دانلود نوحه من زینبم سجاد محمدی کامل (کیفیت اصلی)

دانلود نوحه من زینبم سجاد محمدی کامل (کیفیت اصلی)

دانلود نوحه من زینبم سجاد محمدی کامل (صوتی و کلیپ) را در این صفحه اماده کرده ایم.

با نزدیک شدن به اربعین حسینی بسیاری از مردم به دنبال مداحی و نوحه های ای مناسبت هستند که سایت ما سعی کرده بهترین مداحی ها را در اختیار شما قرار بدهد.

سجاد محمدی یکی از مداحان کشورمان نوحه ای زیباا و خاص را خوانده که به شما پیشنهاد میکنیم حتما ان را دنالود و گوش کنید.

دانلود نوحه من زینبم سجاد محمدی کامل

دانلود با لینک مستقیم

پخش انلاین:

یک توریست فرانسوی درباره اربعین نوشته:

در اربعین حسینی زن و مرد، پیر و جوان، از گوشه و کنار جهان می آیند و در یک جا جمع می شوند

این گزیده ای از یک صفحه برگردان گیرا، آغشته به تخیل نیست. این معجزه زیبایی است که دو سال پیش در برابر چشمانم آشکار شد. معجزه ای که هر سال تکرار می شود.

اگر تا به حال حدس نزده اید، من در مورد بزرگ ترین راهپیمایی علیه تروریسم و افراط گرایی صحبت می کنم که در دومین ماه قمری، چهل روز پس از عاشورا، که مصادف با شهادت امام حسین (ع) و یارانش است، برگزار می شود. دشت های صحرایی کربلا 14 قرن پیش.

این فقط یک پیاده روی نیست. این نشانه اعتراض به همه اشکال و مظاهر تروریسم، فاشیسم، امپریالیسم، استبداد و ظلم است که توسط بازیگران دولتی و غیردولتی تداوم یافته است.

این یک فریاد در حمایت از مظلومان، ضعیف و ناتوان است. این یک تأیید مجدد بر تعهد به حفظ اصولی است که «استاد رقیب» در کربلا نمونه آن است.

پیاده روی اربعین از نجف تا کربلا از آرامگاه پایانی امیرالمومنین(ع) تا سیدالشهدا(ع) انجام می شود. این یک سفر عاشقانه است.

دو سال پیش، فرصتی برای من فراهم شد تا این سفر تغییر دهنده زندگی را آغاز کنم. این تحقق یک آرزوی دیرینه بود.

سال ها بود که از کسانی که قبل از من به آنجا سفر کرده بودند داستان های جذابی شنیده بودم. مستندهای تصویری هم دیدم و مقالات و سفرنامه هایی در این باره خواندم. حالا زمان زندگی کردن در رویا بود. احساس سورئال بود.

به عنوان یک روزنامه نگار، کار من مستلزم این است که سفرهای زیادی داشته باشم. چند سال گذشته مرا به مکان های شگفت انگیز زیادی برده است. اما این بار کار نبود، عشق بود که مرا به عراق می برد.

درست یک هفته قبل از اربعین، کوله پشتی ام را برداشتم و در پایانه اتوبوسرانی جنوب تهران به مقصد شلمچه، یک شهر مرزی در غرب استان خوزستان، سوار اتوبوس شدم. اتوبوس در ساعات اولیه صبح به مرز رسید.

وقتی سوار اتوبوس شدیم، صحنه ها دیدنی بود.

ده ها هزار نفر در حال تکان دادن بودند تا فضا را پیاده وارد عراق کنند. در عمرم چنین صحنه هایی را ندیده بودم. همه به وضوح برای سفر پیش رو هیجان زده بودند. زمزمه های «یا حسین» فضا را پر کرد، در حالی که خورشید به آرامی بر افق مه آلود صحرا می نگرد.

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا