فیلم کامل رقص علی شادمان و فاطمه معتمد آریا را ببینید حال کنید

فیلم کامل رقص علی شادمان و فاطمه معتمد آریا را ببینید حال کنید

فیلم کامل رقص علی شادمان و فاطمه معتمد آریا را ببینید حال کنید

فیلم کامل رقص علی شادمان و فاطمه معتمد آریا را در این صفحه ببینید.

علی شادمان این روزها برای درخشش در سریال یاغی بسیار محبوب شده است و هر بار که این سریال در قسمت جدید عرضه ممیشود به شدت مورد توجه قرار میگیرد.

درخشش علی شادمان در این سریال نشان داده او یکی از بهترین بازیگران اینده دار بوده که میتوان به عنوان سوپر استار از او نام برد.

همه میدانید که علی شادمان همان پسربچه فیلم سینمایی میم مثل مادر است که در کنار گلشیفته فراهانی درخشش خیره کننده ای داشت و همچنان به عنوان یکی از بازیگران حرفه ای کار خود را ادامه میدهد.

فیلم کامل رقص علی شادمان و فاطمه معتمد آریا

علی شادمان متولد چهارم آذر ماه سال ۱۳۷۵ می باشد او به اصالتاً اهل ایلام و کردتبار می‌باشند و توسط رسول ملاقلی پور به دنیای هنر معرفی شد.

علی شادمان فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۸۵ آغاز کرده است و در زمانی که ده ساله بود با بازی در فیلم «میم مثل مادر» وارد دنیای هنر شد فیلم سینمایی «میم مثل مادر» به کارگردانی رسول ملاقلی‌پور و با بازی گلشیفته فراهانی حسین یاری سحر دولتشاهی تولید شد و پس از آن در فیلم های سینمایی «زمانی برای دوست داشتن» «صد سال به این سال ها» حضور داشت.

نقش‌هایی که بازی کرده بودم یا تاریخی بودند یا ملودرام یا اجتماعی و درنهایت بسیار جدی و حتی نسبتا تلخ . راستش اصلا به فضای کمدی فکر نکرده بودم. برای من چالش بزرگی بود، چون کمدین نیستم و می‌ترسیدم بعد از نقش کیوان که یک جوان انقلابی بود که به جنگ رفت و اسیر شد و با یک پا برگشت، در نقش یک جوان بی‌ثبات و دست‌وپاچلفتی دهه هفتادی، پذیرفته نشوم، اما با خودم گفتم من بازیگرم و باید وارد این چالش بشوم. به نظر من کمدی بمراتب سخت‌تر از درام است؛ چون مرز بسیار باریکی بین کمدی شریف و هجو و لودگی وجود دارد. این ژانر را دنبال می‌کردم و معتقدم سامان مقدم خیلی خوب این مرز را می‌شناسد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *