رقص جنجالی امین حیایی و عایشه گل (فیلم کامل)

رقص جنجالی امین حیایی و عایشه گل (فیلم کامل)

رقص جنجالی امین حیایی و عایشه گل (فیلم کامل)

رقص جنجالی امین حیایی و عایشه گل در پشت صحنه ساخت ایران 4 همراه با جزئیات کامل را در این صفحه ببینید.

رقص جنجالی امین حیایی و عایشه گل

امین حیایی بازیگر سرشناس کشورمان که در سریال ساخت ایران 4 حضور پیدا کرده است در پشت صحنه این سریال اقدام به حرکات موزون میکند که مورد توجه قرار گرفه است. امین حیایی بازیگر پرطرفدار کشورمان بوده که از بدو ورودش به بازیگری تا کنون در اوج بوده است و در فیلم ها و سریالهای زیادی بازی کرده که در نقش به خوبی ان را ایفا میکند.

این هنرمند در سالهای اخیر در برنامه مسابقه استعدادیابی عصر جدید به عنوان داوری پای ثابت بوده است از همین رو به شدت مورد توجه قرار گرفته است.

آقای حیایی بازیگری که هیچگاه اقدام به فخر فروشی نکرده است و همیشه خود را از جنس مردم میداند به همین دلیل در بین مردم بسیار محبوب است.

همچنین ببینید ماشین امین حیایی لاکچری را ببینید

سریال ساخت ایران که فصل اول و دوم آن تولید شد و امین حیایی بازیگر پای ثابت آن بوده است عایشه گل بازیگر ترکیه ای نیز در فصل سوم این سریال بازی کرده است که با امین حیایی رابطه خوبی دارد و این را میتوان در پشت صحنه این سریال مشاهده کرد.

امین حیایی در سال ۱۳۷۰ بازیگر یک تئاتر کودکان به کارگردانی ثریا قاسمی بود. در پانزدهمین جشنوارهٔ فیلم فجر نامزد دریافت جایزهٔ بازیگر نقش دوم برای فیلم «براده‌های خورشید» شد.

خیلی زمان برد تا بتواند به عنوان بازیگر نقش اول در فیلم‌های سینمایی بازی کند و در نخستین نقش‌آفرینی‌اش به عنوان بازیگر نقش اول در فیلم «سیب سرخ حوا» (۱۳۷۸) چندان موفق نبود. او در سال ۱۳۸۱ با بازی در شش فیلم: مزاحم، مانی و ندا، مونس، اثیری، رز زرد و بوی بهشت روی پردهٔ سینماهای تهران رفت و از این حیث رکورددار بود.

 

 

 

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *