دعوا بر سر دماغ و نداشتن پول عمل دماغ باعث طلاق شد

دعوا بر سر دماغ و نداشتن پول عمل دماغ باعث طلاق شد

دعوا بر سر دماغ و نداشتن پول عمل دماغ

عروس جوان: همسرم حاضر نیست برای خوشحالی من کاری انجام دهد الان که این رفتار را دارد وای به حال چند سال دیگر حرف آخر من این است یا پول بدهد من بینی‌ام را عمل کنم یا طلاق می‌گیرم.

دعوا بر سر دماغ و نداشتن پول عمل دماغ باعث طلاق شد

قاضی در حال مطالعه پرونده بود، نیم نگاهی به زوج جوان انداخت و از آنها خواست بنشینند. آنها با فاصله دو صندلی از هم نشستند. پس از چند دقیقه قاضی رو به دختر کرد و گفت: خوب دخترم درباره علت دادخواست طلاق توضیح بده بدانم چرا می‌خواهی جدا شوی؟

غزاله عینک طبی خود را از چشم برداشت و نگاهی به شوهرش انداخت و گفت: آرمین به من و زندگی مشترکمان اهمیت نمی‌دهد از همه بدتر اینکه مدام از من ایراد می‌گیرد. دراین مدتی که ازدواج کرده ایم خیلی اخلاق و رفتارش تغییر کرده است.

در حالی که دختر صحبت می‌کرد شوهرش حرف او را قطع کرد و گفت: آقای قاضی اجازه بدهید من توضیح بدهم. ما در یک آموزشگاه زبان با هم آشنا شدیم پس از دو ماه دوستی احساس کردم خیلی به او علاقه دارم دختر جذاب، زیبا، مؤدب و خوش پوشی بود حرف‌هایش به من انگیزه می‌داد وقتی تصمیم به ازدواج گرفتم یک روز در کلاس و مقابل همه همکلاسی‌ها از او خواستگاری کردم. غزاله هم که خیلی خوشحال شده بود همانجا پاسخ مثبت داد.

خلاصه دو روز بعد با خانواده رفتیم خواستگاری و چند روز بعد هم رفتیم محضر و عقد کردیم. البته به خاطر بیماری کرونا جشن عروسی نگرفتیم و خیلی ساده زندگی مشترک‌مان را شروع کردیم در این چندماه همه چی خوب بود تا این که آهنگ ناسازگاری را غزاله کوک کرد و شروع به بهانه گرفتن کرد!

غزاله پس از شنیدن این حرف‌ها از آرمین با صدای بلند گفت: اعتراض دارم جناب قاضی من ناسازگاری نکردم در دوران عقد و نامزدی به او گفته بودم دلم می‌خواهد بینی‌ام را عمل کنم خودش هم پذیرفت اما الان قولش را فراموش کرده و میگه اجازه نمی‌دهم عمل زیبایی انجام دهی.

دنیا جهانبخت در اینستاگرام اسکرین شات های چت با مادر مهراد جم را استوری کرد و توضیحات توهین‌آمیزی را به خانواده مهراد جم به اشتراک گذاشت .

 

دنیا جهانبخت که مدعی است در واتساپ مادر مهراد‌جم صحبت کرده است اسکرین شاتی از گفت‌وگوی خود با او را در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت که گویا حرفهای مادر مهراد‌ مبنی بر اینکه بینی فرزند دنیا جهانبخت بزرگ است باعث ناراحتی او شده بود

دنیا جهانبخت ، مادر مهراد را بی عاطفه و سنگدل خطاب کرد و درباره او نوشت من به فرزندم یاد خواهم داد که همیشه انسانیت را در اولویت قرار دهد و عاطفه و صداقت را یاد خواهم  داد و به او می گویم که اگر نمک خوردم نمکدان را نشکند دنیا جهانبخت سپس در ادامه توضیحات خود به خانواده مهرادجم توهین و نفرین کرد

البته اینکه آیا این چت  بین دنیا جهانبخت و مادر مهراد جم صورت گرفته است نمیتوان به گفته های دنیا جهانبخت استناد کرد چرا که این زن جوان همیشه برای جذب فالوور جنجال‌های زیادی را به راه انداخته بود که هیچ کدام از آنها واقعیت نداشت.

دنیا جهانبخت متولد 30 آبان 1368 در تهران ، چهره جنجالی اینستاگرام است. فارغ التحصیل لیسانس گرافیک از دانشگاه آزاد تهران مرکز می باشد که از فتومدلینگ شروع کرد سپس مدتی در ترکیه بود و حالا در انگلستان و ترکیه زندگی می کند. دنیا با نام اصلی «زهرا» جهانبخت در یک خانواده چهار نفره در شمیران به دنیا آمده است ، پدرش مجید جهانبخت فوت کرده و مادرش خانه دار است و یک برادر هم دارد.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *