بازیگر نقش بغاض آلمانی داعشی در سریال خانه امن کیست

بازیگر نقش بغاض آلمانی داعشی در سریال خانه امن کیست

بازیگر نقش بغاض آلمانی داعشی در سریال خانه امن کیست بیوگرافی و پیج اینستاگرام علیرضا رئیسی را در مجله شبونه ببینید.

بازیگر این قش آقای علیرضا رئیسی است که درباره تجربه بازیگری اش میگوید من در ۶ سالگی برای اولین فیلم سینمایی که ۳ ماه تابستان حداقل روزی ۱۲-۱۰ ساعت سر کار بودم؛ یک دوربین عکاسی، یک اسکیت پلاستیکی با یک ماشین دستمزد گرفتم خب آن موقع اصلا رسم نبود که در سینما به بچه‌ها دستمزد بدهند. من جزو کسانی بودم که بحث دستمزد برای بچه‌ها را خودم راه انداختم !

سریال سیاسی امنیتی خانه امن این شب ها از شبکه سوم سیما بر روی انتن رفته است که مورد توجه مخاطبان تلویزیونی قرار گرفته است در این سریال بازیگران شناخته شده زیادی حضور دارند که یکی از آنها آقای علیرضا رئیسی میباشد که همه دهه شصتی ها او را با بازی در سریال دنیای شیرین و سریال های کودکانه به یاد داریم.

بازیگر نقش بغاض آلمانی داعشی در سریال خانه امن کیست علیرضا رئیسی

بازیگر نقش بغاض آلمانی داعشی در سریال خانه امن کیست

علیرضا رئیسی متولد ۷ مرداد ۱۳۶۰ در تهران است. آغاز بازی وی در سینما از سال ۱۳۶۸ با فیلم پاتال و آرزوهای کوچک کاری از مسعود کرامتی بود.
علیرضا رئیسی از ۶ سالگی بازیگری را با نقش آفرینی در پاتال و آرزوهای کوچک آغاز کرد و پس از آن مدتی پرکار بود و در برخی آثار تلویزیونی و سینمایی بازی کرد. مدرسه پیرمردها، اتل متل توتوله، شهر در دست بچه‌ها از جمله این آثار هستند.

در این سریال، پرونده های امنیتی به پرونده های مفاسد اقتصادی گره می خورد و داستان با این دو بال پیش می رود. مفاسد اقتصادی سریال، در قالب پولشویی رخ می دهد که یکی از اهداف آن، تامین بودجه برای فعالیت تروریست ها علیه ایران است.

علیرضا رئیسی بازیگر نقش بغاض آلمانی داعشی در سریال خانه امن کیست

در ادامه داستان، ابعاد «خانه امن» بزرگتر می شود و به سیاست های بین المللی ایران ورود می کند.

نکته دیگر این که «خانه امن» به طور مبسوط به خانواده ماموران امنیتی می پردازد. این سریال چالش هایی که خانواده ماموران امنیتی به واسط شغلشان با آن دست و پنجه نرم می کنند را روایت کرده است.

علیرضا رئیسی در سال 1395 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم علیرضا رئیسی در این سال، بازیگری در سریال عالیجناب به کارگردانی سام قریبیان محسوب می‌شود.

علیرضا رئیسی بازیگر نقش بغاض آلمانی داعشی در سریال خانه امن کیست

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی علیرضا رئیسی بازی در سریال عالیجناب بوده است. علیرضا رئیسی سال 1395 سریال عالیجناب نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند.

همچنین ببینید:  بیوگرافی بازیگر نقش مرتضی در سریال خانه امن

او در این سریال با سام قریبیان همکاری داشته است. علیرضا رئیسی توانست با بازی در سریال عالیجناب تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر سام قریبیان، امیر آقایی، بابک حمیدیان و سحر دولتشاهی بر تجارب او افزود.

بازیگر نقش بغاض آلمانی داعشی در سریال خانه امن کیست

فیلم و سریال های علیـرضا رئیسی

سینما

آپاچی ۱۳۹۷
خجالت نکش ۱۳۹۶
جان‌سخت ۱۳۷۶
خط آتش ۱۳۷۳
اتل متل توتوله ۱۳۷۰
خطا ۱۳۷۰
شهر در دست بچه‌ها ۱۳۷۰
مدرسه پیرمردها ۱۳۷۰
پاتال و آرزوهای کوچک ۱۳۶۸

علیرضا رئیسی هم در نقش یکی از پسران خانواده شیرین، در این سریال بازی کرد. بازیگری که این روز‌ها دهه ۳۰ زندگی را رد کرده و هنوز هم زنده‌کننده بسیاری از خاطرات شیرین دوران کودکی دهه شصتی هاست.

بازیگر نقش بغاض آلمانی داعشی در سریال خانه امن کیست بیوگرافی و پیج اینستاگرام علیرضا رئیسی

علیرضا رئیسی در فیلم «پاتال و آرزو‌های کوچک» در کنار رضا کیانیان، آرزو کرد عروسکی داشته باشد تا آرزوهایش را برآورده کند و بعداً ‏آرزو کرد که پدرش کوچک شود و با او به مدرسه برود. در «مدرسه پیرمرد‌ها» هم با کمک دوستانش دمار از روزگار پسران بدجنس جناب ‏سرهنگ درآورد و همبازی خوبی برای اکبر عبدی شد.

آقای رئیسی؛ مخاطبان شما را با فیلم «پاتال» و سریال «دنیای شیرین» به یاد دارند. کمی درباره شروع فعالیتتان در حوزه بازیگری صحبت می‌کنید؟

بازیگر نقش بغاض آلمانی داعشی در سریال خانه امن کیست بیوگرافی و پیج اینستاگرام علیرضا رئیسی

من سال ۶۷ برای فیلم «پاتال» وارد عرصه بازیگری در سینما شدم؛ در واقع سینما مرا انتخاب کرد. شروع کارم در این حرفه با بزرگان بود. بسیار کودکانه آنها را تماشا می‌کردم و از آن‌ها یاد می‌گرفتم و می‌آموختم. خدا را شکر می‌کنم توفیق اجباری نصیب من شد و توانستم خاطرات خوبی را در ذهن خودم، خانواده و هموطنانم در دهه ۶۰-۷۰ ثبت کنم؛ چراکه برای همه ما یادآوری آن فیلم‌ها و کار‌ها در ژانر کودک بسیار خاطره انگیز است. به نظرم خیلی خوش شانس بودم که برای بازی در آن کار‌ها انتخاب شدم.

بازیگر نقش بغاض آلمانی داعشی در سریال خانه امن کیست بیوگرافی و پیج اینستاگرام علیرضا رئیسی

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *