دانلود مستند پرسه در مه (اعترافات روح الله زم آمدنیوز)

دانلود مستند پرسه در مه (اعترافات روح الله زم آمدنیوز)

دانلود مستند پرسه در مه (اعترافات روح الله زم آمدنیوز) را به همراه جزئیات کامل در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

مستند پرسه در مه

روح الله زم مدیر کانال و سایت امدنیوز که در سالهای اخیر تلاش زیادی برای براندای نظام و تشویش اذهان عمومی و همچنین تشویق مردم برای به هم زدن نظم عمومی انجام داده بود در نهایت در یک اقدام غافلگیرانه توسط نیروی سپاه پاسداران دستگیر شد.

دانلود مستند پرسه در مه (اعترافات روح الله زم آمدنیوز)

او بعد از دستگیری افراد زیادی را در داخل و خارج ایران لو داده است که با او همکاری کرده اند که مهمترین انها محمدحسین رستمی بود که در همان روزهای اولیه لو رفت و وویس و پیام هایی که برای زم فرستاده بود در دسترس سپاه قرار گرفت.

محمدحسین رستمی که خود از اعضای سپاه بوده و به عنوان مدافع حرم در سوریه حضور داشت و بسیاری اطلاعات سری و مهم را بریا مدیرآمدنیور ارسال میکرد و در ازای آن مبلغی را به عنوان دستمزد دریافت میکرد.

همچنین ببینید: دانلود مستند در جستجوی فریده خلاصه داستان

اعترافات روح الله زم آمدنیوز

سپاه پاسداران همه اعترافات و صحبت های زم را در قالب یک مستند به عنوان “پرسه در مه” تولید کرده است و قرار است که از شبکه اول سیما بر روی آنتن برود.

دانلود مستند پرسه در مه (اعترافات روح الله زم آمدنیوز)

این مستند در روز دوشنبه 21 بهمن ماه 1398 از شبکه اول سیما راس ساعت 21 پخش خواهد شد.

تیزر این مستند را در زیر ببینید.

دانلود فیلم

اسماعیلی در پاسخ به سوالی درباره درباره آخرین وضعیت پرونده «روح الله زم» و اینکه تحت بازجویی قرار گرفته و یا بازداشت‌هایی در این زمینه بوده یا خیر گفت: در گام اول تحقیقات مفصلی انجام شد و مستندات فراوانی به دست آمده است.

اسماعیلی ادامه داد: ارتباط مستمر و وابستگی این فرد به سرویس‌های بیگانه محرز و نحوه ارتباط نیز مشخص شده و وجوهی که از سرویس‌های اطلاعاتی کشورهای مختلف اخذ کرده احصا شده است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *