فیلم رابطه مرد چینی با دختران ایرانی و سواستفاده از انها

فیلم رابطه مرد چینی با دختران ایرانی و سواستفاده از انها

رابطه مرد چینی با دختران ایرانی و سواستفاده از انها جزئیات رابطه شهروند چینی مقیم ایران و انشتار رابطه اش با دختران ایرانی در یوتیوب را در این صفحه ببینید.

پسر جوان چینی که با بیش از 50 دختر نوجوان ایرانی رابطه برقرار کرده بود و از انها فیلم تهیه نموده بود و آنها را در یوتیوب به اشتراک گذاشته بود توسط پلیس دستگیر شد او درباره این فیلمها در یوتیوب نوشته بود که رابطه با دختران ایرانی بسیار راحت است واآنها خیلی راحت من را به خانه شان دعوت میکردند.

این صحبت های مرد چینی باعث خشم کاربران ایرانی شد و در نهایت پلیس این مرد را دستگیر کرد و او در صحبت هایش گفته که من قصد توهین به خانم های ایرانی را نداشتم و فقط میخواستم درباره فرهنگ ایرانیان برای دوستانم اطلاع رسانی کنم و سپس همه فیلم ها را پاک کرد.

فیلم رابطه مرد چینی با دختران ایرانی و سواستفاده از انها

مهدی رستم پور یکی از خبرنگاران کشورمان تصویری از یک پسر چینی را منتشر کرد که با دختران ایرانی دوست میشده و از آنها فیلم و عکس تهیه میکرده و در یوتیوب به اشتراک میگذارد. این پسر چینی در یوتیوب درباره دختران ایرانی نوشته که رابطه با دختران ایرانی خیلی راحت بوده وآنها من را به راحتی به خانه هایشان دعوت میکنند!

فیلم رابطه مرد چینی با دختران ایرانی

این اتفاق باعث خشم کاربراان شبکه های اجتماعی شده است و برخی از کاربران پیسر نیز این موضوع را دستمایه طنز قرار داده اند که چرا این دختران به پسران ایرانی میرسند کلی طاقچه بالا میگذارند ولی یک پسر خارجی میبینند به سرعت اعتماد میکنند.

لازم به ذکر است جوان چینی ساکن ایران است.او در مدت سکونت خود در ایران با عده ای دختران نوجوان ایرانی رابطه برقرار کرده و فیلم هایی از گفتگو با آنها یا معاشرت هایشان تهیه کرده بود.

فیلم رابطه مرد چینی با دختران ایرانی و سواستفاده از انها

فیلم ها یکی پس از دیگری در شبکه اجتماعی یوتیوب بارگزاری شده اند . حدود 50 فیلم از دختران نوجوان ایرانی در صفحه یوتیوب این جوان چینی منتشر شده بود که او در مورد رابطه اش با آنها توضیح داده بود.

دختران با مشاهده فیلم های خود در یوتیوب با کامنت هایی به زبان انگلیسی یا فارسی از این جوان درخواست کردند که کلیپ ها را از صفحه شخصی خود در یوتیوب بردارد و حتی عده ای اعتراض کرده وگفته بودند که قرار نبود این کلیپ ها منتشر شود.

دیگر کاربران هم واکنش های تندی از خود نشان داده و این جوان چینی را فردی سواستفاده گر خواننده بودند.در همین حال که این موج منفی در فضای مجازی راه افتاد،پیگیری این ماجرا در جریان کار پلیس پاوا قرار گرفت چرا که متهم پرونده از اتباع خارجی است.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *