دگر جنسگرا چیست و یعنی چه؟ فرق دگرجنسگرایی با همجنسگرایی چیست

دگر جنسگرا چیست و یعنی چه؟ فرق دگرجنسگرایی با همجنسگرایی چیست

دگرجنسگرا یا دگرجنس‌گرایی چیست و یعنی چه؟ فرق دگرجنسگرایی با همجنسگرایی چیست؟ اصطلاحاتی که شاید به گوش شما نیز خورده اما نمیدانید چه مفهومی دارد.

دگر جنسگرا چیست و یعنی چه؟ فرق دگرجنسگرایی با همجنسگرایی چیست

همجنسگرایی یکی از انحرافات جنسی بوده که در دین اسلام و سایر ادیان دیگر حرام اعلام شده است و یعنی دو رابطه جنسی بین دو مرد و یا دو زن که متاسفانه در کشورهایی اروپایی به رسمیت شناخته میشود و حتی قانون ازدواج همجنسگرایان به تصویب رسیده است.

پرچم و نماد همجنسگرایان به صورت 6 رنگ میباشد.

دگرجنسگرایی چیست

دگرجنسگرا یعنی رابطه بین مرد و زن که اسلام و سایر ادیان تاکید دارند باید ازدواج مرد و زن صورت بگیرد.

دگرجنسگرایی که در بین همه انسان مرسوم بوده و زن و مرد با هم ازدواج میکنند و در همه فرهنگ ها نیز به رسمیت شناخته میشود و کار پسندیده ای نیز است.

اکنون به‌طور قطعی هیچ عامل تعیین‌کننده و منحصربه‌فردی که در تعیین گرایش‌های جنسی نقش داشته‌باشد، شناخته نشده‌است. مطالعات گوناگونی که در این زمینه انجام شده‌اند به عوامل متفاوت و گاه متناقض بایکدیگر، اشاره می‌کنند؛ اما دانشمندان فرض می‌کنند که ترکیبی از عوامل ژنتیکی، هورمونی و اجتماعی در تعیین گرایش جنسی افراد نقش دارد.

در دهه های گذشته همجنس گرایی در بسیاری از  کشورها غیر قانونی بوده و مجازات به همراه داشت اما با گذشت زمان برخی از کشورهای غربی حقوق و قوانین را برای این افراد در جامعه وضع نمودند و آن را به رسمیت شناختندهمجنس گرایی در قانون ایران با توجه به نگرش اسلامی در این زمینه و نگارش قوانین بر اساس شرع به هیچ عنوان همجنس گرایی را مشروع ندانسته و برای متخلفان این امر مجازات در نظر گرفته است.همجنس گرایی در قانون ایران جرم است. و مجازت سختی به همراه دارد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *