فیلم کامل / واکنش عجیب شروین حاجی پور به جایزه گرمی 2023

فیلم کامل / واکنش عجیب شروین حاجی پور به جایزه گرمی 2023

فیلم کامل / واکنش عجیب شروین حاجی پور به جایزه گرمی 2023

شروین حاجی پور که موفق شد جایزه جدید گرمی ۲۰۲۳ را از آن خود کند در اینستاگرامش به این جایزه واکنش جالبی نشان داد.

واکنش عجیب شروین حاجی پور به جایزه گرمی 2023

شب گذشته مراسم موسیقی گرمی در آمریکا برگزار شد که برای اولین بار یک جایزه جدید در آن در نظر گرفته شد و این جایزه را به شروین حاجی پور باهدا کردند نکته عجیب اینکه همسر جو بایدن رئیس جمهور سابق آمریکا نام شروین حاجی پور را به عنوان برنده این جایزه اعلام کرد و سپس آهنگ برای از این خواننده در سالن پخش شد.

شیروین حاجی پور خواننده جوان متولد ۱۰ فروردین ۱۳۷۶ در بابلسر مازندران بوده که با برنامه عصر جدید در سال 1398 به شهرت دست یافت و موفق شد به صورت حرفه‌ای کار موسیقی را آغاز کند در خرداد ۱۳۹۸ با حضور برنامه عصر جدید یک آهنگ را اجرا کرد که مورد استقبال علاقمندان به موسیقی قرار گرفت.

او یک خواهر به نام کمند دارد از کودکی علاقه زیادی به موسیقی و سازها داشت و دوست داشت به صورت حرفه ای این هنر را دنبال کند، از حدود هشت سالگی نوازندگی را با ویولن آغاز نمود و تمرینات خود را شروع کرد.

از نخستین ترانه ها و ترک های شروین که به صورت رسمی منتشر نموده می توان به شاید بهشت خراب، اگه برگردی، خونه و تمام من… اشاره کرد. سبک شروین حاجی پور هنگامی بر سر زبان ها افتاد و به شهرت رسید که در مسابقه استعدادیابی عصر جدید احسان علیخانی شرکت نمود و با اجرایی فوق العاده توجه داوران و مخاطبان تلویزیونی را به خود جلب نمود.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

2 نظر

  1. مزد خیانت به کشورش رو گرفت

    • بسیجیو *اییدم

      خفه بابا
      توبرو جیره بندیت رو بگیر
      موزیکال آهنگران یادت نره
      ساندیس خور???

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *