دادگاه روح الله زم برگزار شد + حکم دادگاه و محاکمه روح الله زم آمدنیوز

دادگاه روح الله زم برگزار شد + حکم دادگاه و محاکمه روح الله زم آمدنیوز

دادگاه روح الله زم برگزار شد + حکم کیفرخواست محاکمه روح الله زم آمدنیوز را به همراه جزئیات کامل در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

دادگاه روح الله زم برگزار شد

دادگاه روح الله زم ساعاتی پیش در شعبه 15 دادگاه انقلاب برگزار شد و قاضی صلواتی به عنوان قاضی وی را محاکمه کرده است.

دادگاه روح الله زم برگزار شد + حکم دادگاه و محاکمه روح الله زم آمدنیوز

فیلمی که فضای مجازی منتشر شده است نشان میدهد که روح الله زم مدیر کانال و سایت امدنیوز با لباس زندان در دادگاه حضور داشته و قاضی در حال تفهیم اتهامات او میباشد.

این دادگاه ساعت 8 صبح برگزار شد و کیفرخواست او توسط نماینده دادستان قرائت شد که 15 اتهام به او داده شده است که مهمترین انها اقدام علیه امنیت ملی و براندازی نظام میباشد که حکم اعدام برای آن تعیین شده است.

دانلود فیلم

تا به حال افرادی که به این اتهام بازداشت شده اند بعد از مدتی حکم اعدام برای انها صادر شده است.

مستند اعترافات کامل روح الله زم امشب از شبکه یک

قرار است امشب ساعت 21 فیلم کامل دادگاه و اعترافات او در یک مستند از شبکه یک سیما پخش شود. نام این مستند “پرسه در مه” میباشد.

تیزر آن را در زیر مشاهده میکنید

محاکمه روح الله زم آمدنیوز

تاکنون جزییات بیشتری در خصوص این محاکمه از سوی رسانه‌های ایران منتشر نشده و مشخص نیست که این دادگاه به صورت علنی در حال برگزاری است یا پشت درهای بسته.

همچنین ببینید فیلم دستگیری روح الله زم کانال آمدنیوز 

روز جمعه غلامحسین اسماعیلی، سخنگوی قوه قضاییه در گفتگو با یک برنامه رادیویی صداوسیما گفت که طی روز‌های آینده دادگاه پرونده روح الله زم برگزار خواهد شد.

دادگاه روح الله زم برگزار شد + حکم دادگاه و محاکمه روح الله زم آمدنیوز

آقای اسماعیلی در گفتگو با رادیو تهران گفته است که دادگاه آقای زم “در چهارچوب مقررات” برگزار شده و قاضی در خصوص آن تصمیم می‌گیرد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران روز دو‌شنبه (۱۶ اکتبر) با انتشار اطلاعیه‌ای از دستگیری روح‌الله زم خبر داده بود و نوشت “سازمان اطلاعات سپاه” او را در یک عملیات “اطلاعاتی هوشمندانه” دستگیر کرده است.

سپاه پاسداران در این اطلاعیه گفته بود که توانسته “سرویس های اطلاعاتی دشمن” را در این دستگیری شکست دهد.

همچنین ببینید محمد علی زم پدر روح الله زم آمدنیوز کیست؟

روح‌الله زم، فرزند محمدعلی زم، روحانی شناخته شده ایرانی پس از حوادث انتخابات ۱۳۸۸ از ایران برای مدتی دستگیر و سپس از کشور خارج شد به مالزی رفت و سپس به فرانسه رفت و در آنجا سایت و سپس کانال تلگرامی آمدنیوز (صدای مردم) را راه‌اندازی کرد.

خبرگزاری قوه قضائیه ایران در حساب توییتر خود خبر از از پخش یک برنامه تلویزیونی از شبکه یک صداوسیما حکومتی ایران که قرار است امشب پخش شود داده است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *