دانلود کامل برنامه مهمونی قسمت دهم پژمان جمشیدی (برنامه مهمانی)

دانلود کامل برنامه مهمونی قسمت دهم پژمان جمشیدی (برنامه مهمانی)

دانلود کامل قسمت دهم برنامه مهمونی ایرج طهماسب با حضور پژمان جمشیدی و خرید اینترنی قسمت 10 برنامه مهمانی را در این صفحه ببینید.

دانلود کامل برنامه مهمونی قسمت دهم پژمان جمشیدی (برنامه مهمانی)

دانلود کامل برنامه مهمونی قسمت دهم

برنامه مهمونی با سری جدید عروسک های طنز توانسته مورد استقبال قرار بگیرد و فروش بسیار زیادی داشته باشد در این قسمت پژمان جمشیدی یکی از چهره های محبوب سینما و تلویزیون و فوتبال کشورمان مهمان شده است.

با آن که موفقیت ویژه در تلویزیون، فکر اینکه آقای طهماسب با تیم تازه و عروسک های جذاب تر و به دور از تلویزیون به قلعه محبوبیت کلاه قرمزی برود، خیلی دشوار بود، ولی همان شجاعت ورسک پذیری باعث شده تا برنامه مهمونی نیز با دو عروسک ویژه به اسم پشه و بچه، صحبت های تربیتی روزآمد برای تمام رده بندی های سنی را ارائه کند و در کنار این مولفه از رنگهای شاد استفاده کند.

دانلود قسمت دهم مهمونی با لینک مستقیم

در کل از همان تیتراژ اول و تمپوی ضربی خیلی شاد با موزیک خوانی آقای طهماسب مخاطبین با شادی و انرژی پا به برنامه می گذارند و در ادامه انجام موزیک ها از طرفی شاباش و دی جی برای خیرمقدم به مهمان های برنامه اتمسفر خوشحالی را بیشتر می کند.

دانلود همه قسمت های برنامه مهمونی

مصاحبه‌ی آقای طهماسب با هر عروسک پیام مشخص برای مخاطبین می باشد و بار تربیتی نیز دارد.
مثلاً آقای طهماسب در زمان صحبت با بچه سعی دارد تا آداب رفتاری و گفتاری در هر وقت و مکان را متناسب با همان شرایط نشان بدهد.
یا مقابل زیاده خواهی ها و فرهنگ خاص بزن دررویی درپشه می‌ایستاد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *