بیوگرافی شروین حاجی پور خواننده و همسرش و خواهرش +اینستاگرام

بیوگرافی شروین حاجی پور خواننده الان کجاست +عکس خانواده و حواشی

بیوگرافی شروین حاجی پور خواننده

شروین حاجی پور خواننده ایرانی متولد ۱۰ فروردین ۱۳۷۶ در بابلسر بوده و لیسان اقتصاد دارد او دارنده جایزه گرمی 2023 است شروین که با درخشش در عصر جدید خیلی زود توانست محبوبیت زیادی را به دست اورد حالا او به عنوان یک خواننده پاپ شناخته میشد و خیلی خوب در زمینه موسیقی عمل کرده است و طرفداران زیادی را به دست آورده است.

بیوگرافی شروین حاجی پور خواننده الان کجاست + خانواده و حواشی

شروین حاجی پور در سال 1400 با آهنگ “برای” برای اعتراضات مرگ مهسا امینی جنجال زیادی به وجود اورد آهنگی که در مراسم گرمی در بهمن 1401 جایزه آهنگ اجتماعی را کسب کرد و توسط همسر جو بایدن رئیس جمهور وقت امریکا اهدا شد.

شروین حاجی پور برای این آهنگ توسط قوه قضایی دادگاهی شد و در 12 اسفند 1402 به سه سال زندان محکوم گردید.

شروین حاجی پور کیست و الان کجاست

نام کامل : شروین حاجی آقاپور
تاریخ تولد و سن : ۱۰ فروردین ۱۳۷۶
محل تولد : بابلسر – مازندران
حرفه : خواننده
شهرت : عصر جدید
شروع فعالیت : 1398
جنجال ها : آهنگ “برای”
خانواده :  دارای یک خواهر
وضعیت تاهل : مجرد

شروین حاجی پور متولد ۱۰ فروردین ۱۳۷۶ در مازندران بوده و در رشته اقتصاد تحصیل کرده است لیسانس رشته اقتصاد از دانشگاه مازندران اخذ نموده است اما اوج شهرت رومی برای برنامه عصر جدید بود که موفق شد به مرحله فینال راه پیدا کند.

او آموزش خوانندگی را زیر نظر محمد اصفهانی خواننده مطرح ایرانی گذرانده و بسیاری از مهارت های موسیقی و خوانندگی را از کی گفته است شروین حاجی‌پور، خواننده جوان ایرانی در اظهارنظری به دریافت جایزه گرمی ۲۰۲۳ واکنش نشان داد. او نوشته است: «من و همه مردم ایران از این جایزه خوشحالیم اما باید بگویم، بخش زیادی از زندگی و شادمانی مردم ایران و منطقه توسط دولتی ار بین رفته که همسر رئیس جمهور آن کشور این جایزه را به من اهدا کرده کاش این جایزه توسط یک شخصیت هنری به این اثر هنری اهدا می‌شد

این پسر جوان متولد دهه هفتاد بود که به دلیل علاقه بسیار زیادی که به خوانندگی دارد سالهاست در این عرصه حضوری فعال را تجربه کرده است.

او با شرکت در کلاس های خوانندگی و موسیقی در حال حاضر از خواننده های حرفه ای نیز محسوب میشود.

شروین حاجی آقاپور خواننده | بیوگرافی شروین حاجی آقاپور + اینستاگرام

متخصص در نوازندگی و ترانه سرایی

شروین حاجی آقاپور در نوازندگی با گیتار تخصص بالا داشته و صدای دلنشین او از مهمترین ویژگی های او محسوب میشود که وی را نسبت به سایر خواننده ها متمایز کرده است.

همچنین ببینید:

شهرت با عصر جدید

سبک شروین حاجی آقاپور زمانی بر روی زبان ها افتاد و به شهرت رسید که در مسابقه استعدادیابی عصر جدید احسان علیخانی شرکت کرد و با اجرایی بی نظیر توجه داوران و مخاطبان تلویزیونی را به خود جلب کرد و با چهار چراغ سفید راهی فینال شد و در نهایت با رای میلیونی مردمی توانست جواز حضور به مرحله بعدی این مسابقه را کسب کند.

بیوگرافی شروین حاجی آقاپور خواننده و خواهرش

درخشش شروین حاجی آقاپور در مرحله دوم عصر جدید

این خواننده دوست داشتنی و خوش چهره در مرحله دوم عصر جدید که در 26 خردادماه 1398 برگزار شد توانست اجرای خارق العاده ای را داشته باشد.

او در این اجرا آهنگی را برای پدرانی که چشم انتظار فرزندانشان هستند خواند که باعث شد فضایی کاملا احساسی بر سالن حاکم شود و حتی برخی از شرکت کنندگان شروع به گریه کردن کنند.

بعد از این اجرا توانست با سه چراغ سفید به فینال راه پیدا کند و سپس در فینال به همراه خانم شکوفه عزیزی برای رای مردمی منتظر بمانند که کدام یک از انها خواهند توانست با رای مردمی به مردم سوم راه یابند.

اجرای شروین حاجی آقاپور در عصر جدید

لازم به ذکر است که آقای شروین حاجی آقاپور در باشگاه مهارت عصر جدید زیر نظر محمد اصفهانی آموزش و تعالیم خوانندگی ر ا سپی کرده که توانست تجربه بسیار بالایی را کسب کند و از محمد اصفهانی نقطه نظرات مهمی را به دست اورد که در آینده از آنها استفاده کند.

آیا شروین حاجی آقاپور متاهل است؟

او در حال حاضر مجرد میباشد و هنوز ازدواج نکرده است.

اجرای شروین حاجی آقاپور در عصر جدید

پیج اینستاگرام

بعد از حضور این خواننده جوان در عصر جدید برخی از سودجویان با نام ایشان پیج های جعلی فراوانی را برای به دست آوردن فالوئر ایجاد کردند که مشخص نیست کدام یک از این صفحات پیج اصلی او میباشد.

اگر شما از پیج اصلی شروین حاجی آقاپور در اینستاگرام اطلاعاتی دارید آن را در قسمت دیدگاه های پایین همین صفحه به ما اطلاع دهید تا مورد بررسی قرار بگیرد.

اجرای شروین حاجی آقاپور در عصر جدید

سبک موسیقی و خوانندگی

وی علاوه بر سبک پاپ ، قطعاتی در سبک موزیک فولک، سنتی نیز کار میکند که یکی از قطعات موزیک ترکی «کوچه لره» است که به زبان ترکی اجرا کرده است. او با شناخت از همه سبک‌ها و تجربه آنها به سبک ویژه خودش رسیده و در نوازنده پیانو نیز مهارت دارد.

اجرای شروین حاجی آقاپور خواننده | بیوگرافی شروين حاجي آقاپور + اینستاگرام
شروین در سال ۱۳۹۸ وقتی ۲۲ سال سن داشت در برنامه عصر جدید به کارگردانی احسان علیخانی شرکت کرد اجرای متفاوت و قالب صدای او بسیار مورد توجه قرار گرفت اما با این حال در مرحله ما قبل نیمه نهایی با آرای مردمی از صعود بازماند

بیوگرافی شروین حاجی پور خواننده الان کجاست +عکس خانواده و حواشی

هشتگ کاور و اورجینال:

شروین درباره علت درج هشتگ اورجینال و کاور برای آثارش؛ در صفحه شخصی‌اش گفته: «رفقا واسه این‌که دوباره نپرسین کار کیه از کجا دانلود کنیم، بگم کارایی که هشتگ کاور نداره، کارای اورجیناله و یعنی مال خودمه که قرار بود با دوستم رضا منتشر کنیم که یه وقفه بابت یه سری مسائل پیشومد…!» او صاحبان آثار را هم در هر پُست، تگ یا منشن می‌کند. او مانند دیگر افراد در دوران قرنطینه در لایوی با ترلان پروانه خاطرات مدرسه را تعرف کرد و از شیطونی های دوران نوجوانی در مدرسه دخترانه گفت که در جواب ترلان پروانه گفت: شانس ماعه!!!!

آهنگ جدید شروین حاجی آقاپور خواننده
عشق و عاشقی شروین حاجی پور

او در ترم اول دانشگاه تجربه عشق و عاشقی داشته است ، اما حساسیت های زیادی که رو شخص مورد علاقش داشته است ، باعث بروز مشکلات روانی در او شده است. در اخر این رابطه به دلیل شیطنت های این خواننده به جدایی ختم شد و آهنگ شاید بهشت برگرفته از این رابطه است.

بیوگرافی شروین حاجی پور خواننده الان کجاست +عکس خانواده و حواشی

آهنگ جنجالی “برای”

آقای حاجی پور بعد از مرگ مهسا امینی ، آهنگ برای … را خواند که برگرفته از توییت های مردمی بود ، این آهنگ آنچنان مورد توجه قرار گرفت که فقط در سه روز بیش از ۵۰ میلیون ویو پیدا کرد ، هفتم مهر ۱۴۰۱ خبر بازداشت این خواننده به علت خواند این آهنگ منتشر شد! با این حال دو روز بعد خبرگزاری برنا گزارش داد این خواننده بازداشت نشده و صرفا طی احضاری به او بابت تشویق به اغتشاش تذکر داده شده است.

بیوگرافی شروین حاجی پور خواننده الان کجاست +عکس خانواده و حواشی

در اینباره خبرگزاری شهرآرا نیوز نوشت: در پی تکذیب خبر بازداشت شروین حاجی‌پور از سوی برخی خبرگزاری‌ها، امیر رئیسیان وکیل مطلع از پرونده این خواننده اعلام کرد: شروین حاجی‌پور در بازداشتگاه اطلاعات ساری است و روز شنبه با خانواده‌اش تماس گرفته است. امیر رئیسیان، وکیل مطلع از پرونده شروین حاجی‌پور، در توییتی با اشاره به استوری خواهر او در مورد آخرین وضعیت این خواننده نوشت: ‎شروین حاجی‌پور با قرار بازداشتی که دادسرای ساری صادر کرده در بازداشتگاه اداره اطلاعات ساری است و دیروز (شنبه) از همانجا با خانواده تماس کوتاهی گرفته است.

دریافت جایزه گرمی

ترانه «برای» شروین حاجی‌پور برنده جایزه گرمی بهترین ترانه اجتماعی سال شد.

جیل بایدن همسر رئیس جمهور آمریکا جو بایدن، با حضور در جوایز گرمی این جایزه را به آهنگ «برای» شروین حاجی پور اهدا کرد.

همچنین ببینید: فیلم کامل / واکنش عجیب شروین حاجی پور به جایزه گرمی 2023

نامزدهای این جایزه بر اساس رای مردمی انتخاب می‌شدند و به گفته بیلبورد، بین ٩۵ هزار تا ١١۵ هزار درخواست برای آهنگ شروین در وبسایت گرمی ثبت شده بود.▫پیش از این سایت بیلبورد هم ترانه «برای» را در میان صد آهنگ برتر سال ٢٠٢٢ در رتبه پنجاهم‌ قرار داده بود.

یکی از جوایز مهم در عرصه موسیقی جایزهٔ گرمی ( Grammy Awards) می باشد که سالانه با برگزرای مراسمی خاص به برندگان اهدا می شود.

بیوگرافی شروین حاجی پور خواننده الان کجاست +عکس خانواده و حواشی

جنجال آهنگ چشماتو ببند

انتشار آهنگ چشماتو ببند شروین حاجی پور در ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ در اینستاگرام این خواننده اعلام شد و طرفدارانش را خوشحال کرد. یعنی پیش از انتشار آهنگ «برای» که می‌توان گفت نقطه عطف زندگی حرفه ای این خواننده بوده است. با این حال گویا منتقدان تازه به فکر این آهنگ افتاده‌اند و در شبکه های اجتماعی و رسانه ها انتقادات تندی به متن ترانه این آهنگ وارد کرده‌اند.روزنامه جوان در مطلبی بسیار تند از ترانه «چشماتو ببند» شروین حاجی‌ پور انتقاد کرده و آن را مروج خیانت دانست!

در بخشی از این مطلب آمده:

جملاتی که در ادامه می‌آید بخشی از ترانه «چشماتو ببند» تازه‌ترین اثر موسیقایی شروین حاجی‌پور است: «دستاشو بگیر و نم پس نده، یواشکی بم تکست نده / اگه دلت تنگ شد برام چشاتو ببندو فرض کن منه / من میگم نمیشناسمش تو‌ام بهش نگو چرا موی بچه‌ش فره (!) / چشماتو ببند فرض کن من پیشتم چشماتو ببند باز شعرمو بخون»

بیوگرافی شروین حاجی پور خواننده الان کجاست +عکس خانواده و حواشی

 حکم سه سال زندان

شروین در این حکم به ۸ ماه حبس به اتهام تبلیغ علیه نظام، ۳ سال حبس به اتهام تحریک مردم به اغتشاشات و ۲ سال ممنوع الخروجی از کشور محکوم شده است.

شروین حاجی پور خواننده آهنگ « برای…» با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش از اعلام حکم دادگاهش خبر داد.

بر اساس پستی که شروین حاجی پور در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده است، او به بیش از ۳ سال حبس محکوم شده است.

شروین در این حکم به ۸ ماه حبس به اتهام تبلیغ علیه نظام، ۳ سال حبس به اتهام تحریک مردم به اغتشاشات و ۲ سال ممنوع الخروجی از کشور محکوم شده است.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

57 نظر

  1. بنظرم شروین یکی از بهترین و جذاب ترین خواننده هایی است که آینده روشنی داره براش آرزوی موفقیت میکنم😍😍😍

  2. آدرس پیج اصلی شروین… shervinine تعداد فالوور هاش هم زیادن

  3. اولین باری ک خوند 4 چراغ سفید گرفت و دومین بار 3 چراع گرفت. سریع تر درستش کن تا کاری نکردم ک پشیمون بشی از سایت زدنت

  4. ببخشید اون خانوم مادر بغل شروین مادروشونه یا…؟

  5. خواهرش کمنده

  6. پیج اصلیش اینه shervinine@
    اون بینظییییره😍😍😍

  7. پیج اصلی اینستاگرام شروین اینه

    shervinine

  8. خواهرشه بابا

  9. shervinine صفحه اصلیش هست لطفأ لیست آثاری که از تلویزیون پخش نشده رو برامون بذارید ممنون🙏

  10. چهارتا چراغ گرفت زر نزنا

  11. ادرس اصلی اینستاگرام شروین فقط و فقط اینه👇
    shervinine@

    • پیج اصلی شروینshervinineهست اهنگ اولشم شاید بهشته که توی مرحله دوم اول بشیر بهش قرمز داد بعد عوض کرد سفید داد من چون فنشم عطلاعاتم بالاس😂😂

      • سلام عزیزم تورو خدا بهم پیام بده و چند تا عکس و فیلم از شروین برام بفرست خیلی دوستش دارم مثل دیوونه ها عاشقشم🥺🥺🥺😭😭😍😍😍😍😍😍

  12. به نظر من شروین یکی از بهترین خواننده هاس و چون خودم فن پیجشم چیزای زیادی راجبش میدونم و ایدی پیجش
    @shervinine هستش و قطعه شاید بهشت اولین اهنگ رسمیه شروینه و غیر از اون سه تا اهنگ با سجادی فیت داده
    اه چقد زر زدم😂😂

  13. دو تا پیج داره شروین
    inshervinnist
    shervinine

  14. هم تو اجرا اول چهار تا رای سفید گرفت هم تو اجرا دومش😐

  15. عالی فقط کاش ب امیرمقاره توهین نمیکرد

  16. پیج اصلی شروین shervinine بعد تو اجرای اولش 4تا سفید گرفت که اهنگ شاید بهشت بود تو اجرای دومشم اول بشیر بهش قرمز داد با عشق بعد عوض کرد سفید داد که اهنگش تمام من بود من چون فنشم اعطلاعاتم بالاس😂😂

  17. میدونم که شروین به دره پیتی هایی مثل ما اعتنایی نمیکنه😔
    ولی من دوسش دارم واقعا ❤
    و برام مهم نیس که زن داره یا رل داره من دوسش دارم😏

    • نمیخوام تو ذوقت بزنم ولی اینقدر خودتو کوچیک نکن 😶سعی کن خودت ب جایی برسی ک همه آرزو تو داشته باشن منتظر رسیدن نباش خودت بلند شو

  18. Instagram.com/_shervine

    سلام من فن پیج شروینم، خواستم یسری اطلاعات بدم
    شروین متولد 10 فروردین 76 عه
    و از بچگی نوازندگی ویالون رو شروع کرده
    قبل از عصر جدید چند تا ترک با سجادی منتشر کرده
    ترک هایِ مجازش ک تا الان پخش شدن شاید بهشت ، حسود و مثل تو هستن.موزیک ویدیو مثل تو با حضور محمد زارع و نوید قاسمی هم به زودی منتشر میشه پیج اصلی شروین shervinine
    شروین با وجود اینکه هنوز کنسرت نزاشته و اهنگ هاش هم زیاد نیست الان کلی طرفدار داره و اینکه شروین با طرفدار هاش خیلی مهربونه
    از بین غذاها فسنجون شیرین رو بیشتر از همه دوس داره
    و پیتزا زیاد دوس نداره😂
    خواننده مورد علاقش توی مجاز ها محسن چاووشی
    و توی غیر مجازها امیر خلوت و فدایی و… هستن
    شروین خیلی مهربونه و هیچوقت به خودش مغرور نشده
    دیگه نمیدونم چی بگم😁

  19. Shervin hajipourvروبروی درمان گاه هادیشهر بابلسر مازندران

  20. ادرس خونشونو از کجا میدونی تو 😂😂

  21. ارع واقعابا همتون موافقم شروین هیچ وقت به خودش مغرور نشد و کلا مدلش اینجوریه که به این چیزا اهمیت نمیده خیلی هم مهربونو پسر خوش اخلاقیه شروین حتی توی تلگرامم گپی زده که خودش توش حضور داره و با فناش صحبت میکنه که واقعا هیچ خواننده ای این جوری نیست 😉😉😛

  22. بهتون میگم چه جوری برید تو گپ من یه فن دلسوزم😂😂
    خوب خوب اول اینکه باید فن شری جون باشی بعد باید بری از مهزیار کد بگیری بعد بزاری تو بیوت بعد بری پیش شقایق که اولین فنه شری جونه بعد اون تو رو وارد گپ میکنه ولی دلتونو خوش نکنید شروین زیاد تو گپ نمیادا 😂😂ولی میتونید برید توی پیوی شروینو کلییییییییییی بهش پیام بدید ولی بازم دلتونو خوش نکنید جواب نمیده😂😂فقط خیلی خوش شانس باشی سین میکنه عشقلم 😂😂اوف چقدر حرف زدم😂😂

  23. کی گفته تو نوازندگی گیتار تخصص بالا داره؟؟؟؟؟؟؟
    یا اینکه کلاس خوانندگی شرکت کرده؟؟؟؟؟؟؟
    مطلبتون اصلا مفید نیست:/

  24. نویسنده مسی

    شروین حاجی پور خواننده پاپ کشورمان که چندی پیش آهنگی را برای معترضان خیابانی خوانده بود و در توییتر توییت های متعددی را در حمایت از اعتراضات زده بود روز گذشته توسط نیروهای امنیتی دستگیر شد شروین حاجی پور آهنگ برای را به منظور حمایت از اعتراضات خیابانی خوانده بود که جالب است بدانید در انتشار اولیه آن بیش از ۲۰ میلیون کارت پلیس شده بود و به عنوان یکی از پربازدیدترین ویدیوها در بین شبکه های اجتماعی در چند ماه اخیر تبدیل شد شروین حاجی پور با برنامه عصر جدید به شهرت رسید و موفق شد با درخشش در مراحل مختلف این برنامه به فینال راه پیدا کند و حالا به عنوان یک خواننده آب در بین مردم به فعالیت بپردازد آهنگ جنجالی که برای حمایت از معترضین خیابانی خوانده شد برای او دردسرهایی را به وجود آورد و در نهایت توسط نیروهای امنیتی دستگیر شد
    شروین حاجی پور متولد ۱۰ فروردین ۱۳۷۶ در مازندران بوده و در رشته اقتصاد تحصیل کرده است لیسانس رشته اقتصاد از دانشگاه مازندران اخذ نموده است اما اوج شهرت رومی برای برنامه عصر جدید بود که موفق شد به مرحله فینال راه پیدا کند

  25. شروین بابل ب دنیا اومد

  26. پسر تو عالی .
    من تو رو خیلی دوست دارم و من و تو دوتامونم باهم توی یه روز و توی بابل به دنیا اومدیم.
    من عاشقتم
    دوستام همش می گن تو صدات خیلی شبیه شروین عه. درست دختر اما صدام خیلی شبیهه.
    و همه ی آهنگاتو حفظم. هر روز می خونمشون مخصوصا بعد ما و برای آزادی و آشغالهای رنگی رو .
    دوستت دارم ❤

  27. دوستت دارم

  28. پسر تو فوق‌العاده ای

  29. این جایزه گرمی که به شروین دادند قبلا وجود نداشته و زن بایدن هم دوید داد و گفت : به احترام مردم ایران

    یعنی اگر آمربکا با ایران مشکل نداشت جایزه ای نبود

    جایزه بیشتر سیاسی است تا هنری

    با احترام به شروین

  30. حسن محمدکریمی

    تمام جشنواره های خارجی در مورد کشورهای دیگر خصوصا ایران براساس دیدگاه‌های اپوزیسیون جهت انحراف عمومی و فرهنگ زدایی صورت میگیرد، در مورد حاجی پور نیز دقیقا همین است . و مردم کاملا آگاه و فریب این حربه ها و پرو پاکاندها را نخواهند خورد . ان شاالله.

  31. شروین من عشقتم هم خودت هم صدات دیونه کننده ست .🤌🥲
    و ارزومه از نزدیک ببینمت💗
    صدات ادمو اروم میکنه صد بارم گوش بدم باز برام تکراری نمیشه 💫👌
    تو فوق العاده ای هر کی که میگه تو یا صدات بده یا سبکت رو دوست نداره 💯💓
    قبل از اینکه فوش بارونش کنم باید بگم که کاملا دراشتباهع🫀💙

  32. شروین من دیونه ی صداتم🖇
    صدات بی نظیرعه صد بار اهنگات رو گوش بدم باز برام تکراری نمیشن💯🤏
    اروزمه از نزدیک ببینمت🎐🥲
    خیلی خیلی دوست دارم🤌💕
    Love💙🫀
    JOJO🐣:)

  33. خیلی ازش بدم میاد فمنیسم بدبخت

  34. حیف اینم مزدور غربیها از اب در اومد

  35. خداوکیلی شعرش ترویج بی ناموسیه و واقعا چطور پیش خانوادش خجالت نمیکشه چرت پرت بی ناموسی بخونه

  36. شروین یکی از بهترین خواننده ها است
    من دیوانه بار روی شروین کراش زدم
    براش آرزوی موفقیت میکنم

  37. این آدم احتمال قوی مرتکب این بی ناموسی ها شده و هم خودش و هم اون زن
    باید اعدام بشن و اون بچه موفرفری هم باید تکلیفش معلوم بشه

  38. من لقبم دختره شعرهستش و خیلی از اهنگ های شروین خوشم اومده چون حرفاش حقیقته آدم هنرمند خوب میتونه ی هنرمند دیگ رو درک کنه خوشحالم از اینکه اینقدر مردمیه و خاکی خوش اخلاق ولی خب نقص های هم داره امید وارم ناراحت نشه آخ برا پیشرفتش باید بهش نقصاشم گفت ….. خب خلاصه خواننده خوب و عالی هستش😊😊😊😊😊😊

  39. راستی میخواستم بدونم ماجراشایع است یا نه 🤔🤔🤔ی شروین و ترلان پروانه چیه؟؟؟

  40. علیخانی بااین برنامه اش خیلی از این بی ظرفیت ها را بلد کرد به جایی رسیدند که می گوید چشماتو ببند خیال کن منم با اون اگر خواهرش باشد پس متاسفانه کدام برادر با خواهرش این چنین سلفی می گیرد

  41. صدای زیبا تنها ملاک هنرمند نیست.
    باید منافع مردم براش مهم باشه نه منافع دشمن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *