فیلم کامل رقص سید بشیر حسینی و آیا واقعیت دارد؟

فیلم کامل رقص سید بشیر حسینی و آیا واقعیت دارد؟

(فیلم) رقص سید بشیر حسینی واقعیت دارد؟ جزئیات را در این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

سید بشیر حسینی و حضور او در برنامه عصر جدید باعث شناخته شدن هر چه بیشتر او شد،در ابتدای برنامه بسیاری از بینندگان آشنایی با او نداشتند و همین موضوع باعث ایجاد نقدهای متفاوت نسبت به نگاه های او و گفتارش در این برنامه شد البته او به عنوان یک فرد تیز بین و نکته سنج در این برنامه توانسته تصمیمات درستی را در خصوص شرکت کنندگان بگیرد و با ادامه برنامه به عنوان یک چهره شناخته شده تر از طرف بینندگان مورد قبول قرار گرفت

فیلم کامل رقص سید بشیر حسینی و آیا واقعیت دارد؟

کلیپی در شبکه های اجتماعی دست به دست میشود که در آن شخصی شبیه به سید بشیر حسینی (البته شباهت زیادی هم ندارد) در یکی خودرو 206 در حال رقصیدن و شادی کردن میباشد که برخی از کانال های تلگرامی و پیج های اینستاگرامی به شوخی این کلیپ را به نام سید بشیر حسینی داور برنامه عصر جدید نسبت داده اند.

(فیلم) رقص مرد شبیه سید بشیر حسینی

لازم به ذکر است که اقای بشیر حسینی در سالهای اخیر به یکی از چهره های محبوب در بین مردم تبدیل شده است شخصیت متین و ادب بالای او هنگام صحبت کردن و روحیه لطیف او از مهمترین خصوصیات اخلاقی آقای حسینی میباشد.

سید بشیر حسینی متولد 15 آذر ۱۳۶۰ است، تحصیلات حوزوی را تا سطح ۲ ادامه داده، فوق‌ لیسانس حقوق و دکترای فرهنگ و ‏ارتباطات از دانشگاه امام صادق (ع) دارد و مرتبه علمی‌اش «استادیار» است.

واکنش اینستاگرامی بشیر حسینی

داور عصر جدید درباره تیتر فیلم رقص سید بشیر حسینی در فضای مجازی این گونه نوشت:

(فیلم) رقص سید بشیر حسینی واقعیت دارد؟
چرا انقدر سریع و ساده، باور می‌کنیم؟
چندبارِ اولی که این کلیپ برام ارسال شد،مثلِ شوخیهای رایجِ #فضای_مجازی بی‌تفاوت از کنارش گذشتم ولی وقتی دیدم مایه‌ی سوءتفاهم و #زودباوری شده،صورت مساله‌ش متفاوت شد.

این تیپ تولیدات، نمونه‌ی جدی و جدیدی از #فیک_نیوز هاست. کتابِ #لایک_ممنوع رو با #طاها_ساقیان سالها قبل، در همین مورد نوشتیم.

اگه من قبلاً در موردِ مطالبِ #جعلی و زودباوری و ضرورتِ #نهضت_سواد_رسانه سوژه‌هایی رو توی آثار و جلساتم عرضه می‌کردم، الآن خودم به سوژه‌ی جدیِ این بحث تبدیل شدم!
اونایی که منو میشناسن میدونن که جنبه‌ی شوخی و طنز رو دارم و الآنم اگه بحثِ شادیِ مردم رو توی این روزهای پُرفشار داره،راضی‌ام؛ولی اگه یه سری باور کنن که کارم به ساقی و روابط نامشروع کشیده،ناراضی‌ام.
پس لطفاً اگه فوروارد می‌کنین،حتماً قید کنین که واقعی نیس و شباهتِ صوت و تصویر یا اتفاقی ویا طراحی شده‌س.
خدا آخر و عاقبتِ همه‌مون رو ختم به خیر کنه وگرنه از شرّ نفسِ خودمون هم در امان نیستیم.
پ.ن: دو آیه‌ی قرآن برای تبرک و تامل بیشتر:
حجرات، ۶
يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِنْ جَاءَكُمْ فَاسِقٌ بِنَبَإٍ فَتَبَيَّنُوا أَنْ تُصِيبُوا قَوْمًا بِجَهَالَةٍ فَتُصْبِحُوا عَلَىٰ مَا فَعَلْتُمْ نَادِمِينَ
ای مؤمنان، هر گاه فاسقی خبری برای شما آورد تحقیق کنید، مبادا از روی نادانی به قومی رنجی رسانید و سخت از کار خود پشیمان گردید.

یوسف، ۵۳
وَ مَا أُبَرِّئُ نَفْسِي إِنَّ النَّفْسَ لَأَمَّارَةٌ بِالسُّوءِ إِلَّا مَا رَحِمَ رَبِّي ۚإِنَّ رَبِّي غَفُورٌ رَحِيمٌ
ترجمه:
و من (خودستایی نکرده و) نفس خویش را از عیب و تقصیر مبرّا نمی‌دانم، زیرا نفس امّاره انسان را به کارهای زشت و ناروا سخت وا می‌دارد جز آنکه خدای من رحم کند، که خدای من بسیار آمرزنده و مهربان است.
#دروغ #دروغین #دروغ_ممنوع #سوادرسانه #سواد_رسانه #سواد_رسانه_ای #خبر_دروغ

گفتنی است که چند روزی است که فیلمی به عنوان رقص سید بیشر حسینی در فضای مجازی دس به دست میشضود که باعث شده تا ایثن واکنش از سوی داور عصر جدید و استاد دانشگاه نشان داده شود.

سید بشیر حسینی در پانزدهم آذر ماه سال ۱۳۶۰ در شهر اصفهان به دنیا آمد وبه واسطه تحصیلاتش در رشته دکتری ارتباطات و کارشناسی ارشد حقوق به عنوان استاد دانشگاه مشغول فعالیت است همچنین به عنوان یک چهره شناخته شده در حوزه صدا و سیما و به عنوان داور عصر جدید طرفداران بسیاری پیدا کرده است

او به عنوان یک چهره شناخته شده در حوزه فرهنگی و همچنین رسانه و همچنین حضورش در مسابقه عصر جدید باعث افزایش طرفداران او شد و صفحه اینستاگرام او بیش از ۲۰۰ هزار فالوور دارد

سید بشیر حسینی به زبان‌های فرانسه و عربی دارای تسلط کامل دارد و در زمینه موضوع رسانه و ارتباطات جمعی تدریس می کند

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. ابراهیم مختاری

    این فیلم فیک وساختگی است بچه هم می‌فهمد این آقا خیلی جوانتراست .بشیرحسینی شخصی است ملی گرایی خالص ‌وایران دوست عده ای می‌خواهند چهره ایشان راخراب کنند .بشیر حسینی اگربرقصدهم مادوسش داریم .ولی این بشیرنیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *