ماجرای روز جهانی اسکیت برد شیراز و تجمع اسکیت سواران در بلوار چمران شیراز

ماجرای روز جهانی اسکیت برد در بلوار چمران شیراز و تجمع اسکیت سواران

ماجرای روز جهانی اسکیت برد شیراز و تجمع در بلوار چمران شیراز و حضور دختران بدون حجاب در این تجمع را در این صفحه ببینید.

ماجرای روز جهانی اسکیت برد شیراز و تجمع اسکیت سواران در بلوار چمران شیراز

ماجرای روز جهانی اسکیت برد شیراز

روز گذشته روز جهانی اسکیت برد بوده که در شیراز اتفاق جالب و عجیبی رخ داد و بسیاری از دختران و پسران نوجوان دهه هشتاد و نود که علاقه مند به اسکیت برد بودند در بلوار چمران شیراز تجمع کردند که به دلیل پوشش بدون حجاب آنها انتقادات زیادی را به وجود آمد هرچند که این دختر و پسر سن و سال پایین داشتند اما به دلیل پوشش غربی و بدون حجاب با واکنش نماینده مردم شیراز در اصفهان و همچنین فرماندار روبه‌رو شد و اعلام گردید که با مسببان برگزاری این تجمع برخورد جدی خواهد شد و کسانی که بانی این مراسم بودند تحت تعقیب قرار خواهند گرفت .

روز گذشته تعدادی از پسر و دختر نوجوان در بلوار چمران شیراز تجمع کردند و به نام روز جهانی اسکیت برد ناهنجاری به وجود آوردند این اولین بار نیست که در دهه هشتادی ها و نودی ها دست به تجمع گروهی می زنند سال گذشته نیز در چند شهر مختلف کشورمان از طریق اینستاگرام با هم قرار گذاشته و در یک فراخوان در محلی خاص تجمع کرده و با هم دیدار می کردند.

در پی انتشار ویدئو هنجارشکنی جمعی از اسکیت‌سواران در شیراز، رییس کل دادگستری استان فارس دستور بررسی و برخورد با عوامل برگزاری این تجمع را صادر کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی با بیان اینکه این اقدامات ساختارشکن هویت مذهبی سومین حرم اهل بیت (ع) و وجهه فرهنگی شیراز را خدشه‌دار می کند به دادستان مرکز استان تأکید کرد: ضمن تشکیل پرونده عوامل اصلی برگزاری و هماهنگ کنندگان این برنامه تحت تعقیب قضایی قرار گیرند.

گفتنی است دو روز قبل تجمع جمعی از اسکیت‌سواران در شیراز با هنجار شکنی و کشف حجاب همراه شده بود که این موضوع باعث اعتراض جمع کثیری از متدینین و مردم شریف شیراز شد. | منبع: همشهری آنلاین

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *