فیلم دستگیری ترلان پروانه توسط گشت ارشاد را ببینید

فیلم دستگیری ترلان پروانه توسط گشت ارشاد را ببینید

ویدیویی از دستگیری ترلان پروانه منتشر شده که حواشی زیادی را به وجود اورده است و برخی از هوادارانش را نگران کرده است.

فیلم دستگیری ترلان پروانه توسط گشت ارشاد را ببینید

فیلم دستگیری ترلان پروانه

ویدیویی که از دستگیری او در فضای مجازی منتشر شده است مربوط به یکی از سکانس های فیلم های سینمایی این بازیگر میباشد و خبر دستگیری ترلان پروانه واقعیت ندارد.

چند پیش هم خبر اسیدپاشی روی ترلان پروانه در فضای مجازی حسابی داغ شده بود که در تنهایت مشخص شد که این ویدیو نیز مربوط به یکی از سکانس های فیلم های خانم پروانه میشد.

در کل بر روی این گونه اخبار زیاد تمرکز نکنید چرا که اکثر این اخبار و دیدیوها جعلی است و رسانه ها صرفا برای خبرسازی دست به انتشار چنین شایعاتی میزنند.

خانم پروانه از بازیگران سرشناس و پرطرفدار کشورمان بده که پیج های اینستاگرامی و رسانه های مختلف برای جالب کاربر از این حقه های مختلف برای این بازیگر استفاده میکنند.

ترلان پروانه 18 تیر 1377 در شیراز متولد شد، او یکی از بازیگران جوان سینما و تلویزیون میباشد که از دوران کودکی وارد این حرفه شده است.

فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک، یک برادر بزرگتر از خود بنام عرفان دارد، مادرش پریسا فروغی خانه دار که علاقه زیادی به بازیگری داشت و پدرش مهندس است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *