روز جهانی توالت و روز جهانی مرد چرا با هم افتاده؟

روز جهانی توالت و روز جهانی مرد چرا با هم افتاده؟

روز جهانی توالت و روز جهانی مرد چرا با هم افتاده؟ جزئیات را در این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

19 نوامبر روز جهانی مرد در تقویم جهانی ثبت شده است و جالب است بدانید که در این روز به عنوان روز جهانی توالت نیز یاد میشود که توسط  سازمان ملل متحد نامگذاری شده است.

روز جهانی توالت و روز جهانی مرد چرا با هم افتاده؟

سازمان ملل اعلام کرده که 2.3 میلیارد نفر در سراسر جهان به توالت دسترسی ندارند و همین باعث شده که آنها نتوانند بهداشت فردی را رعایت کنند.

حالا این تداخل مناسبت با روز جهانی مرد باعث شده که خانم های شبکه های اجتماعی آن را دستمایه طنز قرار بدهند و درباره آن لطیفه بسازند!

درواقع این تداخل هیچ ربطی به اهانت به مردان نیست بلکه فقط یک سوءتفاهم بوده که حالا در شبکه های اجتماعی به سوژه خنده خانم ها تبدیل شده است.

یک سوم مردم جهان به سرویس بهداشتی دسترسی ندارن !🤦🏻‍♀

سازمان ملل متحد امروز را روز جهانی توالت نامگذاری کرده تا این واقعیت را یاداوری کند که حدود 2.3 میلیارد نفر از ساکنان زمین به سرویس بهداشتی مناسب دسترسی ندارند. از میان کسانی که به توالت دسترسی ندارند قریب به 900 میلیون نفر در مکان‌های سرباز مانند کنار جاده‌ها، پشت بوته‌ها و یا در قسمت‌های باز نهرها و رودخانه‌ها ادرار یا مدفوع خود را دفع میکنند

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *