بیوگرافی سید بشیر حسینی و همسرش + فرزندان بشیر حسینی

بیوگرافی سید بشیر حسینی و همسرش و فرزندان +حواشی و عکس و اینستاگرام

بیوگرافی دکتر بشیر حسینی و همسرش + اینستاگرام داور مسابقه عصر جدید و راه ارتباطی با داوران مسابقه عصر جدید یا اجرای احسان علیخانی و سن و محل زندگی و اینستاگرام و همسر و شغل و سوابق مدیریتی در صدا و سیما را در مجبه شبونه مشاهده کنید.

  • نام اصلی : سید بشیر حسینی
  • متولد : 15 آذر 1360 تهران
  • یشه : استاد دانشگاه ، کارشناس صدا و سیما
  • مدرک تحصیلی : دکترای فرهنگ و ارتباط
  • فرزندان : سید مسیحا، محیا سادات، سید امیر مهدی
  • شهرت: داور مسابقه عصر جدید

بیوگرافی دکتر بشیر حسینی و همسرش

مسابقه و برنامه عصر جدید با اجرای احسان علیخانی از پرطرفدارترین برنامه های تاریخ صدا و سیما بوده که به کشف استعدادهای جوانان ایرانی میپردازد و سید بشیر حسینی به عنوان داور این برنامه مسابقه ای به شهرت و محبوبیت بسیاری دست یافته است.

بیوگرافی دکتر بشیر حسینی + اینستاگرام داور مسابقه عصر جدید

داوران مسابقه عصر جدید چه کسانی هستند

بشیر حسینی به عنوان یکی از داوران این برنامه انتخاب شده و قرار است داوری و قضاوت بین شرکت کنندگان مسابقه را برعهده بگیرد.
در ویدئویی همه این عوامل و داوران و مجریان حاضر در مسابقه عصر جدید با اجرای احسان علیخانی معرفی شده که نام سید بشیر حسینی نیز به عنوان داور و مشاور این برنامه دیده می شود
به جز او امین حیایی و آریا عظیمی نژاد از داوران مسابقه هستند.بیوگرافی چهره های مشهور

بیوگرافی دکتر بشیر حسینی + اینستاگرام داور مسابقه عصر جدید

دکتر بشیر حسینی داور مسابقه عصر جدید

دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق و دکترای ارتباطات می باشد.
وی همچنین عضو هیئت‌ علمی و مدیر گروه مدیریت و علوم نوین رسانه دانشکده ارتباطات دانشگاه صداوسیما نیز می باشد که از کارمندان این سازمان محسوب می شود. محمد موسی زاده

بیوگرافی دکتر بشیر حسینی + اینستاگرام داور مسابقه عصر جدید

فعالیت ها و سوابق مدیریتی

او در برخی دانشگاه های تهران مشغول به تدریس می باشد که از جمله می توان به دانشگاه‌های علامه طباطبایی، تهران، خبر و امام صادق اشاره کرد.

بیوگرافی دکتر بشیر حسینی + اینستاگرام داور مسابقه عصر جدید

بیوگرافی دکتر بشیر حسینی
ایشان تحقیقات زیادی در حوزه فرهنگ حقوق بین الملل ارتباط و سیاست‌گذاری و فرهنگ و ارتباطات و مدیریت رسانه و آینده‌ پژوهی تحولات فرهنگی تکنولوژیک و علوم نوین رسانه انجام داده و کارنامه فعالیت های تحقیقاتی پرباری دارد.احسان علیخانی بیوگرافی

بیوگرافی دکتر بشیر حسینی + اینستاگرام داور مسابقه عصر جدید

عکس دکتر بشیر حسینی

داور مسابقه عصر جدید همچنین ریاست شورای سیاستگذاری و عضو هیات علمی المپیاد بین‌المللی سواد رسانه‌ای و عضو گروه تالیف کتاب تفکر و سواد رسانه‌ای پایه دهم و رتبه استاد برتر پژوهشی و آموزشی دانشگاه صداوسیما را در کارنامه دارد
او مسلط به زبان‌های انگلیسی ،عربی ،فرانسوی می باشد.

 

پیج اینستاگرام و صفحه شخصی

پیج شخصی او فعال است و میتوانید با سرچ دکتر بشیر حسینی آن را فالو کنید.

اگر شما هم داراى استعداد خاص و مهارت ویژه اى هستید به سایت عصر جدید بروید و کلیپ ها و ویدئوهای خود را ارسال کنید.

بیوگرافی سید بشیر حسینی و همسرش + فرزندان بشیر حسینی

ازدواج و همسرش

او متاهل بوده و دارای سه فرزند (دو پسر و یک دختر) میباشد

رزومه بشیر حسینی

عضو هیات علمی و مدیر گروه علوم نوین رسانه دانشکده ارتباطات دانشگاه صداوسیما

عضو هیأت تألیفِ کتاب درسیِ پایه دهمِ آموزش و پرورش (کتاب تفکر و سواد رسانه ای)

رئیس شورای سیاستگذاری و عضو هیأت علمی المپیاد بین‌المللی سواد رسانه‌ای

مدرس بین‌المللی دوره های تخصصی حقوق ارتباطات و سواد رسانه ای در قاره های اروپا، آفریقا، آسیا و اقیانوسیه به زبانهای فرانسه، انگلیسی و عربی

بیوگرافی سید بشیر حسینی و همسرش + فرزندان بشیر حسینی

کارشناسی ارشد معارف اسلامی و حقوق خصوصی و دکترای فرهنگ و ارتباطات (گرایش سیاستگذاری).

مولف ۱۶جلد کتاب (از جمله حقوق مخاطب در برابر رسانه های جمعی ایران، انگلیس و آمریکا/ ۱۵۰هشتگ نهضت سواد رسانه ای/ آینده پژوهی تحولات وب/ الگوی ارتباطاتی نهج البلاغه/ لایک ممنوع/ همراه هر ماه/ ایساتیس/ ماه عسل مجردها و…)

جوان برگزیده کشوری سال ۱۳۸۵ (جشنواره قابی برای جوانی)

استاد دانشگاههای علامه طباطبایی، تهران، امام صادق(ع)، خبر، صداوسیما، جامعه المصطفی العالمیه و…

استاد برتر پژوهشی و آموزشی در دانشگاههای مختلف (سال ۱۳۹۴ در دانشگاه صداوسیما، سال ۱۳۹۳ دانشگاه امام صادق(ع) و…)

سابقه ٨ سال مشاوره تخصصی با محوریت استعداد و مهارت در دانشگاه ها

بیوگرافی دکتر بشیر حسینی + اینستاگرام داور مسابقه عصر جدید

فعالیت در شبکه 4

سید بشیر حسینی در شهریور ماه سال 1397 با حکم مسعود معینی مدیر شبکه چهار سیما، بعنوان سرپرست گروه فرهنگ و اندیشه این شبکه معرفی شد.
مولف کتاب
مولف ۱۶جلد کتاب (از جمله حقوق مخاطب در برابر رسانه های جمعی ایران، انگلیس و آمریکا/ ۱۵۰هشتگ نهضت سواد رسانه ای/ آینده پژوهی تحولات وب/ الگوی ارتباطاتی نهج البلاغه/ لایک ممنوع/ همراه هر ماه/ ایساتیس/ ماه عسل مجردها و…)

بیوگرافی دکتر بشیر حسینی و همسرش + اینستاگرام داور مسابقه عصر جدید

نظر دکتر بشیر حسینی درباره فضای مجازی

اگر بر رسانه‌ ها امیر نشویم، زیردستشان اسیر میشویم. با فیلترینگ اینستاگرام دو ‏قشر از این شبکه میروند، نخست مذهبی‌ها کـه دیدن سایت فیلتر شده را حرام می دانند و دوم جامعه سنتی. فیلترینگ تلگرام بزرگ ترین ‏خدمت رابه ضد انقلاب کرد و انها را دراین پیام‌ رسان با مردم تنها گذاشت. «پزشک حسینی بـه کامنت های اینستاگرامی پاسخ میدهند».

جنجال اربعین شیطون بلا سید بشیر حسینی

صحبت های عجیب سید بشیر حسینی به مژده لواسانی در برنامه بی نهایتشو

او در این برنامه خطاب به مژده لواسانی گفت” انشالا که کرونا تمام بشه و دو تایی با هم یک سفر اربعین به کربلا برویم آن هم یک سفر شیطون بلا!!!

حضور سید بشیر حسینی در برنامه (بینهایت شو) در شبکه سوم سیما و صحبت های او در خصوص بیماری کرونا و رفتن به اربعین خبرساز شد

این صحبت های اقای حسینی بازتاب گسترده ای در رسانه ها به خصوص شبکه های اجتماعی به همراه داشت به گونه ای که بسیاری از کاربران از او انتقاد کردند که “اربعین شیطون بلا” چه نوع سفری است

انتقاد از حضور سید بشیر حسینی در عرص جدید

مهم‌ترین ایرادی که به برنامه استعدادیابی ایرانی وارد شده است، ترکیب نامتجانس و غریب هیئت داوران است.

حضور دو بازیگر، یک استاد ارتباطات و یک آهنگساز به عنوان داور، اعتراض‌های زیادی را در پی داشته است. علت انتخاب این داوران، در مرحله اول ارتباط آن‌ها با صداوسیماست. بخش عمده‌ای از فعالیت هنری امین حیایی و رؤیا نونهالی مربوط به ایفای نقش در سریال‌های تلویزیونی است. آریا عظیمی‌نژاد، آهنگساز مجموعه‌های تلویزیونی و سیدبشیر حسینی استاد دانشگاه صداوسیماست. اصرار به حضور دو بازیگر در حالی که اغلب شرکت‌کنندگان استعدادشان در بخش‌هایی مانند حرکات ورزشی یا هنرهای تجسمی است، نشان از دایره بسته انتخاب داوران است. حضور یک استاد ارتباطات در جمع داوران هم بزرگ‌ترین نقص در جریان داوری‌های عصر جدید است، به خصوص اینکه سیدبشیر حسینی بی‌ربط‌ترین دلایل را برای قبول یا رد اجراهای شرکت‌کنندگان دارد.

کلیپ رقص منتسب به سید بشیر حسینی

کلیپی از یک شخص شبیه سید بشیر حسینی در شبکه های اجتماعی منتشر شد که خیلی ها باور کرده بودند این شخص سید بشیر است و در نهایت او در اینستاگرامش نوشت:

چندبارِ اولی که این کلیپ برام ارسال شد،مثلِ شوخیهای رایجِ #فضای_مجازی بی‌تفاوت از کنارش گذشتم ولی وقتی دیدم مایه‌ی سوءتفاهم و #زودباوری شده،صورت مساله‌ش متفاوت شد. این تیپ تولیدات، نمونه‌ی جدی و جدیدی از #فیک_نیوز هاست. کتابِ #لایک_ممنوع رو با #طاها_ساقیان سالها قبل، در همین مورد نوشتیم. اگه من قبلاً در موردِ مطالبِ #جعلی و زودباوری و ضرورتِ #نهضت_سواد_رسانه سوژه‌هایی رو توی آثار و جلساتم عرضه می‌کردم، الآن خودم به سوژه‌ی جدیِ این بحث تبدیل شدم!

خدا آخر و عاقبتِ همه‌مون رو ختم به خیر کنه وگرنه از شرّ نفسِ خودمون هم در امان نیستیم.⚘ پ.ن: دو آیه‌ی قرآن برای تبرک و تامل بیشتر: حجرات، ۶ یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا إِنْ جَاءَکُمْ فَاسِقٌ بِنَبَإٍ فَتَبَیَّنُوا أَنْ تُصِیبُوا قَوْمًا بِجَهَالَهٍ فَتُصْبِحُوا عَلَىٰ مَا فَعَلْتُمْ نَادِمِینَ ای مؤمنان، هر گاه فاسقی خبری برای شما آورد تحقیق کنید، مبادا از روی نادانی به قومی رنجی رسانید و سخت از کار خود پشیمان گردید.

مجری تلویزیون

سید بشیر حسینی در آبان 1401 وارد عرصه مجری گری شد و برنامه رویانیوم را اجرا کرد.

تلویزیون به مرور زمان برخی مجریان خود را از دست داده بگونه ای که تعدادی از آنها عطای کار با رسانه ملی را به لقایش بخشیدند ، حال صداوسیما برای اینکه این کمبود را جبران کند، سراغ مهران رجبی رفته که نتوانسته نظر مردم در عرصه اجرا را به خود جلب کند و مورد انتقاد قرار گرفته است همچنین سید بشیر حسینی داور برنامه «عصر جدید» و استاد ارتباطات نیز وارد این عرصه شده است.

اگرچه در برخی برنامه های دیگر شبکه های تلویزیونی بازیگران دیگری نیز به چرخه اجرای برنامه وارد شدند و شاید در روزهای آینده با چهره های جدیدتری روبرو شویم.

به بهانه این اتفاق خبرآنلاین از مخاطبان خود می‌خواهد تا نظرشان درباره ورود این افراد به عرصه اجرا را با ما در میان بگذارند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *