تجاوز یک مرد به خواهر زن جوانش

تجاوز یک مرد به خواهر زن جوانش ؛ خواهر همسرم لباسهای لختی میپوشید جزئیات را در ادامه این بخش از حوادث در مجله شبونه مشاهده نمایید.

ماجرای تجاوز یک مرد به خواهر زن جوانش

خواهر این دختر باور نمی کرد شوهرش دست به چنین اقدام سیاهی زده است آنها با هم تصمیم گرفتند تا داماد را به قانون بسپارند.

متهمی که دیروز در شعبه دادگاه کیفری محاکمه شد مرد 35ساله ای به نام هومن بود که به اتهام تجاوز به خواهرزنش از خود دفاع کرد.

تجاوز یک مرد به خواهر زن جوانش ؛ خواهر همسرم لباسهای لختی میپوشید

در ابتدای جلسه خواهرزن هومن به نام پروانه 18 ساله به قضات گفت: خواهرم چند سال قبل وقتی که من نوجوان بودم با هومن ازدواج کرد. آنها زندگی بدی نداشتند. تا اینکه چند ماه قبل متوجه تغییر در رفتارهای شوهر خواهرم شدم. او با لحنی عجیب با من حرف می زد. او چند ماه قبل وقتی که میهمان خانه پدری ام بود در فرصتی مناسب مرا به دام انداخت و با تهدید چاقو مرا آزار داد. پروانه با بغض ادامه داد: او تهدیدم کرده بود اگر در این باره به کسی حرفی بزنم مرا به قتل می رساند. او چند بار هم در خانه خودشان و در غیاب خواهرم به من تجاوز کرد. من از ترسم سکوت کردم تا اینکه بالاخره قفل سکوتم را شکستم و ماجرا را به خواهرم گفتم و با هم به دادگاه آمدیم.

تایید در پزشکی قانونی

به دنبال اظهارات دختر جوان و در حالی که پزشکی قانونی آزار و اذیت وی را از سوی شوهر خواهرش تایید کرده بود هومن به دفاع پرداخت و جرم سیاهش را گردن نگرفت.

هومن ابتدا خواهرزنش را دروغگو خواند و گفت : من وی را آزار نداده ام. همسرم چون می خواهد از من جدا شود از خواهرش خواسته تا چنین ادعایی را علیه من مطرح کند.

در نهایت این مرد اعتراف کرد که چندین بار به خواهر همسرش تجاوز کرده است.

پس لرزه های روانی و اجتماعی تجاوز

دکتر قربانعلی ابراهیمی جامعه شناس و استاد دانشگاه میگوید: تجاوز و آزار جنسی یکی از آسیب‌هایی است که با وجود پیشرفت فرهنگی و اجتماعی هنوز در برخی جوامع بشری قربانی زن و مرد می‌گیرد و تبعات گسترده جسمانی، روانی و اجتماعی را به جامعه تحمیل می‌کند.

 

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا