۵ ترانه‌ای به نام خاطره منتشر کرد.

نظم و دیسیپلین هیتلری

هیتلر روی آلمانی ها خیلی تاثیر گذاشته است ، آن ها انسان هایی با دیسیپلین ، منظم و بسیار قوی هستند و همه این خصوصیات از بچگی به من نیز منتقل شد.

خوانندگان مورد علاقه

من سبک های مختلف موزیک را گوش می کنم ، برخی در سنین خاصی روی من تاثیرگذار بودند؛ مثلاً  در سنین کودکی خیلی در من تاثیرگذار بود.

از نوزده تا بیست و چهار سالگی خیلی Anathema و Archive گوش می کردم.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

2 نظر

  1. سلام سوگند عزیز امیدوارم مزاحم نشده باشم.
    تو واقعا خیلی عالی هستی هرچند مامان و بابای دخترعمو هام و خودم دوستت ندارند ولی بازم تو خیلی عالی هستی.

  2. سلام سوگند عزیز.
    من و دختر عمو هام واقعا عاشق تو و آهنگ هات هستیم.
    تبلت من پر از آهنگ های تو هست و واقعا تو عالی هستی.
    امیدوارم از من بدت نیومده باشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *