دانلود سریال پوست شیر فصل دوم قسمت هشتم ۹ (قسمت 16 پوست شیر)

دانلود قسمت آخر سریال پوست شیر فصل دوم قسمت هشتم ۸ (قسمت 16)

دانلود سریال پوست شیر فصل دوم قسمت هشتم ۹ (قسمت 16 پوست شیر)

قسمت 16 و قسمت هشتم فصل دوم سریال پوست شیر رسید و میتوانید در این صفحه با لینک مستقیم دانلود کنید.

دانلود سریال پوست شیر فصل دوم قسمت هشتم 8

برای دانلود قسمت 8 اینجا ضربه بزنید

سریال پوست شیر  سریالی که توانسته مخاطبان زیادی در شبکه نمایش خانگی به دست‌آورد درخشش بازیگرانی همچون شهاب حسینی و هادی حجازی فر علیرضا کمالی در این مجموعه جذابیت داستان را افزایش داده است .

در قسمت قبلی مشخص شد که ساحل زنده بوده و در چنگال تعدادی از افراد به دام افتاده است و از سوی دیگر صمد به سراغ نعیم آمد و او را درون صندوق عقب خودرو قرار داد و سپس متواری شد.

از سوی دیگر پلیس به دنبال دستگیری نعیم هستند و به تازگی آدرس ویلای او را پیدا کردند اما زمانی که به محل میرسند متوجه می‌شود که نیم در آنجا نیست.

همچنین ببینید:

فرضیه های دزدان ساحل

درباره اینکه چه کسی ساحل را ربوده است چندین فرضیه در فضای مجازی به وجود آمده است برخی‌ها معتقد هستند که کار صدرا بوده و ماجرا از این قرار است که نعیم در قدیم با پدر صدرا مشکل داشته است و باعث مرگ پدر صدرا شده و حالا او می خواهد از ساحل انتقام بگیرد.

فرضیه دیگر این است که صدرا برای این که به ساحل خیانت کرده حالا می‌خواهد خود را قهرمان نشان بدهد تا بتواند ساحل راضی به ازدواج کند و برای همین نقشه تدارک دیده تا ساحل را بربایند و صدرا خود را یک قهرمان نشان بدهد.

برخی دیگر از کاربران معتقد هستند که ربودن ساحل کار ناپدری‌اش بهزاد بوده که از دشمنان قدیمی نعیم می باشد و وقتی که فهمیده از زندان آزاد شده همسر سابق او را طلاق داد و سپس نقشه ربودن ساحل را کشید باید در قسمتهای آینده منتظر بمانیمتا ببینیم چه اتفاقاتی رخ می دهد.

پدر ناتنی ساحل نیز فرد مظنون دیگری است که مخاطبان سریال به او شک دارند. بهزاد جزو مشکوک ترین مظنونین سریال است. چرا که در قسمت دوم و پس از شنیدن خبر اتفاقاتی که برای ساحل افتاده بود، کفش هایش گِلی بود و پشت سر هم سیگار می کشید. از طرفی رفتار بسیار بدی با مادر ساحل داشت و پس از آن در هیچ یک از قسمت های سریال خبری از او نشد. اما همچنان نمی توان حدس زد، مظنون اصلی کیست؟ زیرا سه بازیگر دیگر در سریال نقش دارند که هنوز در این سریال نقش آفرینی نکرده اند. این سه بازیگر؛ علی اوسیوند، آناهیتا افشار و علیرضا استادی هستند. قسمت هفتم از فصل دوم سریال پوست شیر اکنون به صورت قانونی در سایت فیلمیز در اختیار مخاطبان قرار گرفته است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *