دوربین مخفی در اتاق پرو خانم ها در یک بوتیک تهرانی +عکس

دوربین مخفی در اتاق پرو خانم ها در یک بوتیک زنانه در تهرانی +عکس

دوربین مخفی در اتاق پرو خانم ها در یک بوتیک تهرانی +عکس و جزئیات را در ادامه این بخش از حوادث مجله شبونه مشاهده نمایید.

دوربین مخفی در اتاق پرو خانم ها در یک بوتیک

در داخل اتاق پرو یکی از فروشگاه های پوشاک زنانه تهران به روش مخفیانه از خانم ها فیلمبرداری میشد. یکی از روش ها جاسازی دوربین در جا لباسی میباشد که این فروشنده دست به چنین اقدام کثیفی زده بود.

دوربین مخفی در اتاق پرو خانم ها در یک بوتیک تهرانی +عکس

در برخی مغازه ها نیز در خارج از اتاق پرو دوربین وجود دارد که بعضی از دختران و زنان غافل از این مساله و با توجه به اینکه فروشنده خانم است و مغازه در مکانی خلوت از اتاق پرو با پوشش نامناسب خارج می شوند و مورد فیلمبرداری قرار می گیرند.

دوربین مخفی در اتاق پرو خانم ها در یک بوتیک تهرانی +عکس

یکی از خانمهایی که برای خرید به بوتیک رفته بود خودش از فروشندگان انواع دوربین های فیلمبرداری بود که به این ماجرای پی برده و موضوع را به پلیس گزارش میدهد.

دوربین مخفی در اتاق پرو خانم ها در یک بوتیک تهرانی +عکسدوربین مخفی در اتاق پرو خانم ها در یک بوتیک تهرانی +عکس

در بعضی از بوتیک ها ممکن است به جای آینه در اتاق پرو از شیشه رفلکس استفاده شود و … که باید توجه داشت که در آینه تصویر به اندازه قطر شیشه عقب تر تشکیل می شود چون جیوه آینه در پشت شیشه است ولی در شیشه رفلکس اینگونه نیست.

برای تست انگشت خود را به شیشه بچسبانید و از پهلو به انگشت و تصویر آن نگاه کنید، اگر بین انگشت و تصویر آن فاصله ای نبود آینه نیست و شیشه رفلکس است که از آن طرف شما را میبینید.

دوربین مخفی در اتاق پرو خانم ها در یک بوتیک تهرانی +عکس

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *