بیوگرافی علیرضا رئیسی بازیگر و همسرش +عکس و سوابق

بیوگرافی علیرضا رئیسی بازیگر و همسرش کیست +عکس و سوابق

بیوگرافی علیرضا رئیسی بازیگر سینما

علیرضا رئیسی بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون ایران متولد 7 مردادماه 1360 در شهر تهران است او فعالیت‌های بازیگری خود را از دوران کودکی و درسال 1369 آغاز کرد و زمانی که شش ساله بود برای اولین بار در قاب تلویزیون در یک مجموعه به نام (پاتال و آرزوهای کوچک) به هنرنمایی پرداخت.

علیرضا رئیسی در ۶ سالگی با بازی در فیلم پاتال و آرزوها)ی کوچک به سینما و تلویزیون وارد شد او سپس با بازی در سریال (دنیای شیرین در سال ۷۶ به عنوان پسر رضا عطاران به شهرت رسید.

بیوگرافی علیرضا رئیسی بازیگر و همسرش کیست +عکس و سوابق

علیرضا رئیسی بازیگر کیست و اهل کجاست

ایشا از بازیگران شناخته شده کشورمان میباشد که در 7 مردادماه 1360 در شهر تهران به دنیا آمده است او را بیشتر برای بازی در سریالهای کودکانه دهه هشتاد میشناسیم که سالهاست دیگر از او خبری نبود تا اینکه در در سریال خانه امن بازی کرد و به شهرت رسید.

بیوگرافی علیرضا رئیسی بازیگر و همسرش +عکس و اینستاگرام

شروع بازیگری

بازیگری را در در سال 1369 با فیلم پاتال آغاز کرد و در دوران نوجوانی خیلی خوب توانست به صورت حرفه ای در زمینه بازیگری به فعالیت بپردازد.

آقای مسعود کررامی کارگردان کشورمان را به بازیگی معرفی کرد و در فیلم دوم خود یعنی آرزوهای کوچک نیز از او به عنوان باززیگر استفاده کرد

علیرضا رئیسی از ۶ سالگی بازیگری را با نقش آفرینی در پاتال و آرزوهای کوچک آغاز کرد و پس از آن مدتی پرکار بود و در برخی آثار تلویزیونی و سینمایی بازی کرد. مدرسه پیرمردها، اتل متل توتوله، شهر در دست بچه‌ها از جمله این آثار هستند.

بیوگرافی علیرضا رئیسی بازیگر و همسرش +عکس و اینستاگرام

علیرضا رئیسی نخستین بار در سینما حضور یافته و سال 1370 در فیلم شهر در دست بچه‌ها به کارگردانی اسماعیل براری بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال عالیجناب، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای علیرضا رئیسی محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون مجید قناد، سهیلا مرادی، احمدرضا اسعدی و فاطمه طاهری را تجربه کرد.

*پس از سال‌ها فرصتی مهیاشده که بتوانید یک نقش متفاوت را بازی کنید. در این باره توضیح می‌دهید؟

این سریال دو نقش کلیدی منفی دارد که به داعش پیوسته‌اند. یکی از آنها ایرانی و به نام سعید است و دیگری بغاض که من نقش بغاض را بازی می‌کنم. در واقع یک فرد آلمانی که به داعش پیوسته است؛ البته بغاض فارسی را یاد گرفته اما با لهجه صحبت می‌کند. من هم روی لهجه کار کردم تا بتوانم این نقش را برای بیننده‌ها باورپذیرتر بازی کنم.

بیوگرافی علیرضا رئیسی (رییسی) بازیگر +عکس و اینستاگرامعلیرضا رئیسی

*با توجه به نقشی که در این سریال دارید با زبان آلمانی آشنایی داشتید؟

نه اصلا آشنایی نداشتم، اما چند نفر آلمانی را دیده بودم که با لهجه صحبت می‌کنند و برایم جالب بود. با این حال روی این لهجه کار کردم. اتفاقا همین موضوع هم برایم جالب بود و از راهنمایی‌های کارگردان هم استفاده کردم.

*تا به حال تجربه بازی در نقش منفی را نداشتید؟

نه اولین تجربه‌ام بود و اتفاقا به دلیل چالشی که این نقش برایم ایجاد می‌کرد از حضور در این سریال و بازی در این نقش خیلی خوشحالم.

بیوگرافی و عکس های علیرضا رئیسی (رییسی) بازیگر اینستاگرام

*اصولا پس از مجموعه دنیای شیرین در کمتر سریال تلویزیونی حضور داشتید. پس این سریال می‌تواند جایگاه خاصی در کارنامه کاری شما داشته باشد، این طور نیست؟

البته مدتی ایران نبودم و برای تحصیل خارج کشور سکونت داشتم. با این حال در سینما فعالیت داشتم اما سریال بازی نکرده بودم و این تجربه را به فال‌نیک می‌گیرم که بعد از سال‌ها فرصتی مهیا شد تا در یک سریال تلویزیونی و نقش منفی بازی کنم. من همیشه نقش منفی را دوست داشتم، چون برای بازیگر جای کار دارد. دوست داشتم کاراکتری خلق کنم که برای بیننده باورپذیر باشد و امیدوارم این اتفاق در پخش افتاده باشد.

همسر علیرضا رئیسی

در برخی از سایت ها نوشته شده است که ایشان متاهل هستن و یک فرزند دختر به نام شانا دارند ولی ایشان در پیج اینستاگرامش این موضوع را تکذیب کردند.

بیوگرافی و عکس های علیرضا رئیسی (رییسی) بازیگر اینستاگرام

از معروفترین آثار این بازیگر در کودکی میتوان به سریال دنیای شیرین و در بزرگسالی به سریال عالیجناب اشاره کرد.

بازیگر نقش بغاض در سریال خانه امن

او در سریال خانه امن نقشی یک داشعی به نام بغاض را بازی میکند

سریال «خانه امن» را احمد معظمی کارگردانی کرده و فیلمنامه اش را حسین تراب نژاد نوشته است. تهیه کنندگی سریال را ابوالفضل صفری برعهده دارد و مرتضی اصفهانی طراح و مشاور پروژه است.

محور اتفاقات سریال «خانه امن» پرونده های امنیتی است که مسائل مختلف سال های اخیر از جمله اهداف شوم داعش و فعالیت های تروریستی آن ها در خاک ایران را دربر می گیرد.

این سریال روی موضوعات جاسوسی و امنیتی دست گذاشته است و به تهدیدات داعش و چگونگی طراحی کشور‌های غربی و کمک‌های مالی منطقه‌ای به این گروه تروریستی می‌پردازد.

سریالی در 50 قسمت که داستان آن درباره مأموری امنیتی است که به پرونده‌ها ورود می‌کند. احمد معظمی کارگردان این سریال است و حسین تراب‌نژاد نیز نویسندگی آن را به‌عهده داشته است. “خانه امن” سریالی است که در ادامه دوگانه سارق روح و ترور خاموش ساخته شده و کامل‌کننده آنها است، این سه سریال ارتباط داستانی بین‌شان وجود ندارد اما فضای موجود در آن‌ها تا حدودی شبیه به هم است.

بیوگرافی علیرضا رئیسی بازیگر و همسرش +عکس و اینستاگرام

در این سریال، پرونده های امنیتی به پرونده های مفاسد اقتصادی گره می خورد و داستان با این دو بال پیش می رود. مفاسد اقتصادی سریال، در قالب پولشویی رخ می دهد که یکی از اهداف آن، تامین بودجه برای فعالیت تروریست ها علیه ایران است.

در ادامه داستان، ابعاد «خانه امن» بزرگتر می شود و به سیاست های بین المللی ایران ورود می کند.

فیلم سینمایی علیرضا رئیسی

آپاچی ۱۳۹۷

خجالت نکش ۱۳۹۶

جان‌سخت ۱۳۷۶

خط آتش ۱۳۷۳

اتل متل توتوله ۱۳۷۰

خطا ۱۳۷۰

شهر در دست بچه‌ها ۱۳۷۰

مدرسه پیرمردها ۱۳۷۰

پاتال و آرزوهای کوچک ۱۳۶۸

سریال

خانه امن

مرخصی شب عید

شاید برای شما هم اتفاق بیفتد

قطار ابدی

دنیای شیرین

شهرت با سریال دنیای شیرین

در سال 1376 وقتی 15 ساله بود با سریال دنیای شیرین به کارگردانی بهروز بقایی جلوی دوربین رفت و در کنار رضا عطاران و رضا فیاضی به اوج شهرت رسید.

در این سریال چهره هایی چون سهیلا عزیزی ، زهرا جواهری و اشکان اشتیاق نیز حضور داشتند.

او میگوید البته مدتی ایران نبودم و برای تحصیل خارج کشور سکونت داشتم. با این حال در سینما فعالیت داشتم اما سریال بازی نکرده بودم و این تجربه را به فال‌نیک می‌گیرم که بعد از سال‌ها فرصتی مهیا شد تا در یک سریال تلویزیونی و نقش منفی بازی کنم. من همیشه نقش منفی را دوست داشتم، چون برای بازیگر جای کار دارد. دوست داشتم کاراکتری خلق کنم که برای بیننده باورپذیر باشد و امیدوارم این اتفاق در پخش افتاده باشد.

اینستاگرام علیرضا رئیسی :

پیج اینستاگرام علـیرضا رئیسی @alirezaraissi در دسترس می باشد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *