دانلود کامل انیمیشن سلام بر ابراهیم از قسمت اول تا پنجم و ششم

دانلود کامل انیمیشن سلام بر ابراهیم از قسمت اول تا پنجم و ششم

دانلود کامل انیمیشن سلام بر ابراهیم از قسمت اول تا پنجم و ششم

دانلود انیمیشن سلام بر ابراهیم از قسمت اول تا پنجم همراه با کیفیت اصلی و لینک مستقیم را در این صفحه مشاهده نمایید.

انیمیشن سلام ابراهیم کاری از مرکز پویانمایی صبا بوده که به زندگی شهید ابراهیم هادی میپردازد.

دانلود کامل انیمیشن سلام بر ابراهیم

این انیمیشن اولین بار است که توسط این شرکت تهیه و تولید شده است و به چهار قسمت تقسیم می شود از دوران کودکی گرفته تا نوجوانی و شهادت ایشان به تصویر کشیده می‌شود.

مرکز پویانمایی صبا تصمیم دارد که هر ساله زندگی یکی از شهدای کشورمان را به تصویر بکشد که کار بسیار ارزشمند و مه می خواهد بود تا نسل جدید بتواند با زندگی شهدا آشنا شوند .

آقای اسماعیل یوسفی کارگردان این انیمیشن بوده که درباره آن می گوید همه کارهای این محصول سینمایی در داخل ایران صورت گرفته است و در 100 قسمت تولید شده است و قرار است از تلویزیون پخش شود.

کتاب سلام بر ابراهیم نیز که مجموعه ای از خاطرا صورت گرفته است و در 100 قسمت تولید شده است و قرار است از تلویزیون پخش شود کتاب سلام بر ابراهیم نیز که مجموعه ای از خاطرات شهید ابراهیم هادی بوده قبلاً منتشر شده است و این انیمیشن بر اساس این خاطرات ساخته شده است و سعی کردیم که زندگی پر فراز و نشیب شهید را به تصویر بکشیم تا نسل جدید با آن آشنا باشند.

همچنین ببینید دانلود انیمیشن پهلوانان (کامل کارتون پوریای ولی و شاگردان)

همچنین قرار است که محصولات جانبی از جمله بازی و لوازم تحریری این شهید تولید شود و به جای اینکه در مدارس تصاویر انیمیشن های خارجی بر روی کتاب ها و دفتر ها و کیف و لوازم مدرسه در شود تصاویری از شهدا و زندگی آنها بر روی لوازم تحریری دانش آموزان به چاپ برسد

قسمت اول

…….

قسمت دوم

…….

قسمت سوم

…….

قسمت چهارم

…….

قسمت پنجم

…….

قسمت ششم

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. خدا خیرتون بده اجرتون با امام زمان(عج)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *