فیلم لحظه دستگیری روح الله زم کانال آمدنیوز و مصاحبه کامل روح الله زم

فیلم دستگیری روح الله زم کانال آمدنیوز و مصاحبه کامل روح الله زم

فیلم لحظه دستگیری روح الله زم کانال آمدنیوز و مصاحبه کامل روح الله زم به همراه تصاویر و جزئیات کامل را در ادماه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

فیلم لحظه دستگیری روح الله زم کانال آمدنیوز

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانه ای از دستگیری روح الله زم سر شبکه سایت معاند ضد انقلابی به اسم آمد نیوز خبر داد در این متن ما شما را به نکاتی جالب در باره بازداشت وی فرا میخوانیم .

فیلم لحظه دستگیری روح الله زم کانال آمدنیوز و مصاحبه کامل روح الله زم

1- آقای روح الله  زم در شهریور ماه سال 1352در شهر تهران متولد شده است  و سازنده سایت و کانال تلگرامی آمد نیوز می باشد وی در پی اتفاقات سال 1388 دستگیر شده و بعد از ازادی ایران را ترک میکند.

2- روح الله زم فرزند محمد علی زم از چهره های سرشناس است که در حال حاضر روحانی می باشد و مدت ها در زمینه هنر سینما و کارگردانی فعالیت داشته است و توانست پای روح الله را به این مجموعه باز کند . محمد علی زم نامزد پنجمین دوره مجلس شورای اسلامی شهر تهران  در بیست و نهم اردیبهشت ماه سال 1396 بود اما نتوانست آرای کافی را کسب کند و به عنوان معاون فرهنگی اجتماعی کار خود ر ادامه داد.

فیلم دستگیری روح الله زم کانال آمدنیوز | فیلم لحظه دستگیر شدن روح الله زم

مصاحبه کامل روح الله زم

دانلود فیلم

3-روح الله زم در جریان اعترضات در تمامی اگثر نقاط ایران نامش بر سر زبان ها افتاد  و روایت های کذب را در کانال تگرامی خود انتشار میداد که سبب میشد جوانان را بر سوی مخالفت با جمهوری اسلامی ایران بازدارد که سبب مسدود شدن کانال وی شد.

اولین مصاحبه کامل روح الله زم کانال امدنیوز از صدا و سیمافیلم لحظه دستگیری روح الله زم کانال آمدنیوز

4 – در پی رفتار ناشایست ایشان  فعالان و روزنامه نگاران سیاسی اقدامات او را به شدت مخل نظام جمهوری اسلامی دانستند .

5- سرانجام در سال 1397 یک مستند از اخبار 20:30 به نام ایستگاه پایانی دروغ  از صدا سیما ایران پخش شده  و نشانگر این بود که روح الله صدر در صدد رصد اطلاعات کشور اقدام میکند.

6- اما سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سرانجام از خبر دستگیری روح الله زم سرشبکه معاند ضد انقلاب آمد نیوز خبر داد که توسط یک اقدام هوشمند و غافلگیرانه وی را دستگیر کرده و به ایران بازگشتند.

7- با دستگیری او خبر های مختلفی در شبکه های مجازی به سرعت پخش شد  در باره اینکه وی چگونه بازداشت شده است که در این راستا سپاه چاسداران ایران در بیانه ای نوشت در یک اقدام کاملا هوشمندانه  با به کارگیری روشهای نوین اطلاعاتی سرویس های بیگانه را مدیریت کرده  و توانسته  روح الله زم سرشبکه ضدانقلابی را به داخل کشور ایران هدایت کرده و بازداشت کنیم .

فیلم لحظه دستگیری روحالله زم کانال آمدنیوز و مصاحبه کامل روح الله زم

فیلم لحظه دستگیری روح الله زم کانال آمدنیوز

8-محل زندگی روح الله رم در کشور در کشور فرانسه بوده که سپاه بیان داشت نامبرده علارغم این که در شبکه ها مختلف با آمریکا و کشورهای صهینویستی فعالیت میکرد طسی اقدامی هوشمند و متمرکز در دام سربازان توانا سپاه قرار گرفت.

9- سپاه پاسداران در باره این اقدام هوشمند بیان داشت روح الله زم  سرشبکه ضد مخالف  انقلاب و سایت آمد نیوز  در این سال ها توسط مخالفین ضد انقلاب  هدایت و مخارجش پرداخت میشده است ،  از اقدامات ایشان میتوان به دروغ پردازی ، ایران هراسی ، ترویج جوانان به شورش و شلوغی ها و تظاهرات  و ایجاد آشوب و نا امنی  در کشور ایزان نام برد.

10- با توجه به موضاعت فوق شایان ذکر است که این دستگیری  ابعاد خاص خودش را دارد  تا جایی که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  در بیانه ای اعلام کرد نتیجه کامل این اقدام پسندیده به زودی به استحضار مردم عزیز ایران خواهد رسید.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *