نحوه شرکت در برنامه عصر جدید احسان علیخانی + ثبت نام در عصر جدید

نحوه شرکت در برنامه عصر جدید احسان علیخانی + ثبت نام در برنامه استعدادیابی با اجرای احسام علیخانی و زمان پخش و شماره پیامک و راه ارتباطی با این برنامه را در مجله شبونه مشاهده کنید.

نحوه شرکت در برنامه عصر جدید احسان علیخانی

برنامه عصر جدید با اجرای احسان علیخانی به زودی روی آنتن شبکه سه می رود و این مجری توانمند با اجرای برنامه متفاوت به تلویزیون برمی گردد.
این شوی استعدادیابی با موضوع کشف استعدادهای گمنام و نهفته جامعه و آحاد مردم تولید و آماده شده و در زمینه های ورزشی و هنری و سرگرمی و …می باشد.

نحوه شرکت در برنامه عصر جدید احسان علیخانی

 

عکس های احسان علیخانی در عصر جدید

در تیزر این برنامه آمده که سعی در جذب افراد با استعداد و افرادب که توانمند و هنرهای خاصی دارند در این مسابقه شرکت کنند.

برنامه جدید احسان علیخانی در شبکه سه

در واقع این برنامه مسابقه ای بوده و در آن علاقه مندان به حوزه های ورزشی و سرگرمی و هنری می توانند شرکت کنند. اخبار سینما

علی فروغی مدیر شبکه سه سیما در برنامه حالا خورشید پیش تر این خبر را داده بود و حال با انتشار تیزر این برنامه پخش آن در زمستان شروع خواهد شد.

نحوه شرکت در برنامه عصر جدید احسان علیخانی

زمان و نحوه ثبت نام در مسابقه عصر جدید

این شوی استعدادیابی با اجرای احسان علیخانی محبوبترین و پر طرفدارترین مجری تلویزیون انجام می شود و گفته است که دو روز در هفته بعد از خبر ۲۲ شب شبکه سه پخش می شود.

نحوه شرکت در برنامه عصر جدید احسان علیخانی

شماره پیامک و راه ارتباطی

ما نحوه ثبت نام و شماره های پیامک و اپلیکیشن مربوطه را بعدا اطلاع رسانی خواهیم کرد تا افراد با استعداد از این مسابقه جا نمانند و بتوانند استعداد و هنرنمایی خود را نشان دهند و در مسابقه شرکت کنند.

نحوه شرکت در برنامه عصر جدید احسان علیخانی
با توجه به اجرای علیخانی مجری ماه عسل و سه ستاره که پر مخاطب ترین برنامه های شبکه است انتظار می رود که این برنامه نیز با استقبال بی نظیری مواجه شود و اجرای مجری کاربلد صدا  و سیما مزید این علت خواهد بود.

نحوه شرکت در برنامه عصر جدید احسان علیخانی

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

‫3 دیدگاه ها

  1. بنام خدا برنامه عصر جدید یکی از بهترین برنامه های سرگرم کننده است که من با دوتا فرزندم لحظه شماری میکنیم تا شروع بشه چون خیلی به آقا احسان علیخانی علاقه زیادی داریم واقعاً دست همه عوامل زحمت کش این برنامه دردنکنه که تمام استعدادهای کشور را در این برنامه میارن تا دیده بشن که شاید در آینده برای خودشان هم بتوانند اشتعال زایی بکنند…..من چون هیچ استعدادی ندارم یک فردی فقیر وبیبضاعت میباشم که هیچگونه درآمدی ندارم بسیار خانواده ضعیفی میباشم خودم بیماری ریوی وآسم شدید دارم همسرغ هم مدت ده ساله دچار بیماری افسردگی وفراموشی شدید می‌باشد که متأسفانه در طول این مدت هرچه دکتریش کردیم هیچگونه بهبهودی درست نکرد و در حال حاضر زیر نظر دکتر رحیم آرمان متخصص اعصاب وروان می‌باشد.که من هیچ توانی ندارم یه فقره وام برای ساخته خونه از بنیاد مسکن شهرستان برای ساخت خانه گرفتم .که مقداری از قسطهایش را پرداخت کردم الان توان پرداخت بقیه آن را ندارم چون بیمارم ونمیتوانم کار بکنم منطقه ما زود گرم میشه چون کولر ندارم که در فصل گرما استفاده بکنم..ازتون خواهشمندم برای رضای خدا وحضرت زینب. س . این پیامک را بخوانید اگه خیری دارید یا خودتون میتواند یه کمک مالی به این بنده حقیر داشته باشید .باالتماس دعای خیر وسربلندی برای همه شما خوبان…..ادرسم استان کهگیلویه و بویراحمد شهرستان لیکک بهمئ شهرک امام خمینی ره

  2. سلام من مبینا پوربافرانی من به عصر جدید دعوت کنید
    من کارهای هنری رزین کاری بلدم گردنبند ساختن
    گوشواره طرح دار بارزین کلا همه چیز می سازم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا