فیلم کامل تجمع کشف حجاب بلوار چمران شیراز تچمع دهه هشتادی و نودی

فیلم کامل تجمع کشف حجاب نوجوانان بلوار چمران شیراز +کلیپ

فیلم کامل تجمع نوجوانان با کشف حجاب بلوار چمران شیراز کار زشت دهه هشتادی ها که واکنش های زیادی را به همراه داشت.

تجمع عده از دختران و پسران نوجوان در بلوار چمران شیراز به مناسبت روز جهانی اسکیت برد حواشی زیادی را به وجود آورده است و بسیاری از رسانه این اتفاق را به تیتر اول خود تبدیل کردند پوشش دختران نوجوان در این تجمع مورد بحث قرار گرفته و حتی برخی از عوامل برگزاری این تجمع دستگیر شده اند. اما جدا از این حواشی جثه نحیف و کوتاه این نوجوانان چشم را به خود معطوف میکند دهه هشتادی و دهه نودی هایی از بدو تولد با تحریم ها و تورم دست و پنجه نرم کرده اند.

فیلم کامل تجمع کشف حجاب بلوار چمران شیراز تچمع دهه هشتادی و نودی

فیلم کامل تجمع کشف حجاب بلوار چمران شیراز

روز گذشته تعداد زیادی از دهه هشتادی ها و نودی ها در پارک چمران شیراز در پی قرار قبلی که در اینستاگرام گذاشته بودند تجمع کردند و وضعیت ظاهری و پوشش آنها مورد انتقادات بسیاری قرار گرفت .

در نهایت فرماندار شیراز به آن واکنش نشان داد و کسانیکه پایه‌ریزی این تجمع بودند را تحت تعقیب قضایی قرار داد.

بسیاری از دختران و پسران دهه هشتاد و نودی بدون حجاب و با پوشش نامناسب در بلوار چمران شیراز تجمع کردند .

کلیپ هایی از آن در فضای مجازی منتشر شد و واکنش‌های زیادی را به همراه داشت .

مدیرکل حوزه اجتماعی و فرهنگی استان فارس این تجمع را بسیار ناشایست دانسته و آن را محکوم کرد و از برخورد قانونی با مصوبه آنان خبر داد.

استاندار فارس همچنین به دستور وزیر کشور تایید کرد که متاسفانه بی تفاوتی های گذشته باعث شده که بیماری ریشه ای در بدنه جامعه به وجود بیاید و مربوط به یکی دو روز اخیر نیست او با اشاره به اینکه این اتفاقات در شان مردم شهیدپرور شیرازی نیست گفت که بر اساس قانون باید با عوامل این تجمع برخورد شود.

فیلم کامل تجمع کشف حجاب بلوار چمران شیراز تچمع دهه هشتادی و نودی

او با اشاره به اینکه در جامعه اسلامی ایرانی این ناهنجاری ها را نمی توان تحمل کرد از برخورد قاطع دستگاه های اجرایی خبر داد .

همچنین نماینده مردم شیراز در این باره گفت که دستگاه‌های متولی عفاف و حجاب باید به این مسائل ورود جدی پیدا کند فرماندار شیراز همچنین درباره این تجمع گفت که از طرح و برنامه ریزی بوده و باید ببین چه کسانی پایه ریز آن بوده است.

فرماندار شیراز با بیان اینکه مطمئنا این حرکات قصدی جز شکستن احکام و هنجارهای دینی و مذهبی و حتی ملی ما ندارند، گفت: برخی حرکات و رفتارهای این برنامه را حتی در زمان‌ پیش از اسلام سراغ نداریم و یا در ایران باستان نیز چنین صحنه هایی در جامعه شاهد نبوده و یا آثاری که از این رفتارها بجا مانده باشد لذا این حرکات به شدت محکوم است و مورد برخورد قضایی قرار می‌گیرد.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز افزود: ماموران انتظامی تحقیقات خود را در این زمینه آغاز و مطلع شدند که پس از برگزاری تجمع مختلط ورزشی در محوطه بازی اسکیت برد متاسفانه تعدادی از افراد بدون رعایت ملاحظات شرعی و موازین قانونی در پایان مراسم ورزشی اقدام به کشف حجاب کردند که روز گذشته دوم تیرماه با هماهنگی دستگاه قضایی تعدادی از مسببان و عوامل مرتبط با این تجمع شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ شجاعی با بیان اینکه دستگیرشدگان برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند، گفت: برگزاری هرگونه تجمع ورزشی یا غیرورزشی مختلط بدون رعایت موازین شرعی و قانونی از نظر پلیس ممنوع بوده و خلاف مقررات است و برابر قانون با برگزارکنندگان آن برخورد خواهد شد.

آیت‌الله لطف‌الله دژکام امام جمعه شیراز ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به مسئله معنویت و ادامه‌دار بودن این مبحث در خطبه‌های نخست نماز اظهار کرد: اگر جامعه‌ای بخواهد معنوی محسوب شود باید مراقبت از خود و اجتماع را انجام دهد که هر کدام از این مراقبت‌ها نکاتی دارد.

وی با بیان اینکه در مراقبت اجتماعی هر گروهی یک نقشی دارد که باید این نقش را ایفا کند، گفت: نقش تعدادی از گروه‌ها بیان شد و هفته گذشته نیز به نقش بانوان پرداختیم که براساس روایت امام معصوم (ع) نقش ویژه در ترویج حیاء، حجاب و عفت است.

امام جمعه شیراز با قرائت آیه ۶ سوره تحریم افزود: قرآن فرموده خود را از آتش جهنم حفظ کنید یعنی اگر رفتار خلاف اخلاق و عفتی در جامعه رخ می‌دهد، این نزدیک شدن به جهنم است که باید برای مراقبت اجتماعی کمک کرد تا این رفتار برطرف شود و یک دغدغه شخصی نیست بلکه شفقت و دلسوزی است.

دژکام با بیان اینکه باید کمک کرد که خطا رفتار دائمی نشود چون اگر رفتار خطا دائمی شود فرد جهنمی می‌شود، بیان کرد: نگرانی دلسوزانه را باید واضح و برجسته به نسل جوان و نوجوان منتقل کرد، امر به معروف و نهی از منکر شفقت است نه جبارانه؛ امر به معروف از روی دلسوزی و نگرانی است و باید این دلسوزی به طرف مقابل بیان شود.

وی با بیان اینکه مدیران اجتماعی که می‌خواهند بر پایه اصول اسلامی مدیریت کنند باید این موارد را مدنظر داشته باشند، عنوان کرد: متاسفانه صحنه‌ای گزارش شده مبنی بر اینکه عده‌ای از نوجوانان چارچوب عفاف و حجاب را رعایت نکردند، این واقعیتی است که در گوشه‌ای از شهر رخ داده اما دقت برای شناخت درست این واقعیت مستلزم چند نکته است‌.

امام جمعه شیراز با بیان اینکه برای این مسئله باید ابتدا بدانیم که مشکل چیست، ابراز کرد: چون اگر مشکل شناخته نشود نمی‌توان درمان مناسبی برایش در نظر گرفت؛ باید جهات مختلف این امر تفکیک شود تا بتوان به درستی آن را برطرف کرد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

12 نظر

  1. مملکت رو ول کردند حالا می گند کی بود کی بود بیایید بگیرین . بعد از ازادی اعلامی خاتمی رییس جمهور دیگه کم کم رنگ و بوی حجاب توکشورو قطار و ماشین و دانشگاه و خیابون قابل مشاهده نیست حالا کم کم …..خدا نکنه

    • یا امام زمان ادرکنی

      خاک توسر نفوزی هاکنند که اینترنت وتلگرام واینستا
      رو بیدروپیکر رهاش کردند حالا که ازخط قرمزاهم ردشدند
      تازه یادشون اومده حجاب قانون اسلام عزیزمون هست
      این همه جوونای گلمون خون پاکشون ریخته شد
      که مشتی حیوان گرگ صفت مثل میمون بیاند
      توخیابونا خاک بر سرتون الهی خون پاک شهدا مون
      گریبان گیرتون باشه

  2. لطفا تفکرات مسمومت رو برای خودت نگه دار

  3. الهی که از آتش جهنم خلاص نشید لعنت خدا به پدر مادری که از این وحوش عمل میاره باید همشونو ببندن شلاق

  4. شهدا مگه فقط برای حجاب رفتن ؟؟؟؟؟دزدی و خوردن بیت المال از نظر اسلام آزاد بی حجابی ممنوع

    • همه شهدا در وصیتشون گفتن حجاب حجاب حجاب… همین اهمین حجاب رو نمیرسونه؟؟ حجاب هم یک مسئله اجتماعیه نمیشه گفت دلم میخواد و..

    • تف به ذات کسی که بگه دزدی و خوردن بیت المال آزاده!
      ماشالله سواد داری دیگه اول فکر کن بعد حرف بزن!
      هرچیزی به جای خویش نیکوست.

  5. بگیرین چوب تو آستینه این بچه گوزیا کنین تا دیگه اینجوری گوه نخورن چهارتا الف بچه که بی صاحابن هرغلطی میخوان میکنن

  6. دهه ۸۰ با افتخار

    یاد اوری:
    شهدا برای چی شهید شدن؟
    ۱.در راه دفاع و حفظ دستاوردهای انقلاب سال ۱۳۵۷ش و کیان نظام اسلامی، استقلال کشور ایران و مقابله با تهدیدات دشمن جان خود را از دست می‌دهند.(حجاب جز اسلامه)
    واقعا ناراحت نمیشید اینهمه شهید جون دادن برای اسلام و نظام و تمامیت ارضی کشورمون که دشمنمون نیاد دست درازی به ناموستون کنه!
    الان کار اونا رو با اینکارتون بی لطف کردید ”
    دشمناتونو خوشحال کردید…”
    عقیده هاتونو له کردید ”
    کسانی هم که موافق کشف حجاب هستن یا چشماشون هیزه یا مدافع دشمنن”
    لعنت بر پدر و مادری که اینجوری تربیت کنن…

  7. انقلاب باعث شد دین مردم نابود بشه. قدرت طلبی 10 درصد روحانیت باعث شد احترام به روحانی و دین و اعتماد به دین و 90 درصد باقیمونده ازبین بره.چرا پاپ در سیاست دخالت نمیکنه؟ قبه بی حیایی و بی حجابی خیلی وقته شکسته تو پیشگویی های حدیثی از این بدتر نقل شده. بار اول نیست از این دست حرکتها. کشور فقط اسمش اسلامی مونده. تو مهد کودکها رقص مختلط و استخر مختلط وجود داره. خانواده ها مدام در حال استفاده از انواع کانالهای ماهواره ای با ترویج بی بندو باری هستن خواسته یا ناخواسته این نتیجش میشه. ربا رشوه دزدی تو هر پست و دلال بازی پولش جز بی قیدو بندی نتیجه ای نداره. البته فقر باعث بی دینی میشه ولی باعث ترویج کردن بی دینی نه. اونایی که این دست کارها رو میکنن. به اندراج کامل رسیدن و جز شیاطین انس شدن.

  8. منم یک ایرانی

    آره بی حجابی اینجوری رواج پیدا میکنه چون ما نشستیم و فقط موقعی که میگه این خیابونا اینطور افراد را میبینیم سکوت می کنیم واقعا چه انتظاری داریم که بی حجابی و غیره رواج پیدا نکند نباید سکوت کنیم و با رمز یا مهدی تو دل بی حجابی میریم بیچاره ها نمیدونن که کسی به نام مهدی هست یه روز نسل اینجور ادما منقرض میشه از الان به اون بی حجابا اخطار بدم اون دنیا مواظب خودت باش مواظب اون موهات باش که یه وقت توی اتیش نسوزن✌️

  9. وای خداااا.خاک بسدم.دیدین چقددددر جنایت صورت گرفته بود. مگه بدتر از این هم چیری تو جامعه هست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *