روز کتاب و کتابخوانی چه روزیست + تاریخ دقیق

روز کتاب و کتابخوانی چه روزیست و چرا 24 آبان در ایران روز کتاب است

تاریخ انتشار 24 آبان 1400 – Study time 2 minutes

روز کتاب و کتابخوانی چه روزیست و چرا 24 آبان در ایران روز کتاب است جزئیات کامل درباره هفته کتااب در ایران را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

روز کتاب و کتابخوانی چه روزیست + تاریخ دقیق

روز کتاب و کتابخوانی چه روزیست

در 24 آبان 1372 به فرمان رهبر انقلاب در کشورمان هفته کتاب نامگذاری شد و سراسر کشورمان جشنواره های کتاب برگزار میشود و مردم را تشویق به خواندن کتاب میکنند هر سال در 24 آبان ماه در کشورمان هفته کتاب و کتابخوانی اغاز میشود و به مدت 7 روز ادامه می یابد

جالب است بدانید تحقیقات دانشمندان روانشناس نشان داده افرادی که کتاب می خوانند – داستان هایی که زندگی درونی شخصیت ها را بررسی می کنند – توانایی بالایی در درک احساسات و باورهای دیگران از خود نشان می دهند.

محققان این توانایی را «نظریه ذهن» می‌نامند، مجموعه‌ای از مهارت‌های ضروری برای ایجاد، هدایت و حفظ روابط اجتماعی.

در حالی که یک جلسه خواندن کتاب به احتمال زیاد این احساس را ایجاد نمی کند، منبع مورد اعتماد تحقیق نشان می دهد که خوانندگان کتاب در بلندمدت تمایل دارند نظریه ذهنی توسعه یافته تری داشته باشند.

اهمیت مطالعه کاملا غیر قابل انکار است. دفعه بعد که کسی از شما می پرسد: “چرا کتاب خواندن مهم است؟” شما یک پاسخ آموزش دیده و کامل برای پاسخ دادن خواهید داشت. اگر بزرگترین طرفدار کتاب نیستید، اشکالی ندارد! تو تنها نیستی! اما قبل از اینکه کتاب‌ها و کتاب‌خوانی را با هم تعطیل کنید، وقت بگذارید و در مورد اهمیت مطالعه و تمام فواید باورنکردنی آن بیشتر بدانید.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *