دانلود قسمت ششم سریال پوست شیر فصل دوم (قسمت 14) آپارات و ویدائو

دانلود قسمت ششم سریال پوست شیر فصل دوم (قسمت 14) آپارات و ویدائو

دانلود قسمت ششم سریال پوست شیر فصل دوم (قسمت 14) آپارات و ویدائو

دانلود قسمت ششم سریال پوست شیر فصل دوم (قسمت 14) آپارات و ویدائو سریال پوست شیر را در ادامه تماشا کند.

دانلود قسمت ششم سریال پوست شیر فصل دوم

دانلود قسمت 6 فصل دوم سریال پوست شیر

سریال پوست شیر به قسمت ششم خود در فصل دوم رسیده است رازها و معماهای بیشتری در این سریال برملا می شود نعبم به همراه دوستانش برای دستگیری صمد اقدام کردند که بعد از رسیدن به خانه او متوجه شدند پلیس زودتر از آنها به صمد رسیده است و حالا باید برای انتقام گرفتن از صمد منتظر بمانند نعیم که با کشتن نریمان حالا به اتهام قتل تحت پیگرد قرار دارد به دنبال انتقام گرفتن از صمد می باشد چرا که همه سرنخ ها حکایت از قاتل بودن صمد دارد.

سرنخ های جدید در قسمت 13 پوست شیر

نعیم تلاش می کند تا بتواند صمدرا پیدا کرده و انتقام دخترش را از او بگیرد از سوی دیگر پلیس به دنبال دستگیری نعیم بوده که اقدام به ربودن نریمان کرده است و بعد از کشتن او جسد را در باغ مخفی کرده است.

سریال پوست شیر به قسمتهای پایانی خود نزدیک شده است و فقط دو قسمت دیگر مانده تا فصل دوم آن تمام شود در این سریال بازیگران ساخته شده از جمله هادی حجازی فر و شهاب حسینی و علیرضا کمالی و پانته آ بهرام بازی می‌کنند که به جذابیت داستان سریال افزوده است در ادامه به شما پیشنهاد میکنیم که قسمت ششم فصل دوم سریال پوست شیر را تماشا کنید.

اما در کنار نقاط قوت، مانند هر اثر نمایشی دیگری «پوست شیر» ضعف‌هایی دارد که گاهی حتی مخاطب را خسته می‌کند. شاید برجسته‌ترین نقطه ضعف این سریال، عدم حفظ ریتم باشد. درست است که ما با سریال روبرو هستیم و برای پر کردن تایم ۴۵ تا ۵۰ دقیقه هر قسمت گاهی به بعضی سکانس‌های کش‌دار احتیاج است، اما در «پوست شیر» این موضوع گاهی توی ذوق می‌زند

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *