دستگیری سارقان سما جهانباز دختر گمشده +فیلم کامل

دستگیری سارقان سما جهانباز دختر گمشده +فیلم کامل

دستگیری سارقان سما جهانباز دختر گمشده +فیلم کامل

دستگیری سارقان سما جهانباز دختر گمشده همراه با فیلم کامل و جزئیات بازداشت سارقات سما جهانباز را در این صفحه ببینید.

ماجرای دستگیری سارقان سما جهانباز دختر گمشده

سما جهانباز دختر ۲۲ ساله اصفهانی که در شیراز مفقود شده است این روزها به بحث اول رسانه ها شبکه های اجتماعی تبدیل شده و همه تلاش می‌کنند تا خبری از او پیدا کنند و پدر و مادرش را از نگرانی خارج کنند .

اما بیش از دو ماه است که از این دختر جوان خبری نشده است افشین محمدی دره شوری مرکز رسانه قوه قضایی میگوید این پرونده تحت نظر بازپرس شعبه ۱۳ دادسرای ویژه رسیدگی به امور جنایی شیراز قرار دارد و سه نفر از افراد دخیل در این موضوع دستگیر شده‌اند که البته دو نفر از آنها با ارائه دلایل مثبت آزاد شدند اما یک نفر همچنان در در بازداشت به سر می برد.

آقای افشین احمدی همچنین می گوید همکاری خانواده جهانباز با ما بسیار خوب بوده و از اینکه تلاش می کنند در فضای مجازی تصاویر فرزندشان را به اشتراک بگذارند و از مردم بخواهند که او را پیدا کند می تواند کمک شایانی کند.

در ویدیوی مصاحبه با پدر سما جهانباز، پدر سما می گوید چهل روز از ناپدید شدن دخترش در شیراز می گذرد و هنوز از گمشده اش خبری نیست. ۲۵ تیر ۱۴۰۱ دختر ۲۲ ساله اصفهانی به نام سما جهانباز که برای سفر به شیراز رفته بود، در خیابان معالی آباد این شهر ناپدید شد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *