دستور فیلترینگ اینستاگرام توسط ابراهیم رئیسی صحت دارد؟

دستور فیلترینگ اینستاگرام توسط ابراهیم رئیسی صحت دارد؟ جزئیات را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید

ماجرای دستور فیلترینگ اینستاگرام

خبری در فضای مجازی منتشر شده است که کابران شبکه اینستاگرام را به شدت نگران کرده است خبری که توسط رسانه های معاند منتشر شده است و در این خبر امده که ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضاییه دستور فیلترینگ اینستاگرام را صادر کرده است!

دستور فیلترینگ اینستاگرام توسط ابراهیم رئیسی صحت دارد؟

این خبر در حالی منتشر شده است که در آستانه انتخابات ریاست جمهوری هستیم و رسانه های معاند سعی میکنند با شایعه پراکنی مردم را از حضور در انتخابات دلسرد کنند!

لازم به ذکر است که این خبر شایعه بوده و هنوز هیچ خبر رسمی از جانب رسانه های معتبر کشورمان منتشر نشده است

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی انتشار ادعایی در فضای مجازی مبنی بر صدور نامه‌ای به منظور فیلترینگ اینستاگرام از سوی دستگاه قضا، مرکز رسانه قوه قضائیه اعلام کرد: پیشتر نامه‌ای از سوی جواد جاویدنیا یکی از معاونین قضائی رئیس کل دادگستری استان تهران، در مورد فیلترینگ اینستاگرام صادر شده بود که بلافاصله در همان ساعات اولیه از سوی محمد جواد حشمتی رئیس دادگستری استان تهران بلااثر شده است.

طبق اعلام مرکز رسانه قوه قضائیه، اقدام جاویدنیا در نوشتن چنین نامه‌ای یک تخلف اداری و مداخله‌ای خارج از وظایف و اختیارات نامبرده بوده است.

بنابراین گزارش، پس از اقدام رئیس کل دادگستری تهران در بلااثر کردن نامه فوق‌الذکر، نامبرده (جاویدنیا) به جهت انجام اقدام غیرقانونی، تحت تعقیب دادسرای انتظامی قضات قرار گرفته است

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا