دختر و داماد حداد عادل کیست؟ (بیوگرافی روح الله رحمانی داماد آمریکایی حداد عادل)

دختر و داماد حداد عادل کیست؟ (بیوگرافی داماد آمریکایی حداد عادل)

روح‌ الله رحمانی داماد غلامعلی حداد عادل، رئیس فرهنگستان زبان و ادبیات فارسی و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی است. او با آزاده حداد عادل ازدواج کرده است.

وی همچنین باجناق سید مجتبی خامنه ای، پسر دوم رهبری و دیگر داماد غلامعلی حداد عادل است که با زهرا حداد عادل ازدواج کرده.

او خواهرزاده ی شهید محسن وزوایی نیز هست.

دختر و داماد حداد عادل کیست؟ (بنت المهدی حداد عادل و دامادش روح الله رحمانی) ماجرای تابعیت و پاسپورت آمریکایی انها را به همراه جزئیات در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

دختر و داماد حداد عادل کیست؟ (بیوگرافی روح الله رحمانی داماد آمریکایی حداد عادل)

ماجرای دو تابعیتی و پاسپورت آمریکایی دختر و داماد حداد عادل

چندی پیش غلامعلی حداد عادل در برنامه “رو به رو” حضور پیدا کرد و بحث به معرفی فرزندانش کشیده شد و او گفت که دامادم شهروند آمریکایی است و در ادامه گفت که دامادم از خانواده های شهید پرور امریکایی است! جمله ای که بازتاب گسترده ای در شبکه های اجتماعی به همراه داشت.

فیلم صحبت های غلامعلی حداد عادل درباره دامادش را در زیر ببینید.

دانلود فیلم

همانطور که میدانید روی پاسپورت امریکا نوشته شده : دارنده این پاسپورت سوگند یاد کرده که با دشمنان امریکا بجنگد و در صورتی که جنگی صورت بگیرد در صورت لزوم باید اسلحه به دست گیرد و از خاک امریکا دفاع کند.

دختر و داماد حداد عادل کیست؟ (بیوگرافی روح الله رحمانی داماد حداد عادل)

حالا که انتقادات از آقازاده های آمریکا نشین به میان امده است گفته های غلامعلی حداد عادل  باز به راس خبرها امده و کلیپ صحبت های او در شبکه های اجتماعی دست به دست میچرخد.

لازم به ذکر است که غلامعلی حداد عادل در حال حاضر “عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی و عضو شورای سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی” کشور میباشد.

بنت المهدی دختر و داماد حداد عادل کیست؟ (بیوگرافی روح الله رحمانی داماد آمریکایی حداد عادل)

داماد و بنت المهدی دختر حداد عادل کیست؟

نام دختر وی بنت المهدی است که درباره ازدواجش با یکی از کارمندان شرکت مایکروسافت میگوید: زمانی که در خارج از کشور بودم با همسرم آشنا شدم و ایشان به خاطر علاقه‌ای که به ایران و فرهنگ آن و امت اسلامی داشت حاضر شد تا رنج مهاجرت به غربت را به جان بخرد و در واقع با من به ایران بیاید و در ایران زندگی کند و نام و نام خانوادگی خود را تغییر بدهد.

بیوگرافی روح الله رحمانی داماد آمریکایی حداد عادل

او متولد و بزرگ‌شده ی اوهایو امریکاست و مدارک لیسانس تا دکترای خود را از دانشگاه سنت لوییس واشنگتن و در رشته علوم کامپیوتر دریافت کرده است.

وی در گفت و گویی که داشته است درباره خود گفته است؛ “من متولد و بزرگ شده آمریکا هستم و دوران مهد کودک تا دکترا و نهلیتا کار در بخش صنعت را در همین کشور سپری کرده‌ام.”

بیوگرافی روح الله رحمانی داماد آمریکایی حداد عادل

روح الله رحمانی مدیر برنامه‌های سابق مایکروسافت و آمازون بعد از دو ماه فعالیت در وزارت ارتباطات به دلیل قانون مدیریت خدمات کشوری، از مدیرکلی دفتر امور نوآوری و حمایت از سرمایه‌گذاری این وزارتخانه ،سال گذشته از سمت خود استعفا کرد.

بیوگرافی

روح الله رحمانی در سال ۱۳۶۰ از پدر و مادری ایرانی در ایالت اوهایوی آمریکا متولد شد. او که بزرگ شده ی آمریکا است، در همانجا تحصیلات خود را تا مقطع دکتری ادامه داد و در حوزه ی فناوری مشغول کار شد. او چند سال بعد از ازدواج، ساکن ایران شد.

رحمانی دارای مدرک دکترای کامپیوتر از دانشگاه واشنگتن سنت لوییس است و سابقه ی کار در شرکت‌ های مایکروسافت و آمازون را دارد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

5 نظر

  1. باید خوب و جدی ببینیم که چه کسانی الگوی ما هستند، چه کسانی قرار است از حق و حقوق ما دفاع کنند،چه کسانی مرگ بر آمریکا را سر لوحه چهل ساله شهارهای انقلابی ما کرده اند، و چه کسانی برنامه های فرهنگی و تربیتی و معیشتی ما را رقم میزنند؟ آیا اینها با ما صادق بوده اند و هستند؟

    • اینا که نمی تونن.ولی پسر داماد و برادر روحانی ، برادر جهانگیری ، پسر وزیر مسکن ، عراقچی ، خانواده محترم ُسیف ، پسر محترم ابتکار ، دختر بیچاره و بیکار وزیر ، فرزندان مرحوم، نوه های حضرت امام اینا می تونن الگوی جوانان ما بشند و از حقوق مردم ایران در جهان دفاع کنند.

  2. اینا که نمی تونن.ولی پسر داماد و برادر روحانی ، برادر جهانگیری ، پسر وزیر مسکن ، عراقچی ، خانواده محترم ُسیف ، پسر محترم ابتکار ، دختر بیچاره و بیکار وزیر ، فرزندان مرحوم، نوه های حضرت امام اینا می تونن الگوی جوانان ما بشند و از حقوق مردم ایران در جهان دفاع کنند.

  3. حسین پسند

    این زن شوهر (حداد وزنش چقدر سوتی ميدند

  4. این خیلی عالی و ارزشمنده مردی با چنین شرایط شغلی که رویای خیلی ها هست مهاجرت کرده به ایران عزیز، امیدوارم با طعنه ها و تنگ نظری ها و کینه های جناحی سیاسی ناامید و دلسردش نکنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *