بیوگرافی محمدرضا مالکی و همسرش + اینستاگرام بازیگر لحظه گرگ و میش

بازیگر نقش صمد در سریال پوست شیر کیست +عکس اصلی و بیوگرافی

بازیگر نقش صمد در سریال پوست شیر کیست

محمدرضا مالکی زاده 13 دی 1359 در تهران ، بازیگر و کارگردان سینما ، تئاتر و تلویزیون نقش صمد در سریال پوست شیر را بازی میکند.

بازیگر نقش صمد در سریال پوست شیر با بازی محمدرضا مالکی توجه زیادی را به خود جلب کرده است

بازیگر نقش صمد در سریال پوست شیر کیست +عکس اصلی و بیوگرافی

راز صمد در سریال پوست شیر

صمد معمای سریال پوست شیر است که در دو فصل همه سر نخ ها و شواهد نشان میدهد که او باعث قتل ساحل شده است علیرضا استادی که در بازی کردن این نوع نقش ها حسابی حرفه ای و تخصصی عمل میکند حالا باز هم نقش یک قاتل منفور را بازی میکند او در نقش های منفی خیلی خوب بازی میکند و به همین دلیل است که بسیاری از کارگردانها برای نقشهای منفی به سراغ او میروند.

بازیگر نقش صمد در سریال پوست شیر کیست +عکس اصلی و بیوگرافی

 

بازیگر نقش صمد در سریال پوست شیر کیست

سریال پوست شیر به قسمت های حساس خود رسیده است و بالاخره بعد از گذشت ۱۳ قسمت قاتل ساحل مشخص شده است.

در هر قسمت سریال پوست شیر معمای کوچک از داستان نمایان می شد حالا که قسمت ۱۳ رسیده همه سر نخها نشان می دهد که شخصی به نام صمد قاتل اصلی ساحل بوده است.

 

نعیم و دوستانش و از سوی دیگر پلیس به شدت به دنبال صمد هستند و زمانی که نعیم برای دستگیر کردن او به محل زندگی صمد می آید پلیس زودتر به آنجا رسیده است و به دنبال دستگیری او می باشد اما کارگردان این سریال تصمیم گرفته به صورت قطره چکانی قاتلان را نشان بدهد و در قسمت سیزدهم فقط پاهای صمد به تصویر کشیده شده و بسیاری از مردم می خواهند بدانند که بازیگر این نقش چه کسی است.

بازیگر نقش صمد در سریال پوست شیر کیست +عکس اصلی و بیوگرافی

علیرضا مالکی بازیگر سرشناس کشورمان نقش صمد را برعهده دارد او سالها در عرصه بازیگری فعالیت داشته و چهره او مخصوص کاراکترهای منفی است بدون شک برادران محمودی کارگردان سریال پوست شیر از او استفاده کردند.

 

بیوگرافی محمدرضا مالکی

او دستیارکارگردان در مجموعه های تلویزیونی “مدار صفر درجه” و “میوه ممنوعه” نیز بوده است. او یک بازیگر درجه یک تئاتر است که سوابق طولانی در حوزه نمایش و کارگردانی نیز دارد.

سوابق

محمدرضا مالکی در آثاری همچون سریال تلویزیونی «گاهی به پشت سر نگاه کن» ، سریال تلویزیونی «هیئت مدیره» و سریال تلویزیونی «گمشدگان» فعالیت داشته است. محمدرضا ملکی بازیگر نقش سیامک در سریال لحظه گرگ و میش می باشد که برادر و نقش مقابل لیلا بلوکات در این سریال است که با همکاری هم از دکتر سروش که نقش آن را نیما نادری بازی می کند کلاه برداری میکنند.

بازیگر نقش صمد در سریال پوست شیر کیست +عکس اصلی و بیوگرافی

 

محمدرضا مالکی بعنوان یکی از استندآپ کمدین برنامه خندوانه در این برنامه حضور پیدا کرد ، در این نوع اجرا فرد با گفتن داستانی یا خاطره ای سعی در خندادن مخاطب می کند!

محمدرضا مالکی نخستین بار در سینما حضور یافته و سال 1392 در فیلم ماهی و گربه به کارگردانی شهرام مکری بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال گاهی به پشت سر نگاه کن، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای محمدرضا مالکی محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون فراز مدیری، بابک کریمی، سعید ابراهیمی‌فر و سیاوش چراغی‌پور را تجربه کرد.

بازیگر نقش صمد در سریال پوست شیر کیست +عکس اصلی و بیوگرافی

 

فرضیه ها

تجاوز یکی از شاخصه های انتقام ناموسی است. بنابراین می توان گفت قوی ترین فرضیه این است که پای لیلا مادر ساحل در میان است.

تا اینجای داستان ما می دانیم که مادر لیلا فقط یک دروغ به شوهر دومش گفته است اما آیا این همه واقعیت است؟ به نظر می رسد کسی که نقشه قتل را کشیده و اجرا کرده است فردی است که به خانواده نعیم، لیلا، پرونده قاتل درختی به طور کامل تسلط دارد و پیچیدگی های کار پلیس را می داند. بنابراین قاتل ساحل می تواند کسی باشد که قصد انتقام گیری از پلیس و نعیم را به صورت همزمان دارد.

او احتمالا کسی است که نعیم به خاطرش زندانی شده است. فردی که شاید به گذشته لیلا مادر ساحل متصل است. در نمایی از محاصره خانه صمد می بینیم که او در یک خانه فقیر نشین در جنوب شهر تهران زندگی می کند. استایل فردی که برای باز کردن در قدم بر می دارد می توانیم متوجه شویم که او چندان جوان نیست و احتمالا در میانسالی به سر می برد. اما به نظر نمی رسد فردی که در را باز می کند صمد باشد. احتمالا او کسی است که می تواند پلیس را به صمد برساند و دوباره دوئل  دوباره پلیس و نعیم برای پیدا کردن قاتل اصلی دوباره به جریان خواهد افتاد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *