همسر سید بشیر حسینی کیست؟ + عکس های سيد بشير حسيني

همسر سید بشیر حسینی کیست؟ +عکس همسر و فرزندان بشير حسيني

همسر سید بشیر حسینی کیست؟ + عکس های همسر سيد بشير حسيني داور مسابقه عصر جدید را در ادامه مجله شبونه مشاهده نمایید.

همسر سید بشیر حسینی کیست؟ + عکس همسر و خانواده سيد بشير حسيني

یکی از داوران مسابقه عصر جدید که مورد توجه مخاطبان تلویزیونی قرار گرفته

آقای سید بشیر حسینی بوده که در رشته فن آوری متخصص می باشد و در حال حاضر به عنوان استاد دانشگاه تحصیل میکند

ایشان در زمینه زبان بدن نیز متخصص است و چندین مدارک مهم دانشگاهی را در رشته های مختلف از جمله رسانه و ارتباط شناسی دریافت کرده است

به زبان عربی کاملا مسلط بوده و در یکی از برنامه های عصر جدید که شرکت کننده های آن از لبنان بودند به صورت کامل به زبان عربی با آنها صحبت کرد

همسر سید بشیر حسینی کیست؟ + عکس همسر سيد بشير حسيني در حرم امام حسین

چندین کتاب مختلف را هم نویسندگی کرده و از چهره‌های برجسته نویسندگی ایران محسوب می‌شود

او پیش از این دربین مخاطبان تلویزیونی به صورت عمومی او را نمی شناختند

اما با حضورش در مسابقه عصر جدید به عنوان داور مورد توجه مردم قرار گرفت

همسر سید بشیر حسینی کیست؟

خیلی از مردم بعد از آشنایی با او در این برنامه کنجکاو شدند تا بدانند که همسر سید بشیر حسینی چه کسی است و به دنبال بیوگرافی او رفتند

اولین تصاویر از همسر سید بشیر حسینی در اربعین حسینی 1398 منتشر شد او به همراه همسر و فرزندش به کربلای معلی رفته و در صفحه اینستاگرامش اولین عکس خانوادی خو را منتشر کرد تا رسانه های خبری و کاربران شبکه های اجتماعی به آن واکنش نشان بدهند.

ماجرای اشنایی و ازدواج

با توجه به صحبت های بشیر حسینی در برنمه عصر جدید گمانه زنی میشود که با همسرش در دانشگاه آشنا شده باشد چرا که هردوی آنها تحصیل کرده بوده و دارای مدارک عالیه دانشگاهی میباشند.

اولین عکس از سید بشیر حسینی و همسرش + عکس های سيد بشير حسيني و همسرش در کربلا حرم امام حسین روز اربعین

لازم به ذکر است این چهره سرشناس با حضور در برنامه عصر جدید توانست به محبوبیت فراوانی دست پیدا کند و همیشه مورد توجه رسانه ها قرار بگیرد.

او از معمان برتر کشورمان محسوب میشود که همیشه تلاش کرده بتواند که بهترین خدمت خود را به دانش اموزان و مردم ایرانی کرده باشد.

او در بین دانش اموزانی که با حسینی کلاس داشته اند نیز بسیار محبوب میباشد.

بشیر حسینی در آفریقا

همسر سید بشیر حسینی کیست؟

در حال حاضر ایشان از محبوبیت بسیار زیادی در نزد مردم برخوردار است او هنگام رای دادن به شرکت کنندگان مسابقه عصر جدید سعی می‌کند عدالت را برقرار کرده و با تخصص و جزئیات بیشتری به استعداد آنها نگاه بکند.

او قبل از اینکه در این مسابقه حاضر شود به عنوان کارشناس ارتباطات در شبکه های مختلف به برنامه‌های تلویزیونی می رفت و مردم از اطلاعات او بهره مند می شدند

دکتر بشیر حسینی عضو هیئت علمی دانشگاه صدا و سیما و از اساتید دانشگاه امام صادق (ع) ، دانشگاه تهران و دانشگاه علامه طباطبایی (ره) می باشد ، به زبان فرانسه و عربی نیز تسلط دارد.

نام فرزندان سیدبشیر حسینی سید مسیحا، محیا سادات، سید امیر مهدی حسینی است.

فرزندان سید بشیر حسینی داور عصر جدید

عذرخواهی بشیر حسینی از مژده لواسانی و دست بوسی همسرش!

بشیر حسینی که در یک برنامه تلویزیونی با مجری گری مژده لواسانی با عبارت «اربعین توپ و شیطون بلا» انتقادهایی را برانگیخته بود؛ در ایام محرم از مژده لواسانی عذرخواهی کرد.

بعد از رفتار عجیب سید بشیر حسینی روی آنتن شبکه سه و حواشی ایجاد شده در فضای مجازی همسر او در جمعی خصوصی گفته خدا علی فروغی را لعنت کند که باعث شد همسر من که سرش در درس و دانشگاه بود به تلویزیون بیاید و آخرش چنین بلایی سرش بیاید.

البته باید گفت که روز بعد، همسر سید بشیر حسینی محتوای این خبر را تکذیب کرد. در همین رابطه بخوانید:

همسر بشیر حسینی اظهارات منتشر شده منتسب به خودش را تکذیب کرد / عکس
همسر بشیر حسینی نسبت به شایعه پراکنی‌های فضای مجازی با ارائه توضیحاتی واکنش نشان داد.

وی در ادامه گفته: چه لزومی دارد همسر دانشگاهی و متدین من تا نیمه های شب روی تخت خواب با خانم های مجری مطرح تلویزیون چت کند؟! خدا فروغی را لعنت کند که باعث و بانی این وضع شده است.

همسر سید بشیر حسینی در ادامه آورده: مسئولان سازمان صدا و سیما کلاهشان را بالاتر بگذارند برای مدیریت دادن به آدم بی تجربه ای چون فروغی که عملکردش زندگی ها را در آستانه فروپاشی قرار می دهد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *